Motorduivel met bivakmuts aangehouden die durft whooppss

Die keuze voor bivakmuts kan ik best begrijpen.

Men neme een helm en een bivakmuts;
Men klimt met beide voorwerpen tot de bovenste verdieping van een wolkenkrabber.
laat helm en bivakmuts van boven tot de begane grond vallen
--> de helm slaat te pletter tegen de grond en is gebroken, de bivakmuts is onbeschadigd.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat van die bivakmuts kan ik nog begrijpen.
Hij heeft waarschijnlijk naar Belgische test rapporten gekeken.

Uit die test bleek dat als je een bivakmuts van een flatgebouw laat vallen, dat deze nog heel is, en een helm niet!!!



















:+ .

Edit:
Die keuze voor bivakmuts kan ik best begrijpen.

Men neme een helm en een bivakmuts;
Men klimt met beide voorwerpen tot de bovenste verdieping van een wolkenkrabber.
laat helm en bivakmuts van boven tot de begane grond vallen
--> de helm slaat te pletter tegen de grond en is gebroken, de bivakmuts is onbeschadigd.
Was me dus net voor :).
 
Laatst bewerkt:
Jongens jongens....deze is 18jaar staat nog in de bloei van zijn leven, is zijn verantwoordelijkheid en grenzen aan het testen. Heeft daarin een klein foutje gemaakt. Heeft het stopteken niet herkend, wellicht lag dit aan de agent en niet aan deze normaliter rustige jongen :N
Waarschuwinkje geven en door laten rijden :]
Meteen maar gratis een rijbewijs A erbij??
 
Die muts beschermt blijkbaar voldoende bij een val. Hij kon immers zonder problemen wegrennen.

Vraag me dus af waarom ik altijd zo'n onhandige kogel op mijn kop zet.
 
De komende 5 jaar een algeheel rijverbod geven. Verbieden om zo iemand een rijbewijs te geven.
Zinloos. Dit soort figuren stapt toch wel op de motor of in de auto, al hebben ze geen enkel rijbewijs en een levenslange rij-ontzegging. Als je dat wilt voorkomen moet je hun handen afhakken of iets dergelijks B|
 
jezus je zal je circuitmotor maar aan zo iemand verkopen :P
jochie van 18, en dan gewoon zonder helm zonder kenteken wegrijden whaha
 
hij had harder onderuit moeten gaan, dan leert ie het misschien af. wat een kansloze actie. zo iemand zal ff naar binnen komen rijden in een station wagen met 3 kinderen achterin. zal wel weer met een waarschuwing er vanaf komen :(
 
Het is gewoon een halve zool die door zo'n idiote actie de naam van motorrijders weer in een kwaad daglicht stelt! :( Ik zeg: Nooooooit meer de gelegenheid geven een rbw te halen en nog een 10000+ euro boete erbij! Mafkees! :(:(:(
 
Die muts beschermt blijkbaar voldoende bij een val. Hij kon immers zonder problemen wegrennen.

Vraag me dus af waarom ik altijd zo'n onhandige kogel op mijn kop zet.

Stroomlijn:
contador_wins_tour_de_france_or_not.jpg
 
_O- _O- _O- , gelukkig zijn er nog van die klonten op de wereld ,dan lijk ik tenminste nog slim :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan