Motor net gejat en met de dood bedreigd.

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Pff wat me nu weer overkomen is.. Ik moet het verhaal toch ff van me aftypen, kan de komende 10 uur toch niet slapen door de adrenaline door mn lichaam :o


Eerst even een mededeling voor als die flikkers meelezen op dit forum:
Volgende keer kom ik niet met lege handen naar buiten en zijn jullie van mij! Dan hoop ik dat jullie snel kunnen rijden op jullie kutmotorscooter !




Zo.. nu dat gezegd is kan ik vertellen wat er gebeurd is..
Lig net lekker in mijn bedje te maffen beetje te dromen over de mooie dingen in het leven. Werd opeens wakker van iets. Nu slaap ik altijd met een oog open omdat ik weet dat mn motor een geliefd object voor diefstal is. Ik was meteen klaarwakker en keek naar mijn raam. Ik heb een raam waar je niet direct door kunt kijken maar je ziet wel of er iemand voorstaat. Ik zag dus iemand voor mijn raam staan..
Ik nog klaarwakkerderderder en spring uit mn bed en ren naar mijn deur. Wacht.. geen broek aan. Ik snel een broek aantrekken en trok een sprintje naar de deur. Op dat moment hoor ik een hard "klak" geluid wat ik herkende als mijn kettingslot die werd doorgeknipt.
godverdegodver die zijn van mij dacht ik bij mezelf.. :(

Ik naar buiten maar ze hadden me al gehoord en ik hoor nog net een motorscooter gestart worden om de hoek. Hij/zij waren al gerend naar om de hoek. Mijn motor stond ongeveer 3 meter van zijn plaats af. Zonder motorhoes, en zonder kettingslot. Het schijfremslot zag ik nog wel zitten. Of deze vast zat of dat ze de schijfrem hadden losgehaald zag ik zo snel niet..
Op dat moment komt 1 van die kaffers terug gelopen en kijkt me aan. Ik stond er in mn blote bast op mijn blote voeten en ik liep naar hem toe. "kom maar klootzak ik ben klaar voor je" of iets in die trand zei ik.

(omschrijving van deze kaffer: blanke jongen ong 19 jr 1.85m kort haar)

Toen begon hij naar me toegelopen .. Mooi dacht ik nu laat ik nix van hem over.. Mn huisgenoot kwam ook al zijn kamer uit.
Maar ik zie die kaffer iets uit zijn zak pakken.. Iets zwarts.. Shit.. een wapen?

Toen hoorde ik een geluid wat ik kan omschrijven als een soort van kortsluiting..
Ik zag dat dat ding wat die kaffer vasthield stroom gaf.. hmm.. een tazer dus..
Ik dacht nog bij mezelf ik kan die gozer hebben als ik snel ben.. Toch maakt zo een tazer een aardige indruk vooral toen die laffe kaffer nog roept "ik maak je dood"....

Toch maar voor t verstandigste gekozen en heb toch maar een sprintje getrokken. Ik hoorde dat hij ook begon te rennen.. Na ongeveer 30a50 meter gestopt en omgedraaid met gebalde vuisten. Hij was niet achter me aangekomen maar in plaats daarvan was hij hem gepeerd.. Met mijn motor :(

Ik ben teruggerend en om de hoek gerend en zie ze nog net wegrijden met zn 3én op een motorscooter. Maar hey, zonder mijn motor.. Dat is mooi dacht ik, die hebben ze verderop koudgezet *O*

Huisgenoot 112 gebeld en vervolgens wij de buurt afzoeken. Heeeeeeel veeeeeel politie met sirene gehoord, ook nog brandweer en ambulance.

Al om al; motor is door de politie na een achtervolging gevonden. De vluchtmotorscooter van de kaffers was ook gejat en die hebben ze ook gedumt. 1 kaffer is in het water gesprongen en daar zijn ze nog naar aan het zoeken en de ander is niet gevonden.
Andere getuige had ook 112 gebeld en die meldde dat het om maarliefst 6 gasten ging!

Gelukkig is mijn motor teruggevonden. Ik kom net van het bureau af en hij wordt nu onderzocht op sporen. Morgen kan ik hem bekijken en de schade opnemen.

Pffff wat een verhaal weer.. Je hoort wel dat het andere overkomt maar nooit gedacht dat het mij ook zou overkomen..
Ik ga maar een filmpje oid kijken om een beetje tot rust te komen. Morgen maar eens aangifte doen. . . .

Oja t gaat om een Suzuki DRZ400SM.
 
Blij dat het allemaal goed is afgelopen man. En dat je je motor nog hebt. Die hufters worden steeds erger. Hoop dat ze ze te pakken krijgen. Succes met ontspannen.
 
Fuck dude..!
Wat een wild westen verhaal. Vanaf nu een honkbal knupple naast je bed/deur of in je paraplubak. Je zou een iets uitgebreider signalement van die Kaffer(s) moeten neerzetten. Ben Blij voor je dat jij niet getazed ben en dat je je motor nog hebt..

Lijers..
 
Fuck dude..!
Wat een wild westen verhaal. Vanaf nu een honkbal knupple naast je bed/deur of in je paraplubak. Je zou een iets uitgebreider signalement van die Kaffer(s) moeten neerzetten. Ben Blij voor je dat jij niet getazed ben en dat je je motor nog hebt..

Lijers..

Jah tis gelukkig nog redelijk afgelopen allemaal.. Hopen dat de schade aan mn brommert meevalt :N
 
man.... het lijkt wel een film hoe je het verteld,
hopelijk heb je geen schade,
en soms is weglopen slimmer dan het gevecht aangaan.
Stel je voor dat je "neergetasert" was....
wie weet wat ze dan met je gedaan hadden :X

succes ermee
 
Sterkte, wat een verhaal weer.

Je hebt toch wel een redelijk signalement kunnen doorgeven, hoop ik?
Niet dat dat direct je schrik wegneemt nu, maar als het goed is / gaat doen OM & politie er wat zinnigs mee.
 
Detering, wat een verhaal. Wel mazzel dat je ze gehoord hebt en dat je je motor en dat ze die motorscooter teruggevonden hebben. Wie weet komt er nog wat uit qua sporen.

Waar ongeveer in A'dam is het gebeurd?
 
Potdomme Herr.ik. :o
Wat een situatie.

Eerlijk toegegeven: ik had net als jij gereageerd :Y('verstandig sprintje')
tip: riek oid bij je achterdeur zetten...altijd makkelijk voor verdwaald hooi O-)
Succes met de afhandeling!
Waar ongeveer in A'dam is het gebeurd?
:^
 
Pff ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval. In ieder geval niet slapen net als jij. Hoop dat het goed komt kwa schade enzo.
Voor dat soort gevallen staat er hier trouwens een dubbelloops uit 1718, begin ik niets mee natuurlijk maar kan er hard mee meppen. Maar ja dat zeg ik nu. :X
Sterkte!
 
Tjezus, wat bizar zeg!! :( Hopen dat je dit een beetje kunt verwerken, gaat je toch niet in de koude kleren zitten....stelletje klerelijers! Succes met de afhandeling en laat ons weten hoe je motor er vanaf gekomen is...
 
Zo wat een verhaal. Meestal sla ik lange verhalen over maar dit.... Ben echt blij voor je dat je je motor nog hebt. Kans is aanwezig dat ze weer komen/proberen, hou a.u.b een knuppel o.i.d bij de hand. Zet even een duidelijke omschrijving van die &*%#$ vieze gore klootzakken hier op het forum. Hulde voor je optreden ;) Suc6 met alles en ik blijf dit effe volgen.

p.s zo zie je maar. Je kunt nog 3 sloten hebben maar er is maar één ding het beste... Aan de mijne zullen ze niet kunnen komen... })

litters_quaid.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fuck me....

Dan word je eventjes met een taser bedreigd.

Dat verzin je toch niet.

Wat een klojo's.

Succes met de afhandeling.
Tip; laat die softies van bureau slachtofferhulp maar zitten (*die gaan je contacteren om begeleiding aan te bieden*), daar word je moe van namelijk.
 
Vuile pleuris lijers....
Jij werkend voor je eigen motor, en dan denken sommige mensen dat ze het wel even mogen komen jatten! kapot schieten die lui!
Gelukkig is hij er nog!
succes man en tot het volgende ritje maar weer!
 
Godskolere kerel, wat een verhaal! Gelukkig heb je zelf niks, op dit soort momenten moet je zeker denken 'liever mn motor, dan ik!'.
Die lui worden steeds brutaler, goor tuig dat het is.

PS. zag er gisteren een voorbij komen (kerel tegen gast met wapen) die wel goed ging, genieten ;)
 
Hopen dat die knakker die in het water gesprongen is, dood is.
ook aangifte doen van bedreiging met de dood en dat je veiligheidsgevoel is aangetast.
 
Teringlijers!

Daarom heb ik een kapmes van 75cm vlakbij verstopt. :)


Wellicht een idee voor MF dat je alleen kan lezen als je geregistreerd bent, helpt wellicht iets.
 
Pff wat een verhaal zeg!
Klerelijers dat het zijn!

Maar stond jou motor niet in een schuur/garage dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan