Kijk dan ook eens naar sv650 o.i.d. Heb je iig nog een v-twinDat kan dan ook wel met de hornet al ben ik geen jappies meer gewend lijkt de hornet me wel een leuke motor evenals een bandit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dan ook eens naar sv650 o.i.d. Heb je iig nog een v-twinDat kan dan ook wel met de hornet al ben ik geen jappies meer gewend lijkt de hornet me wel een leuke motor evenals een bandit
Naja als je er toch niet op rijdt kun je hem net zo goed weg doen en een motor kopen waar je wel op wilt rijden. Doe hem dan weg en koop toch die Hornet waar je heel het jaar op door blijft rijden
Dat klopt maar ik wil de hornet dan ook voor de zomer.
En zoals ik al zij 2 passen niet in mijn box.
De hornet vind ik een leuk ding de ketting houd ik wel bij dan.
Beetje inspuiten met WD40 komt ook wat beter dan lijkt me
Mocht ik vallen met de hornet zou dat jammer zijn en laat ik hem repareren ga er niet vanuit dat ik toch val maar het kan wel natuurlijk ja.
Kijk dan ook eens naar sv650 o.i.d. Heb je iig nog een v-twin
Dan zou ik zeggen, doen. maar wel goed preventief in de tectiel zetten.
De 600 is heel licht qua stuurgedrag, voelt klein aan (misschien zelfs te klein) en is een vrij hoogtoerige machine, dat is wel een hele stap terug tov je duc.
Als ik jouw was zou ik voor de 900 gaan, iets zwaarder, maar na een beetje gewenning net zo licht sturend. Kan je veel meer op koppel rijden en is gewoon net iets meer motor.
Beresterke, en netjes afgewerkte fiets. Heb er zelf niet voor niks 55000 kilometers mee gemaakt, en eigenlijk alleen maar verkocht met 75000 op de teller vanwege een terugval in economische restwaarde. Al is 150.000 kilometer zonder revisie geen enkel probleem, niemand wil haar dan nog hebben.
Qua onderhoudskosten zitten ze op hetzelfde niveau, slijtagedelen zullen zo goed als je enige kosten zijn. Wel is voor het wat lekkerdere zomerwerk rondom een setje progressieve hyperpro veren plaatsen erg welkom. Want in de regel zijn beide veel te slap afgeveerd.
Die motor op je benen lijkt me best vervelent
Rustig rijden, dan komt het wel goed. Rij DeauvilleIk lees toch wel positieve dingen hier over het door rijden...
Nog niet gevallen?Die motor op je benen lijkt me best vervelent
Nog niet gevallen?
Die krijg ik niet mn box in met voorkuip
Het lijkt wel of ik overal een excuus voor heb
Heb je dan geen last van blikkers die je op lopen te jagen?
Wel zorgen dat je een beetje warme/waterdichte kleding hebt, dan komt het wel goed.
ik gooi ook maar even in ervaring in de groep :
ik ga nooit meer wanneer het glad is met de motor op de weg. Vorig jaar met woon werk onderuit gegaan. Vijf maand later nog last van gehad. Dat nooit weer. Ik was al ontzettend blij dat er geen tegenliggers of achteropkomend verkeer was. Het had zo verkeerd af kunnen lopen.
bedankt voor alle antwoorden.
Ik vind het eigenlijk maar gevaarlijk om te rijden dan...
Ik ben er bang voor omdat ik wel eens een xt snoeihard onderuit heb zien gaan op de haarlemmerweg.
De kou vind ik niet zo erg.
Was het maar nooit zo erg in nederland kwa weer!
Nooit een tyfusklap gemaakt?
Kies vooral de grotere doorgaande wegen en rij als een oud vrouwtje. Op die manier kom ik tenminste de winter door
Ik wel, maar dat was de ochtend NA een weeralarm vanwege enorme storm.
En wel door een mondeo station die nog even voorlangs wilde.
Midden in de winter, dat wel, maar goed weer, en niet glad.