Motorbeurs Utrecht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het, je zal vast goedkoper iets hebben kunnen vinden en met een zak bolletjes in je rugtas die kant op gaan.
Maar wij waren met z'n 4'en, gezellig in de auto. (aangezien ik van de Veluwe kom en het daar redelijk normaal is om op je 18e een auto te kopen en je daarmee te verplaatsen, ik ondertussen 33 ben en lekker met m'n eigen auto/muziekje/vrienden die kant op wil). Dan is 24,- gewoon een klap geld op de 12 entree.
Ik kan het betalen en weet ook wel dat het goedkoper is om thuis te blijven, maar het viel mij gewoon op dat de prijzen aan alle kanten erg hoog waren voor hetgeen er te zien was.

Simpel ter vergelijk, een dagje TT kost me minder en is me het dubbele wel waard.
Verder gaat het prima met me en hoeft niemand zich zorgen te maken ;)
Een dagje TT kost minder.....dan doe je iets niet goed.
 
Vroeguh, toen de schepen nog van hout waren en de mannen van staal.
Ik weet het nog goed, in de winter van 1942 gingen we gewoon op fiets (met massief rubberen banden) naar de motorbeurs. Voordeel, toen was er wel gewoon Currywurst mit Pommes te krijgen 8-)
Ik denk toch echt dat de banden toen van hout waren.
 
Ja maar niet in de winter8-)

Een fiets met houten banden. Er was een tekort aan rubber om banden van te maken, daarom gebruikten mensen in de Tweede Wereldoorlog banden van hout.

stalenrosmethoutenbanden-main.png
 
In de winter hadden ze tekort aan brandhout dus dan maar geen houten banden ;)


En al die groenen maar roepen dat ze zo sustainable zijn....onze (voor)ouders waren kampioen duurzaamheid:}
 
Hier voor 6500 gulden, 2e hands GS500e 25kW met kuip. Met grote kentekenplaat. Die moest wel snel vervangen worden. Heb die eerste plaat nog liggen. Moet 'm nog een keer ophangen.

Eerste motorbeurs weet ik niet meer, al meende ik dat je ook boven nog dingen had. Weet nog wel dat ik Tatum Dagelet en Jennifer de Jong daar tegenkwam tussen de bezoekers. Je weet wel, van Brutale Meiden. Tegenwoordig heb je gewoon influencers op insta en tiktok. 😜
Ja!! Tatum!!!! We ( ik) wordt oud.... :) 😀 😃
 
In de winter hadden ze tekort aan brandhout dus dan maar geen houten banden ;)


En al die groenen maar roepen dat ze zo sustainable zijn....onze (voor)ouders waren kampioen duurzaamheid:}
Niet dat het goed fietste, maar nu hebben ze ook nog eens al het grind weggehaald op de weg.
Onverharde paden zijn op de doorgaande wegen lastig te vinden.
Er ligt asfalt of stoeptegels.
Dat rijdt toch geen meter met je houten banden(!)
Sukkels. -O-
 
Ik begrijp uit zijn verhaal nu niet direct waarom hij zo heeft genoten van de motorbeurs.
 
Eigenlijk niet, wellicht verbeterpunten voor volgend jaar dan ben ik misschien van de partij....ohja, nog geen nieuwe achterband want vandaag liep het anders dan ik wilde......:)
Lijkt me belangrijker, rijden is beter dan kijken :P
 
Wij zijn met ons groepje zaterdag geweest, lachen man....het begon al in de trein, oeps te klein, dus 9 stops staand
moeten ervaren, vervolgens met tig man en vrouw door Utrecht CS, dan nog met z'n allen in de rij voor de ingang,
lang leve het feit dat ik zag dat er ook een entree was bij hal 8, scheelde 15 min wachten.
Vervolgens €7,50 voor een bakkie pleur en een koek, daarna knetter gek worden van de drukte, dat is iets persoonlijks
maar ik kan er niet tegen, dan tijd voor een broodje (doe het nou niet.....te laat) 2 broodjes en €15,50 verder, om vervolgens
de groep naast je te horen foeteren welke voor 4 pers broodjes en drinken hadden gehaald (€81,-)
Na ik gok 60/70% gezien te hebben de beurs ontvlucht, en op CS de AH in gestapt voor wat eten en bier, om vervolgens
te horen dat je trein is uitgevallen....lang leven het bier, om na 45 min in een overheerlijke rustige trein weer naar huis
te kunnen.
Negatief? niet echt, maar we zijn voorlopig weer voorzien voor de eerste 5 jaar_O-
 
99.026 bezoekers, meldt de Jaarbeurs. Voor de standhouders natuurlijk perfect, heel veel aanloop. Die zullen tevreden zijn en dat is fijn, want ze betalen meer dan genoeg om te mogen deelnemen. 👍🏻

In het persbericht niets over de vele negatieve reacties van bezoekers. Het is dus de vraag hoeveel er volgend jaar terugkomen voor een bezoek. Als volgend jaar de grote Japanners etc er niet bij zijn, dan zal het bezoekersaantal waarschijnlijk een stuk lager uitvallen en dan gaan standhouders minder tevreden zijn, omdat ze natuurlijk met 99.000 bezoekers te koop gaan lopen voor de volgende editie en dat geeft wel verwachtingen. 😁
 
99.026 bezoekers, meldt de Jaarbeurs. Voor de standhouders natuurlijk perfect, heel veel aanloop. Die zullen tevreden zijn en dat is fijn, want ze betalen meer dan genoeg om te mogen deelnemen. 👍🏻

In het persbericht niets over de vele negatieve reacties van bezoekers. Het is dus de vraag hoeveel er volgend jaar terugkomen voor een bezoek. Als volgend jaar de grote Japanners etc er niet bij zijn, dan zal het bezoekersaantal waarschijnlijk een stuk lager uitvallen en dan gaan standhouders minder tevreden zijn, omdat ze natuurlijk met 99.000 bezoekers te koop gaan lopen voor de volgende editie en dat geeft wel verwachtingen. 😁
Volgend jaar weer het zelfde let maar op .
Iedereen gaat er toch weer heen .
Veel kaartjes verkoop en erna na dat motorbeurs voorbij is .
Gaan we weer negatief commentaar geven op allerlei sociale media kanalen .
Terugkerend gebeuren erna dat geklaag er over.
Klagen hoe slecht de motorbeurs wel niet was.
Maar niemand zal er om thuis blijven.
Kaartverkoop is een topper dit jaar.
Of de grote motor merken er wel of niet zijn.
Dus geen reden voor motorbeurs om te gaan denken of dit concept wel klopt.
De motorbeurs bezoekers komen toch .
 
Volgend jaar weer het zelfde let maar op .
Iedereen gaat er toch weer heen .
Veel kaartjes verkoop en erna na dat motorbeurs voorbij is .
Gaan we weer negatief commentaar geven op allerlei sociale media kanalen .
Terugkerend gebeuren erna dat geklaag er over.
Klagen hoe slecht de motorbeurs wel niet was.
Maar niemand zal er om thuis blijven.
Kaartverkoop is een topper dit jaar.
Of de grote motor merken er wel of niet zijn.
Dus geen reden voor motorbeurs om te gaan denken of dit concept wel klopt.
De motorbeurs bezoekersm komen toch .
Mij zien ze voorlopig niet meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan