Motor aandacht op TV

wat voor soort motor tv moet er komen

  • een soort "top gear" voor motoren

    Stemmen: 72 92,3%
  • american chopper

    Stemmen: 0 0,0%
  • educatief programma (hoe sleutel ik)

    Stemmen: 6 7,7%
  • alleen sport

    Stemmen: 0 0,0%
  • onderdelen (nieuwtjes)

    Stemmen: 0 0,0%
  • test programma

    Stemmen: 0 0,0%
  • highlights GP

    Stemmen: 0 0,0%
  • of alles maar ieder onderwerp wordt zeer kort behandeld

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    78

david

Rookie
6 mei 2004
17
0
West-Graftdijk
Wat vinden jullie van het aanbod op de nederlandse televisie als het gaat om motor aandacht? Ik zelf kijk vrijdag avond om 23:00 op Discovery naar "American chopper"
en motorsport in zijn algemeen naar "Eurosport". en voor WK superbike op "BBC".
 
toevallig dacht ik precies het zelfde. Er is veelste weinig!
Ik zou het liefst zien dat we een soort klussen met kijkers kregen maar dan voor motoren, dat ze laten zien hoe en wat je allemaal zelf kan doen enzo.
 
ja is een beetje magertjes,laten alleen maar de nieuwste koekblikken zien overal,ik zou graag een soort topgear programma op tv willen zien met eerlijke meningen over motoren ,net als bij het huidige topgear programma is een auto niks dan word dat ook gezegt,daarintegen zijn de nederlandse auto programma's waardeloos zijn gewoon reklame spots.

ja discovery kijk ik ook vaak gave motoren maken die gasten ,alleen die vader die denkt dat ie alles kan en doet vind ik iritant.
 
Das een goeie, maar ik denk dat die mensen in tv land een ander idee hebben. Als ik aan de laatste serie op de nederlandse tv denk, is het bedroeft om te zien dat wij (lees motorrijders) als een stelletje reclame zuilen worden beplakt om maar een product te kopen, kortom er zijn teveel belangen mee gemoeid.De sponsers willen hun producten aanprijzen, maar ik wil weten wat goed is, van zoveel mogelijke producten
 
Wat vinden jullie van het aanbod op de nederlandse televisie als het gaat om motor aandacht? Ik zelf kijk vrijdag avond om 23:00 op Discovery naar "American chopper"
en motorsport in zijn algemeen naar "Eurosport". en voor WK superbike op "BBC".


Die programma's kijk ik ook wel, voor dat Orange County Choppers vindt ik geweldig :)

Maar een goed Nederlands programma is nog steeds een groot gemis vindt ik '(
 
Wordt het een keer geprobeerd in de vorm van MotorXperience, wordt het hier compleet afgezeken |(

Goed is anders maar d'r was tenminste iets. En Studio Sport zondag dus 0,0 aandacht voor de GP of Superbikes :( :r

Nederland is blijkbaar te klein voor motoren.
 
Eurosport heeft ook dit weekend weer helemaal niks uitgezonden van de Supersport-wedstrijden. Schandalig!!
(of heb ik wat gemist?)
 
Eurosport heeft ook dit weekend weer helemaal niks uitgezonden van de Supersport-wedstrijden. Schandalig!!
(of heb ik wat gemist?)

jewel hoor, ik heb tenminste Zondag middag zet gezien.....

American Coppers is wel een leuk programma
i.d.d. een soort Top Gear voor motoren zou leuk zijn, een beetje een gevarieerd que leuke routes en meetings, en natuurlijk over motoren en beoordelingen.

Ik zou zeggen, bedenk eens iets leuks en mail naar RTL ofzo, misschien komt er dan weer eens iets...
 
hoever is de dicovery channel nu met de aflevering van orange county choppers ?
wij hebben 2 weken geleden de uitzending gezien dat ze een chopper bouwen met een gras maai machine motor :}
 
Al dat gassen, burnen en wat nog meer is al zat op internet ;)

Ik wil wat meer op het gebied van klussen :)
 
OCC is leuk inderdaad, maar niet te vaak. Af en toe word ik helemaal zat van dat eeuwige gezeur tussen vader en zoon. Iets meer over de techniek en het waarom van dingen zou mooi zijn. :)
 
Jammer dat je maar één keer je stem kan uitbrengen.

Heb uiteindelijk voor het "Top-Gear"-achtige gekozen. Maar ook zou ik wel iets willen zien over het sleutelen aan een motor.
Met die twee linker klauwen van mij :)

ps david, niets tegen de collega's zeggen, over het feit van mijn twee linker handen, oké :P
 
ik vind het aanbod ook vies tegenvallen..... Orange county choppers herhaald ook alleen maar.... zijn nu net weer klaar met de fire bike. Mooi project, maar volgensmij heb ik het nu al 3x kunnen zien. das toch een beetje te veel van het goeie.

ze zouden eigenlijk zoiets moeten doen als topgear (geniaal programma eigenlijk) of zoals het discoveryprogramma "a car is (re)born" daar bouwen ze een oude auto opnieuw of van scratch. Ook wel leuk en duidelijk uitgelegd vind ik.
 
hoever is de dicovery channel nu met de aflevering van orange county choppers ?
wij hebben 2 weken geleden de uitzending gezien dat ze een chopper bouwen met een gras maai machine motor :}

Het laatste wat hier geweest is, is die bike die ze bouwden voor een nascar team, nu begint het weer met herhalingen.

Maar euh op cinenova hebben ze wel motortv dit moeten ze gewoon op de kabel gooien vindt ik.
 
ja is een beetje magertjes,laten alleen maar de nieuwste koekblikken zien overal,ik zou graag een soort topgear programma op tv willen zien met eerlijke meningen over motoren ,net als bij het huidige topgear programma is een auto niks dan word dat ook gezegt,daarintegen zijn de nederlandse auto programma's waardeloos zijn gewoon reklame spots.

ja discovery kijk ik ook vaak gave motoren maken die gasten ,alleen die vader die denkt dat ie alles kan en doet vind ik iritant.

@ afw: heb je ook nog iets te melden waar ik het niet mee eens ben? Nee dus! :+
 
Lijkt me wel wat zoiets als ' top gear '. Kijk zelf altijd op eurosport naar de races en som bij een maat van me op zo'n speciaal kanaal motor ofzoiets.
Maar laat maar zoiets als 'top gear' verschijnen :}
 
Ik heb ook voor top-gear gekozen.
Kijk er nu ook graag naar hoor, ook al gaat het over auto's O-) :o
Als je die gasten moet geloven ,hebben alle motoren waar ze op gereden hebben
geweldige rij/stuureigenschappen,en geen enkel nadeel!

(gesponserd.....?)O_)
Precies. In het begin probeerde ik het nog te kijken. Maar opeens had ik het door; elke motor reed PERFECT :+ :+ :+ :? :? :?
Rara waarom zo'n programma dan zoveel kritiek krijgt!
Maar goed, ik denk dat de markt te klein is voor een degelijk nederlands motorprogramma. Kijk maar naar de auto programma's in nederland, het beste komt ook van buiten af; top gear. Ik geloof dat (bijna) alle auto programma's, in nederland, ook gesponsord worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan