Motor aanhangwagen lenen/ huren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.755
116
Leeuwarden
Hallo,

Ik ben van plan om morgen een motor op te halen maar heb geen aanhangwagen.
Is hier iemand die beschikt over een aanhanger en woont in de buurt van Leeuwarden?

Groet,
 
Gewoon normale aanhanger gebruiken. Goed in de vering drukken en vastzetten met spanbanden.
Of vraag anders een rijschool/dealer in de buurt, hebben vaak ook wel 1. Voor een paar centjes mag je die vast wel lenen.
 
Titan in Jelsum heeft er eentje in de verhuur! Heb ik hem ook gehuurd! Das op steenworp afstand.

A9D290D8-AA69-4C08-ADFE-ED0E4B16CEC3-1874-000000809600847E.jpg
 
Nee ik moet hem alleen ophalen.
Durf wel te rijden maar dan staat mijn koekblik daar.
Schiet ik ook weinig mee op :+

Maar Titan is een goeie zal ff kijken/ bellen.
Heb ook al gezien dat er een zaak in Lwd zit die ze verhuurt.
 
waarom dan niet met OV naar leeuwarden?

en je komt uit leeuwarden zie ik... vraag motorado even of je niet een aanhanger kan lenen
desnoods tegen kleine betaling
 
Geen algemene aanhanger nemen. Maar eentje die voor motoren geschikt is. Ik heb er laatst ook eentje zo opgehaald. Zorg voor goede spanbanden. In de veren drukken en van de standaard af.
 
Geen algemene aanhanger nemen. Maar eentje die voor motoren geschikt is. Ik heb er laatst ook eentje zo opgehaald. Zorg voor goede spanbanden. In de veren drukken en van de standaard af.

Want?

Je pakt een normale aanhanger, rijdt het voorwiel van de motor in de linker hoek, klein stalen plaatje onder de standaard, motor voor met spanbanden een stukje in de vering trekken, achter 2 spanbandjes ergens aan het subframe / stepjes bijrijder en klaar :).

Ik zie het probleem niet.
 
Ja ben nu toch aan het kijken of er ook iemand is die evt met me mee wil daar heen.
Gaat wel goed komen, Titan is een goede optie en anders is er nogmaals een zaak die motoraanhangwagens verhuurt.

Bedankt voor het meedenken mannen!
 
Want?

Je pakt een normale aanhanger, rijdt het voorwiel van de motor in de linker hoek, klein stalen plaatje onder de standaard, motor voor met spanbanden een stukje in de vering trekken, achter 2 spanbandjes ergens aan het subframe / stepjes bijrijder en klaar :).

Ik zie het probleem niet.

Inderdaad. Zolang je m maar goed vastzet met spanbanden en desnoods even een balkje in de bodem schroeven om de banden vast te zetten. Heb t al een aantal keren moeten doen. Het grootste probleem is m erin/eruit halen. Ben zelf altijd bang dat ie valt. :')
 
Zit je in een sneeuwfront ofzo? In regio Rotterdam is het keurig motorrijweer :)
Ik heb niets gezegd, komt even een sneeuwstorm overzetten hier _O-

Overigens: een normale platte aanhangwagen kan prima, zoals al gezegd is: goed door z'n vering trekken en het voorwiel op het stuurslot in een hoekje zetten. Jiffy inklappen en gewoon recht ratelen die hap. Zo ben ik met 2 motoren achterin een bus naar Frankrijk gereden :) staat als een huis.
 
Ik heb er evt wel eentje te huur, sowieso een open motortrailer, maar nu met de pekel evt ook wel een dichte, gewoon ff pb sturen (zit in aldlan)
 
@ Fogggy:
Bedankt voor het aanbod maar heb iemand bereid gevonden om met mij er naartoe te rijden en dan rij ik zelf terug.
 
Nou vanmiddag dus naar Alkmaar om de brommert te bekijken en aangeschaft *O*
Daarna zelf terug gereden, lekker over de afsluitdijk knallen vol tegen de wind in met een graadje of -15
Gelukkig staat hij nu warm in de garage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan