Motor-forum in de Volkskrant

MarcoMonstro

MF veteraan
4 mrt 2003
2.692
2
Den Haag
In de Volkskrant van vandaag (zaterdag) staat een stukje in het Economie katern over de 'aanschaf van de week': een Kawa ZX12R Ninja. Leuk stukje, en www.motor-forum.nl wordt ook in het artikel genoemd! Namelijk als dé plaats om te lezen wat er gebeurt als de snelheidsmeter voorbij de 180 komt :)

Dus als iemand het stukje misschien even kan scannen en posten voor de niet-Volkskrant lezers? (Mijn scanner is stukkkk)
 
full
 
He, die docerende Kawa-rijder ben ikke :)
190pk op het achterwiel is natuurlijk onzin.
 
Ik kan alleen die post niet vinden waar ze het over hebben. Wel enkele die in de richting komen, maar niets mbt tot de snelheid en winddruk en al helemaal geen kawa rijder. ;)

Jeroen12, kan jij anders die post even zoeken, aangezien je denkt dat jij de 'docerende kawarijder' bent geweest. :)
 
Ik kan alleen die post niet vinden waar ze het over hebben. Wel enkele die in de richting komen, maar niets mbt tot de snelheid en winddruk en al helemaal geen kawa rijder. ;)
:^ Heb net ff gezocht, kan het niet vinden.

Leuk stukje, we worden wel lekker neergezet als een stel snelheidsmonsters... naja klopt ook wel geloof ik :P
 
ja vertel is waarom 190 pk op het achterwiel onzin is?
ik heb met mijn 636 115 achterwiel pks onlangs getest op de vermogenbank (wel met voledige lijn van akro)
 
ja vertel is waarom 190 pk op het achterwiel onzin is?
ik heb met mijn 636 115 achterwiel pks onlangs getest op de vermogenbank (wel met voledige lijn van akro)

Da's onzin omdat een standaard ZX12R dat niet heeft. Die heeft 'slechts' iets van 160 achterwiel pk's :}
 
Snelheidsduivels wij????? O-) O-) O-)

Hmmmm wel leuk stukje hhahhahaha moeten ze maar een vaste rubriek van maken in alle kranten dan komen we wat meer positief in het nieuws!

P.S die Netelenbos is bij mij thuis e.o al jaren geleden geheel ontoerekeningsvatbaar verklaard !!! ;)

Groetjes Jeffrey
 
Terug
Bovenaan Onderaan