Motor met een radio is ,n Trabant met Airco

Een radio op de motor

  • Slaat als een l#l op een drumstel

    Stemmen: 11 11,3%
  • Voegt echt iets toe aan motorrijden

    Stemmen: 14 14,4%
  • Is iets voor Goldwing boys of HD Hanggliders

    Stemmen: 11 11,3%
  • Is niks voor mij, ik luister liever naar de uitlaat

    Stemmen: 61 62,9%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Moet toch lekker zijn, op je chopper rondtuffen met muziekje... :]
Op de achtergrond dan wel anders leidt het te veel af denk ik.

btw een gold wing of bagger dat is een limousine of 2 wielen
 
Vroeger (jaren 80) zag je dat heel vaak ... GL1000 of een andere dikke fiets, Vetter kuip erop, en een radio.
Highway steps, 27mc bakkie, en gaan met die banaan :+

Mij heeft het nooit getrokken; ik heb geen enkele behoefte aan muziek op de motor.

En anders, tegenwoordig heb je (bluetooth) oortjes, zodat de omgeving niet mee hoeft te "genieten".
 
Das geen airco das een roestgat in de deur! *O*

Dat is dan de enige Trabant met een roestgat in de deur:

Het bijzondere aan de auto was dat veel carrosserie-delen vanwege staalschaarste
gemaakt waren van Duroplast, een kunststof die als hoofdbestanddelen katoenvezel en fenolhars had. De Duroplast-componenten werden bevestigd op een stalen basis-constructie.
 
Wat is er mis met een Trabant met airco? :W

Niks, maar net zo zeldzaam als vrouwen met gevoel voor humor :+

Daarbij, als je auto rijles krijgt gaat gelijk de radio aan, dus automobilisten krijgen het met de paplepel ingegoten...
Als je met oordopjes rijdt moet je ,t lekker zelf weten,maar dat geschal over de weg is wel een beetje infantiel...

Zo bel ik uit principe ook nooit op de motor via ,n headset oid want ik geloof dat motorrijden genoeg concentratie vergt in het huidige verkeer..

Wellicht is er een causaal verband tussen hesjesdragers en db spuwers :+
 
Laatst bewerkt:
trabant deuren kunnen ook niet roesten..

quote:
Het bijzondere aan de auto was dat veel carrosserie-delen vanwege staalschaarste
gemaakt waren van Duroplast, een kunststof die als hoofdbestanddelen katoenvezel en fenolhars had. De Duroplast-componenten werden bevestigd op een stalen basis-constructie.

Hmmm scherp hoor! zo had ik er nog niet bij stilgestaan......
overigens zijn die trabantjes wel leuke wagentjes... afgelopen zomer in Berlijn geweest en zon trabie safari gedaan *O* je lacht je kapot! rengdengdengdengdengdedeng... _O-
 
Zeker maar het aantal ongevallen dat ze veroorzaken of hebben is toch een stuk minder als van het jonge grut.
Jonge beginnende automobilisten (18-24 jaar; in meer of mindere mate gaat het in deze leeftijdsgroep over beginners) hebben een relatief grote kans om betrokken te raken bij een ernstig verkeersongeval (met ten minste een dode of zwaargewonde). Per gereden kilometer is die kans ruim vier keer zo groot als voor automobilisten van 30-59 jaar (SWOV, 2007a).

Dan moeten de jongeren ook van de weg af :Y

Dank voor je toevoeging :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan