motor rijden leuk ???

honda x-adv

MF'er
21 mei 2002
184
1
amsterdam
motor rijden is leuk en heerlijk en het kan ook veilig. mijn ervaringen zijn echter (na veel botbreuken) dat als je met een groepje rijdt dat ja dan ow zo snel buiten je eigen kunnen wilt presteren en je jezelf even rossi voelt.dan heb je een dodelijk wapen onder je billen. pk,s hebben is geen kunst dat kan de grootste stomme imbeciele klootzak met een safe plus plannetje maar ze beheersen is maar voor een select groepje weggelegd en neem maar van mij aan dat wij dat niet zijn want anders was je miljonair geweest. en wat is de kick ???? op mij maak je geen indruk als je een snel tijdje neerzet want er zijn erbij die het met twee vingers in de neus vier keer sneller doen maar ja die worden betaald he.ik ben boos en verdrietig dat jonge kerels zich keer op keer kapot rijden en een gezin achterlaten dat meen ik want dat is het niet waard.
Als het je wel waard is dat snelle tijdje ga dan vooral door maar weet wel dat het mij en veel lezers hier zeer verdrietig stemt en dat kan de opzet van deze site niet zijn.

Ik durf na een weekend haast niet meer in te loggen want lees ik weer....zeer triest berricht.....

ik lees liever .....weer een heerlijk weekend....

slotje
 
... ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik ben het er niet mee eens :(
 
motor rijden is leuk en heerlijk en het kan ook veilig. mijn ervaringen zijn echter (na veel botbreuken) dat als je met een groepje rijdt dat ja dan ow zo snel buiten je eigen kunnen wilt presteren en je jezelf even rossi voelt.dan heb je een dodelijk wapen onder je billen. pk,s hebben is geen kunst dat kan de grootste stomme imbeciele klootzak met een safe plus plannetje maar ze beheersen is maar voor een select groepje weggelegd en neem maar van mij aan dat wij dat niet zijn want anders was je miljonair geweest. en wat is de kick ???? op mij maak je geen indruk als je een snel tijdje neerzet want er zijn erbij die het met twee vingers in de neus vier keer sneller doen maar ja die worden betaald he.ik ben boos en verdrietig dat jonge kerels zich keer op keer kapot rijden en een gezin achterlaten dat meen ik want dat is het niet waard.
Als het je wel waard is dat snelle tijdje ga dan vooral door maar weet wel dat het mij en veel lezers hier zeer verdrietig stemt en dat kan de opzet van deze site niet zijn.

Ik durf na een weekend haast niet meer in te loggen want lees ik weer....zeer triest berricht.....

ik lees liever .....weer een heerlijk weekend....

slotje

Over dat in een groepje rijden...

Het is niet zo dat iedereen zo is, dat is meer bij de beginners van toepassing.
Oké, ik maak dan wel eens een Xtra wheely. Maar ik weet wat ik kan, en verder ga ik niet. De ''beginners'' weten nog niet precies wat ze kunnen, daar wil het dan nog wel eens mis gaan. En die verhalen hoor je dan ook altijd. Maar je hoort nooit als een beginner ''geen fouten maakt'' (ik ben eigenlijk ook een beginner, heb nog maar 3 jaar me rijbewijs)

Over die PK's...

Ik heb een fiets met ongeveer 145 pk. En beheersen kan ik ze ook, en heel veel MFers hier ook!!! Het is niet zo dat elke jonge kerel die op een snelle bike rijdt brokken gaat maken.

Over die snelle tijden...

Het maakt op jou geen indruk, waarom zet je het er dan neer??? En die gene die ze wel neer zet, heeft dus wel zijn (enorme) PK's onder controle :}

Jij bent boos dat jonge rijders zich kapot rijden...

Meestal is dat de schuld van een ander, neem als voorbeeld Henk. Dat was een ervaren man. Maar door de schuld van een anders is hij niet meer onder ons!
Dus wees aub boos op die gene die niet uitkeek/kijken!

Ik vind dat jij een totaal verkeerde kijk hebt op het motor gebeuren, jij ziet dingen niet zoals ze zijn.

Arjan.
 
Laatst bewerkt:
ben het er ergens wel mee eens, sommigen denken echt dat ze rossi zijn, en maar opscheppen over knee downs en hoe hard ze wel nie rijden over de ring enzo...

Doe mij maar gewoon relaxed toeren met dat mooie weer :]
 
ah ja wat moet ik zeggen
vallen doen we allemaal een keer

op een diversion val je net zo hard als op hayabusa geloof me maar
tussen 100 km/h en 150 is er geen verschill

ik vind het leuk
het is een obsessie
verslaving kun je zeggen

ik ben dus bereid om mijn leven te riskeren voor een beetje adrenaline

anders zou ik net zo goed een suzuki savage kunnen rijden en het geld
sparen voor de oude dag

lett the good times roll 2 the end
 
Ik rij net kalmer in een groep .... de rest houd mij wel in en ik ben ook voorwichtiger

Onnozel doe ik meestal alleen :P
 
Kijk, ergens ben ik het wel met de topicstarter eens hoor. Iedereen moet echter voor zichzelf uitmaken hoever hij/zij wil gaan. Voor de één is lekker in groep toeren een heerlijk relaxe manier om de zondag door te brengen. Anderen gaan helemaal voor de kick en hebben daarvoor liefst een circuit nodig. Ik heb begrip voor beide standpunten.

De topics over ongevallen en doden zijn gewoon triest. Zoiets verdient niemand, of het nu door roekeloos rijden, circuitracen of de fout van een autobestuurder maakt in wezen helemaal niks uit. Achteraf koop je daar niks mee !!! '(

(off topic)
Ik vind mensen die absoluut gaan voor de kicks van snelheid op een circuit veel verstandiger dan mensen die dezelfde kicks opzoeken op de openbaren weg, zelfs al is het op afgelegen stukken waar haast niemand komt. Op een circuit weet je waar je aan begint en (belangrijker) weten ook de andere mensen op de baan dat ze een bepaald risico lopen.
(off topic end)

Edit: Oeps te snel gepost, effe vervolledigd.
 
Laatst bewerkt:
Een motor rijder die klaagt over mede motor rijders |(


Hmmmmm ik ben als VROUW bezig met me rijlessen... ik denk dat ik maar een topic open over vrouwen achter t stuur bloed aan de muur??
Want als ik elke ongeval hier lees is t door toedoen van slaperige dromerige dames die hun doppen dicht hebben en nog dom staan lachen en zeggen ik heb u niet gezien

Dan zou ik ook t lessen aan de wilgen moeten hangen?? AAN ME NEVER NOOIT NIE :X

Kommop joh... als je weer een verdrietig bericht ziet... dan denk je OEWW heb ik ff lekker motor gereden vandaag en nie doordenken over de ander als je er niet tegen kan

ikke ga koektrommel en ook me :] halen...en dat als VROUW zijnde..

liefs Chrisje
 
Damn...... :?

Waar heeft die last van??? Beetje slecht geslapen of zo??

Is toch je eigen verantwoordelijkheid als je wilt gassen en je pk's eens even wilt voelen. Dat is toch de "rush" van het motorrijden??
Jij bent verantwoordelijk voor jezelf en voor je medeweggebruikers.

Veel motorrijders worden door automobilisten over het hoofd gezien en dat is Fucked Up. Daar gebeuren de meeste ongelukken mee. Maar ga je ook niet meer autorijden dan? Weet je hoeveel ongelukken daar mee gebeuren.

Beetje een domme Topic hoor... :(

Leest zo mijn post maar eens, want snap van de ene kant je frustatie..
 
gooi het eruit.... kommaar kommaar...

Misschien dat je nu beter naar magriet.forum.nl kunt gaan of zo?? Snap niet waarom je het hier post en dan gelijk een slotje vraagt. Je had het ook op de muur van een wc in de kroeg kunnen zetten... dit is een MOTOR-forum en geen boekenlees forum...

En het gaat ons (mij althans) niet om indruk maken op iemand.. gewoon plezier beleven op de motor..
 
full

gooi het eruit.... kommaar kommaar...

Misschien dat je nu beter naar magriet.forum.nl kunt gaan of zo?? Snap niet waarom je het hier post en dan gelijk een slotje vraagt. Je had het ook op de muur van een wc in de kroeg kunnen zetten... dit is een MOTOR-forum en geen boekenlees forum...

En het gaat ons (mij althans) niet om indruk maken op iemand.. gewoon plezier beleven op de motor..


Kijk, precies wat ik wilde gaan typen ...
Bedoeling van een forum is toch dat je een topic start en dan juist graag reacties wilt :? Meteen een slotje hangen ... betekent dat hetzelfde als: "Oeps ik bedenk me net dat het een stom topic is en wil het graag verwijderd hebben". ??

Ik denk dat je niet zo op andere motorrijders moet letten. Als je je ergert aan mensen die graag een snelle tijd zetten dan zul je je iedere dag wel groen en geel ergeren, verwacht ik. Die mensen heb je namelijk zowel op motoren als in koekblikken. Bovendien zijn die gekken in koekblikken vaak nog veel erger. Een auto is een veel dodelijker wapen, omdat je dan meer kans maakt om andere mee de dood in te slepen dan met een motor. Bovendien leren motorrijders om zich veel bewuster met het verkeer bezig te houden dan automobilisten, vooral voor eigen veiligheid. En dat er dan toch motorrijders zijn die zich nergens wat van aantrekken en gevaarlijk rijden ... tja, daarvoor houd ik me aan de uitspraak dat sommige mensen gewoon nooit een rijbewijs zouden moeten krijgen.
Maarja, om daar nou je eigen motorplezier door te laten vergallen ... :?
 
Kop op jongen!!
Lees alleen de leuke topics.
Wat dacht je van al die kinderen in oorlogs gebieden.
Je kan niet overal over in zitten.....toch?
Ga niet zitten kijken naar het leven...maar leef het.

Groet 8-)
 
het is zeer zeker niet mijn bedoeling geweest om kritiek te leveren op medekornuiten maar het is gewoon een feit dat er risicogroepen zijn dat wil ik zeggen. ten tweede slik ik altijd wel en ben best somber als ik zo,n kloteberricht lees maar laat mijn vreugde in het motor rijden daar zeker niet door bederven. :] integendeel heb zo goed als een nieuwe brommer gekocht het wordt een nieuwe diversion want de FJR kan ik niet betalen ;( Ik rijdt al 26 jaar motor en hoop dat nog 26 jaar te doen en hoop gewoon dat we dat lekker met z,n allen blijven doen lijkt me wel zo gezellig :)

en wat dat slotje betreft betekent niet dat ik niet achter mijn eigen tekst sta of zo maar had zoiets van misschien werkt het wel averechts en gooien ze mijn topic eens niet op slot en jawel het werkte hahaha oeps misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen :X
 
...

Want als ik elke ongeval hier lees is t door toedoen van slaperige dromerige dames die hun doppen dicht hebben en nog dom staan lachen en zeggen ik heb u niet gezien

...

Kijk, nu hoor je het es van een vrouw...([me]Koz vind dit namelijk ook erg opvallend..[/me])


Maar om ff te reageren op topic, ik las laatst dat er meer ongelukken (tweezijdig met blikschade) door mensen veroorzaakt worden die doorgaans een rustige rijstijl hebben. Deze mensen blijken bij hun inschatting er vanuit te gaan dat iedereen als hen rijdt, zich aan de snelheid houdend. Dit blijkt vooral bij uitritten en zijstraten te gebeuren..

Koz
 
Terug
Bovenaan Onderaan