Motor op stal..

Rud1e

Die hard MF'er
21 dec 2003
740
0
Dordrecht
Binnenkort ga ik mijn gpz inruilen voor een mooie nieuwe cbr :} , maar niet voordat ik een degelijke stalling heb voor dat ding.
Nu had een kennis van mij een garagebox waarin meerdere motoren mochten staan tegen een leuke vergoeding, maar die arme man is helaas van ons heengegaan '(

Zijn er misschien mensen in de buurt van Dordt die een stalling hebben waar nog een extra motor bij kan? Of wie weet zijn er mensen rond Dordt die ook op zoek zijn naar een stalling en die bereid zijn samen wat te huren om de kosten te delen... :+

Het zal mij benieuwen...
 
Hej,

Binnenkort ben ik ook troste eigenaar van een CBR.
Helaas past deze in tegenstelling tot mijn oude Suzuki GS500E niet bij mij in de woonkamer omdat de CBR niet de draai het huis in kan maken.

Ik woon in Gorinchem, dus dat is te doen.

Gr.

Wouter.
 
We kunnen ze ook saampjes onder de Merwede brug zetten natuurlijk.
En dan om de nacht de wacht houden :o

Ja, strak plan. En dan zetten we er van die dranghekken omheen en zo'n klein hokje ernaast. En dan maken we er een bewaakte motorstalling van :+
 
Ik denk dat het niet om regen gaat maar om diefstal preventie :X

Precies, en het mooie is dat ik werk bij een bedrijf dat panden beveiligd en uitrust met politiekeurmerk hang en sluitwerk. Dus qua diefstal preventie zit je dan een stukkie rustiger dan dat hij in de tuin staat met een lullig slotje :9
 
Precies, en het mooie is dat ik werk bij een bedrijf dat panden beveiligd en uitrust met politiekeurmerk hang en sluitwerk. Dus qua diefstal preventie zit je dan een stukkie rustiger dan dat hij in de tuin staat met een lullig slotje :9

2 ART4 muur ankers in de muur pluggen daar je motor aan vastleggen met 2x ART4+ ketting, dan nog een XES15 Xenalock remschijfslot (ook ART4) en natuurlijk een SCM gekeurd alarm... Tja... als ie dan nog gestolen wordt, was ie ook gestolen uit een stalling met politiegekeurd hang en sluitwerk.
Daarentegen: Hetzelfde in een stalling en ze kunnen 'm praktisch niet meer meenemen })
Of wou je een dure stalling nemen en daar je motor inploffen met alleen maar een lullig remschijfslotje :?

Overigens heb ik het wat dat betreft wel makkelijk: BMW K1100LT en een Xenalock XES15 en buiten onder een hoes... de mijne pikken ze waarschijnlijk alleen als de sleutel er in zit en de motor draait :P
 
Tja, ik heb mijn PAN net bij Siem de Vos uit de winterstalling op laten halen door een vriend van mij. Ik mag zelf even nog niet rijden vanwege een lichamelijk ongemakkie, vandaar. '(

Punt is, Siem verhuist naar Nieuwegein en dat vind ik wat ver.
Dus ik, woonachtig in Dordt, ben ook op zoek naar stalling voor de aankomende winter.
Nou heb ik een aanbod gehad van een vriend, om de hoek :) , waarbij ik de PAN in de schuur mag stallen. Maar is nog niet zeker, dus ik zoek alvast voor het geval dat. Mocht ik iets vinden zet ik het op dit forum.

Over een week mag ik weer lekker :]
 
grondanker maken van stevig stukkie metaal
4 balen cement kopen
groot gat graven
cement erin kwakken
grondanker er uiteraard in
ff uitharden die zooi
art 4+ goedgekeurd slot om je fiets en t grondanker (voor de verzekering)

motorhoesje voor de vochtigheid uit de lucht

klaar is klara O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan