Blackpanther511
Rookie
Hallo,
ik weet dat deze vraag vaak wordt gesteld maar ik zou toch graag jullie mening horen.
Ik heb een suzuki gs500 e uit '96. al sinds ik haar heb loopt ze eigenlijk niet stationair. De volgende dingen heb ik geprobeerd om het probleem te verhelpen,
ik heb eerst de stationair schroef gecontroleerd. Als ik deze onder de 3500 toeren zet valt de motor bij stationair lopen meteen uit.
Ik heb de bougies vervangen, de oude zagen er prima uit maar dit heb ik meer gedaan omdat ik toch bezig was.
De benzine tank heb ik schoongemaakt.
En ik heb de carbs uit elkaar gehaald, schoongemaakt met remreiniger en uitgespoten met een compressor. Hierna heb ik met een revisie setje de carbs gereviseerd.
Ik heb een lucht filter van K&N gekocht en de hoofd sproeier verwisseld met een maatje groter.
Ook tank ik altijd 98
Na dit alles is het probleem er nog steeds, het enig wat ik mij kan bedenken is dat ik de carbs niet goed heb schoongemaakt of dat het compleet ergens anders aan licht. Kan het bijvoorbeeld aan de kleppen liggen als deze gesteld moeten worden? Voordat ik haar naar de garage breng dacht ik, misschien heeft iemand die er meer verstand van heeft de gouden tip.
Groetjes,
ik weet dat deze vraag vaak wordt gesteld maar ik zou toch graag jullie mening horen.
Ik heb een suzuki gs500 e uit '96. al sinds ik haar heb loopt ze eigenlijk niet stationair. De volgende dingen heb ik geprobeerd om het probleem te verhelpen,
ik heb eerst de stationair schroef gecontroleerd. Als ik deze onder de 3500 toeren zet valt de motor bij stationair lopen meteen uit.
Ik heb de bougies vervangen, de oude zagen er prima uit maar dit heb ik meer gedaan omdat ik toch bezig was.
De benzine tank heb ik schoongemaakt.
En ik heb de carbs uit elkaar gehaald, schoongemaakt met remreiniger en uitgespoten met een compressor. Hierna heb ik met een revisie setje de carbs gereviseerd.
Ik heb een lucht filter van K&N gekocht en de hoofd sproeier verwisseld met een maatje groter.
Ook tank ik altijd 98
Na dit alles is het probleem er nog steeds, het enig wat ik mij kan bedenken is dat ik de carbs niet goed heb schoongemaakt of dat het compleet ergens anders aan licht. Kan het bijvoorbeeld aan de kleppen liggen als deze gesteld moeten worden? Voordat ik haar naar de garage breng dacht ik, misschien heeft iemand die er meer verstand van heeft de gouden tip.
Groetjes,