motorbeurs Utrecht 16 tot 19 Februari

valt daar ook iets te zien ivm choppers,bobbers en dergelijke?
Ik zou dit graag op voorhand weten want ik ben van belgie en moet toch wel een eind rijden en als er dan niks is waar ik intresse voor heb dan vindt ik dat zonde
 
Ik ga wel (weet nog niet welke dag)
Alleen ik zoek iemand die kaartjes voor me kan kopen O-)
Zelf kan ik ze niet online bestellen .. Postbank B|

Anyone?
 
Laatst bewerkt:
donderdags vrij genomen van me werk om een nieuwe helm te kopen. vorige helm is een keer hard gevallen. (met me hoofd er nog in) is wel niks te zien maar de verzekering heeft toch betaald dus tijd voor een nieuwe.

ik parkeer mijn auto altijd bij het bedrijf er naast. daar werkt me tante. is gratis. en 1 minuut lopen naar de hoofdingang. en hij staat achter het hek dus ook nog eens veilig
 
Op donderdag staat Blik op de Weg ook op de beurs met de Praatpaal. Je kunt er voor de camera reageren op verschillende motorgerelateerde stellingen / vragen.
 
ik ga een paar poser laarsjes en bijpassende handschoenen scoren hoop ik 8-) Misschien ook nog oordopjes op maat, een rugprotector en wie weet wat je allemaal tegenkomt... ;)
 
Mmm....evve denken...zou wel een leren pak willen, of anders alleen een leren broek (heb nu textiel)..en wat leuke kleine dingen zoals rugtasje enzo... Ik ga trouwens op vrijdag (polletje???).
Gaat er trouwens niemand naar de Motorbeurs in Den Bosch (ik ook niet hoor)....
 
Ik ga ook, kijken voor laarzen, misschien rugprotector. En verder zie ik wel wat ik tegen kom. Mezelf kennende kom ik met meer thuis dan ik van plan was... |( :P
 
valt daar ook iets te zien ivm choppers,bobbers en dergelijke?
Ik zou dit graag op voorhand weten want ik ben van belgie en moet toch wel een eind rijden en als er dan niks is waar ik intresse voor heb dan vindt ik dat zonde

Ja hoor er is voor ieders wat wils dus ook voor choppers en dergelijke.
Dus voor jou zeker de moeite waard om te gaan.
 
Ik kom ook, moet alleen nog even iemand zien te strikken om mee te gaan.
Weet nog niet welke dag, misschien neem ik wel vrij en anders in het weekend.
 
natuurlijk ga ik dit jaar ook. Ik ga er elk jaar naartoe om te kwijlen naar al die mooie onbetaalbare motoren.
Ik ga natuurlijk ook kijken naar wat hebbedingetjes, zoals laarzen, tanktas, spul om mijn leer pak te onderhouden en spul om mijn textielpak weer waterdicht te maken.

Hopelijk wordt het dit jaar wel mooi :] motorweer :] , elk jaar valt het tegen '( .
 
Yeah, tuurlijk ga ik d'r heen :Y

Lijssie :P ;

- regenpakkie
- kaartleesgeval(voor op de tank)
- laarsen van SIDI
- motor rugzak

:]
 
Wij gaan ook, waarschijnlijk op donderdag, even kijken of de ZZR 1400 er staat :Y
 
Benny Jolink opent MOTORbeurs


Utrecht - Niemand minder dan motorcoryfee Benny Jolink opent op donderdag 16 februari 2006 MOTORbeurs Utrecht 2006. De zanger van de populaire popgroep Normaal draagt de motorwereld een warm hart toe en wil de opening van het nieuwe motorseizoen in de Jaarbeurs Utrecht graag met alle motorliefhebbers van Nederland meebeleven.

Jolink zal in het Harley Café zijn verhaal doen over zijn recente motorreis door Amerika voor het nieuwe TV programma van USA Motorreizen uit Hoevelaken, tevens exposant op de beurs. De eerste aflevering van Benny's reis door Amerika zijn te zien op RTL4 op 5 maart 2006.

Er zijn weer volop spectaculaire motoractiviteiten in de ‘Evenementenhal’ 12! De vele tienduizenden motorliefhebbers die op deze allesomvattende nationale motormanifestatie worden verwacht kunnen volop genieten van o.a. demonstraties Trial, of zich wagen op een slipparcours of de Quadbaan.

Nieuwe fenomenen zijn o.a. de spetterende Modeshows, de Motorquiz en de ‘Pitlane’, een presentatie vol motorlifestyle met Daverende Dames activiteiten. Natuurlijk staat de nostalgische Steile Wand weer opgesteld met kunst- en vliegwerk van Hennie Kroeze en zijn mannen, want oude glorie vergaat niet.

MOTORbeurs Utrecht, de grootste motormanifestatie van de Benelux, gaat van start met het enorme aantal van 275 exposanten, waarvan 60 zich voor het eerst op de beurs presenteren. De 22ste editie wordt gehouden van donderdag 16 tot en met zondag 19 februari in hallen 7 tot en met 12 van de Jaarbeurs Utrecht. Tot ziens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan