Motoragent ... best 'n leuk baantje ..

done-and-gone

MF veteraan
27 mei 2003
5.359
1.701
... in Brazilië :X

Resistance is futile :W

Part 1

Part 2
En ondertussen nog tijd hebben om naar vrouwelijk schoon te kijken @3:29 *D :9 :W _O-

Part 3
(deze zonder muziek)

Maaarreehhhh ... zij liever dan ik. M'n leven is me te lief ...
 
Yep... Fearless mofos. Ik mag er af en toe ook graag naar kijken. En rijden kunnen ze :} Je ziet ook dat 't publiek echt maakt dat ze uit de weg vliegen, deze gasten maken geen grappen als ze haast hebben :X
 
Maar ja, ziek is 't wel natuurlijk... Hoe veel risico's die gasten nemen met eigen en andermans leven en hoe makkelijk ze bijvoorbeeld wapens trekken. Wat nou precies oorzaak en gevolg is als er bij zulk politieoptreden ongelukken komen kun je je ook afvragen. Maar goed, de criminaliteit is daar natuurlijk ook weer even anders en de gemiddelde crimineel (zelfs de gemiddelde verkeersovertreder) is ongetwijfeld ook weer (vuurwapen)gevaarlijker... Mooie TV is het wel :)

Part 2
En ondertussen nog tijd hebben om naar vrouwelijk schoon te kijken @3:29 *D :9 :W _O-
Scherp, trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Mad skills van die agenten zeg :}

Gelukkig is mijn interactie met de politie een stuk vriendelijker, van de week een zwaai terug van een motoragent 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen de eerste 4 of 5 acties van het eerste filmpje gekeken en ik zie een agent die filmt hoe anderen zonder zijn hulp op hun bek gaan?
 
Ik heb alleen de eerste 4 of 5 acties van het eerste filmpje gekeken en ik zie een agent die filmt hoe anderen zonder zijn hulp op hun bek gaan?

Ja, omdat die net wat minder goed kunnen rijden. Hoewel ik ook moet zeggen dat die boefjes in deze filmpjes er ook wel wat van kunnen. Maar goed, voor zowel de boefjes als de agenten hier geldt dat ze ballen van staal hebben en levensmoe lijken. Combinatie van testosteron en adrenaline?
 
Ja, omdat die net wat minder goed kunnen rijden. Hoewel ik ook moet zeggen dat die boefjes in deze filmpjes er ook wel wat van kunnen. Maar goed, voor zowel de boefjes als de agenten hier geldt dat ze ballen van staal hebben en levensmoe lijken. Combinatie van testosteron en adrenaline?

Ik heb leren rijden in een mediterraan land...dit is zo'n beetje de basic-stijl die iedereen hanteert...10% kunde, 10% fuck it ik ben katholiek dus Jezus saves en 80% onvervalst machismo met in plaats van een plaat, een bunker voor hun kop.
 
Ze weten ook wel raad met die mensen van de motor krijgen :+ worden er letterlijk gewoon af gesmeten soms :+ En meteen getrokken wapen, moete ze hier ook gaan doen :+
 
Laatst bewerkt:
Ze weten ook wel raad met die mensen van de motor krijgen :+ worden er letterlijk gewoon af gesmeten soms :+ En meteen getrokken wapen, moete ze hier ook gaan doen :+

Hopelijk niet, zolang agenten hier zichzelf nog tijdens de trainingen beschadigen met hun wapens maar helemaal niet met adrenaline in hun lijf loslaten. wie weet waar de kogels dan terechtkomen. Kun je de knullige aanhoudingsbeelden van een paar weken geleden nog herinneren in Amsterdam ??
 
De vaardigheden en de mentale hardheid van professionals worden volgens mij vaak zwaar overschat. Een trainer van mijn mountainbike club is instructeur bij de mariniers en vraagt altijd of zijn pupillen ook mee willen komen biken. Maar tot mijn verbazing kunnen ze niet meekomen als het ook maar een heel klein beetje zwaar wordt en komen ze nooit een tweede keer meefietsen! En een van de langzaamste fietsers van de club is kampioen bij de politie...
 
De vaardigheden en de mentale hardheid van professionals worden volgens mij vaak zwaar overschat. Een trainer van mijn mountainbike club is instructeur bij de mariniers en vraagt altijd of zijn pupillen ook mee willen komen biken. Maar tot mijn verbazing kunnen ze niet meekomen als het ook maar een heel klein beetje zwaar wordt en komen ze nooit een tweede keer meefietsen! En een van de langzaamste fietsers van de club is kampioen bij de politie...

Ze worden dan ook niet getraind om te fietsen...
 
Ze worden dan ook niet getraind om te fietsen...

De laatste die een keer meefietste trainde net als ik 3-4 keer per week op de mountainbike. Hij was wel bijna 30 jaar jonger en had ook geen bierbuik of astma, maar als het een beetje steil werd of zanderig moesten we lang wachten. Niet dat dat erg was, maar ik had echt iets anders verwacht.
 
De laatste die een keer meefietste trainde net als ik 3-4 keer per week op de mountainbike. Hij was wel bijna 30 jaar jonger en had ook geen bierbuik of astma, maar als het een beetje steil werd of zanderig moesten we lang wachten. Niet dat dat erg was, maar ik had echt iets anders verwacht.

Dan ben jij kennelijk een hele fitte 30 jaar oudere, astmatische en van bierbuik voorziene mountainbiker, gefeliciteerd daarmee.
 
Dan ben jij kennelijk een hele fitte 30 jaar oudere, astmatische en van bierbuik voorziene mountainbiker, gefeliciteerd daarmee.

De anderen van de reguliere groep (zien er fitter uit en) moesten ook wachten, inclusief de instructeur van de mariniers. Hij traint de mariniers op mentale weerbaarheid, daarom vond ik dit een mooi voorbeeld voor mijn stelling.
 
De vaardigheden en de mentale hardheid van professionals worden volgens mij vaak zwaar overschat. Een trainer van mijn mountainbike club is instructeur bij de mariniers en vraagt altijd of zijn pupillen ook mee willen komen biken. Maar tot mijn verbazing kunnen ze niet meekomen als het ook maar een heel klein beetje zwaar wordt en komen ze nooit een tweede keer meefietsen! En een van de langzaamste fietsers van de club is kampioen bij de politie...

Dat klopt toch? mariniers worden niet getraind om te mountainbiken, ze zullen dus geen ervaring heb of fiets conditie.
Hetzelfde voorbeeld kan ik ook geven, ik mountainbike erg veel, maar als ik een maatje van mij meeneem die wielrent en en ander die marathon loopt houden ze mij ook niet bij.
Ze verkrampen te veel, hebben geen flauw idee hoe ze het eerste afstapje af moeten, gewoon een gebrek aan techniek en ervaring wat ook logisch is ze doen het immers nooit.

Je moet mij ook niet vragen om een hele laat staan halve marathon te gaan lopen, of om een uurtje of 2 gemiddeld 30/40 km/h te gaan fietsen dat lukt mij ook niet.
 
Ik ken verschillende politiemensen die menig hardloper, wielrenner of mountainbiker achter zich laat in hun eigen discipline.
Wat heb ik nu bewezen? Niks, net als in hierboven genoemde posts...
 
Wat mij trouwens opvalt, is dat ze qua kleding ook echt schijt hebben.
Inclusief meneer agent.

Heb alleen het eerste filmpje gekeken, maar die chases die ze doen is allemaal met iemand achterop, ik zou het in me broek doen als ik daar achterop had gezeten ;P
 
je kan zeggen wat je wil, maar rijden kunnen ze daar wel zeg!
in NL rijden de mopo's veel rustiger achter verdacht tuig aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan