Motorbeurs Utrecht Meeting: Start Rotterdam

Voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd, de edit van de dijkrit is bijna af, nu aan het gladstrijken en hier en daar wat geluid niveaus veranderen ivm de wind.

Daarna saven en dan of vanavond laat of morgenochtend vroeg gooi ik hem op youtube
 
Ja, ik ben erg geïnteresseerd! Als ik wat beter in de gaten had wanneer je filmde, dan had ik wat meer bij je in de buurt gaan rijden :P

Terugweg had ik het trouwens stukken minder koud, over de snelweg.. Was leuk stukkie blazen en een prima beurs!
 
Ik zeg volgend jaar weer!

Meifesto, ben erg benieuwd! Post je ook ff het linkje hier?

T was gezellig gasten! Binnenkort gewoon nog een keer blazen!
 
Ja, ik ben erg geïnteresseerd! Als ik wat beter in de gaten had wanneer je filmde, dan had ik wat meer bij je in de buurt gaan rijden :P

Terugweg had ik het trouwens stukken minder koud, over de snelweg.. Was leuk stukkie blazen en een prima beurs!


Ik had op de terugweg wel koudere handen, maar dat kwam door de handschoenen die ik had gekocht.
Wou ze graag uitproberen, maar zijn niet zo koubestendig als die andere _O-
 
Ik vind 'm ook lachen! Jammer dat ik er pas op het punt van handenwarmen achter kwam dat je een halmcam had xD anders had ik nog even een flyby gedaan!
 
Handschoentjes:
859433_291270044335213_332634599_o.jpg


Waren goed afgeprijsd en zitten erg lekker :D
 
Ziet er goed uit! Superstrak beeld zeg! :Y

Yeah fly by @ 4:02 *O* 't zag er in mijn hoofd spectaculairder uit :9

Het wapperen van je handen de hele tijd _O-

*KeVvV nu ook snel op zoek naar een camera gaat
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Superstrak beeld zeg! :Y

Yeah fly by @ 4:02 *O* 't zag er in mijn hoofd spectaculairder uit :9

Het wapperen van je handen de hele tijd _O-

*KeVvV nu ook snel op zoek naar een camera gaat
Dat is bij jou wel vaker het geval :+

Ik zou ook zo graag een goeie cam hebben, maar vind ze zo duur ;(
 
Die tweede fly-by was wat dichter langszij, maar omdat je al aan het afremmen was voor de bocht zag die er wat minder spannend uit.

Qua kosten, tja, je bent niet klaar voor een honderdje wil je een beetje kwaliteit.
Maar je hoeft ook geen GoProkosten ala 500+ te maken als je gewoon een goede camera wilt.
 
Heb het filmpje nog maar een keer bekeken, blijft leuk!
het Engelse commentaar is ook echt geweldig *O*
Je zat aan het begin alleen wel bijna achterop bij Dilano_J, volgens mij ging het wegrijden niet helemaal lekker :+

De sneeuw is hier inmiddels ook weer gesmolten dus wanneer is de volgende rit? Dan zorg ik dat ik m'n bike extra oppoets O-)

Mooie handschoenen heb je op de kop getikt trouwens! Past goed bij je motor denk ik!

Welke cam had jij nou?
 
Ik ga donderdagmiddag rond een uur of 1 richting Maasdijk (Hoek van Holland). Ze geven 8 graden met zon op, care to join?
 
Volgende rit zal snel volgen! als je nummer ff pm't stuur ik wel een sms ofzo.. ga eind maart met een grote groep rotterdammers rijden!
 
Heb het filmpje nog maar een keer bekeken, blijft leuk!
het Engelse commentaar is ook echt geweldig *O*
Je zat aan het begin alleen wel bijna achterop bij Dilano_J, volgens mij ging het wegrijden niet helemaal lekker :+

Mooie handschoenen heb je op de kop getikt trouwens! Past goed bij je motor denk ik!

Welke cam had jij nou?

hihi _O-

Ja, zijn motor sloeg af, omdat zijn dodemansknop half om stond (of zoiets), dus ik moest een beetje bij sturen :]

Ja, ben er erg tevreden mee, nu alleen nog iets warmer worden ;)

Ik heb nu een Drift HD (1080P).
Zit te denken om ergens dit jaar de nieuwe Drift Ghost te halen :Y
 
hihi _O-

Ja, zijn motor sloeg af, omdat zijn dodemansknop half om stond (of zoiets), dus ik moest een beetje bij sturen :]

Ja, ben er erg tevreden mee, nu alleen nog iets warmer worden ;)

Ik heb nu een Drift HD (1080P).
Zit te denken om ergens dit jaar de nieuwe Drift Ghost te halen :Y
Tell me als je je huidige cam van de hand wil doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan