motor helmen allemaal even groot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betekent dat, dat je eigenlijk helmaal niet effe een helm van Arai uit het rek bij HvW kan trekken om "effe te passen"? Ik heb er ooit een paar geprobeerd maar bij alles is of je kop in een bankschroef zit.
Het went. Rij al 25 jaar met Arai. Ik heb ooit die AGV Simoncelli helm gepast ( :9~ ) maar zelfs de juiste maat vond ik nog te los zitten. Maat kleiner kreeg ik niet over mijn kop. Misschien doet Arai dat bewust, dat strakke, het voelt "veilig" ?
 
Okey..... , Heb de rx7 gp die zit prima kwa pasvorm ,maar kwa windnoise valt het tegen voor die prijs stil is die niet.

Volgende x un shoei proberen....

Dat is inherent aan de ventilatie mogelijkheden, als je in de auto met de ramen open rijdt maakt dat ook meer herrie.. De prijs zit hem in het materiaal dat gebruikt wordt, de afwerking en de aftersales/garantie.
 
Zeker een roof boxer ? :+ Die maakt 1 buitenschaal en voegt gewoon meer voering toe naarmate de maat kleiner wordt :+
echt waar ? dan hoef ik me niet rot te voelen over een verkeerde keus. ik had eerst een ander helm gekocht en dat deed mijn hoofd zoveel pijn toen dacht ik weetje wat. doe toch maar de roofboxer
 
Dat is inherent aan de ventilatie mogelijkheden, als je in de auto met de ramen open rijdt maakt dat ook meer herrie.. De prijs zit hem in het materiaal dat gebruikt wordt, de afwerking en de aftersales/garantie.
onzin ,mjn rx7haga was echt wel stiller zelfde type helm ! zelfs de voering was van btr kwaliteit als deze van nu (isle off man edition)

maar goed gaat om de pasvorm he ....
 
Zeker een roof boxer ? :+ Die maakt 1 buitenschaal en voegt gewoon meer voering toe naarmate de maat kleiner wordt :+
eerlijk je wilt ook liever niks anders dan een roofboxer op . je bent gelijk 2x zo stoer.
lekker luchtig mooi overzichtelijk.
 
Op een motorscooter? Hoe dan?
ik vind dit echt om te lachen. motorscooter alsof je moet schakelen om een motor te rijden. de nieuwe bugatti is trouwens ook geen EcHte auto want het is automatish...
de gene die motorscooters geen motoren vinden hebben wel gelijk.
ik bedoel bescherming tegen het weer
veeeeel bagage ruimte
automatish
keyless go
zuinig
gadverdamme gewoon
 
toiletpottenrace_beneman_events.jpg
 
stuk duurder dan je motortje

Duurder is ook beter?

Maar 21.000,- is wel heel duur idd. Is dat incl korting trouwens?

Is ook veel te duur voor mij, ik werk niet zo hard voor m'n centen..




Het was maar een geintje, rustaagh ;)
 
Duurder is ook beter?

Maar 21.000,- is wel heel duur idd. Is dat incl korting trouwens?

Is ook veel te duur voor mij, ik werk niet zo hard voor m'n centen..




Het was maar een geintje, rustaagh ;)
ik ben zeker de gene die dom is omdat ik wat korting wil op een aankoop boven de 7000 gekregen ook maaatjuh
 
Laatst bewerkt:
ik vind dit echt om te lachen. motorscooter alsof je moet schakelen om een motor te rijden. de nieuwe bugatti is trouwens ook geen EcHte auto want het is automatish...
de gene die motorscooters geen motoren vinden hebben wel gelijk.
ik bedoel bescherming tegen het weer
veeeeel bagage ruimte
automatish
keyless go
zuinig
gadverdamme gewoon

Oh nee, niet dat. Maar erg stoer is een motorscooter nou ook weer niet. Wat voor helm je ook opzet.
 
Oh nee, niet dat. Maar erg stoer is een motorscooter nou ook weer niet. Wat voor helm je ook opzet.
ik vind een tmax of xadv een stuk stoerder eruit zien dan de meeste motoren. wat ik wel mooier vind is bijvoorbeeld een penigale v4 maar dat is totaal niet comfortabel of handig.
 
ik vind een tmax of xadv een stuk stoerder eruit zien dan de meeste motoren. wat ik wel mooier vind is bijvoorbeeld een penigale v4 maar dat is totaal niet comfortabel of handig.

Comfortabel, handig, stoer, snel, verslavend gevaarlijk, karaktervol, allemaal aparte categorieën en je moet het wel apart houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan