Motorhelm.......Shark (RSF 2i, race)....vraagje!!!

GJC

MF'er
6 jun 2007
151
0
Heb een Shark helm gekocht (RSF 2i race).

Heeft 2 knoppen aan de zijkant waarmee je het vizier makkelijk kunt verwijderen. Wanneer je het vizier eruit haalt, zie je in de rondingen 2 grijze (sier)cirkels zitten. Deze zijn erg broos vind ik. Je kunt deze grijze cirkels er ook uit halen, de lipjes breken erg snel...... Hebben anderen hier ook last van. Kun je deze dingen ook los ergens bestellen??? Of kun je ook zonder deze dingen....???
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, is bij mij ook stuk dat grijze ringetje... '(

kan je bij elke Shark-dealer normaal bestellen, elk onderdeel van de helm zou je in principe moeten kunnen krijgen...

ik moet het mijne ook gaan bestellen, want m'n vizier gaat telkens een stukkie open boven de 130-140...
 
mijne is kapot door op het werk telkens het vizier los te maken om te kuisen, misschien iets te bruut geweest... -O-

Ik wissel toch 2 a 3 keer per week het vizier.. heb mijn helm nu bijna 1,5 jaar en nog niks stuk aan gegaan? ik ben dr ook extreem voorzichtig mee :)
 
Bij mij was 1 grijs ringetje kapot, 1 lipje afgebroken. Nieuwe ring opgezet door dealer. Maar ik zag thuis dat er verschil is tussen de 2 ringetjes. Ze passen beiden (dus wat zeur ik eigenlijk), maar de ene heeft iets kortere lipjes (?). Volgens mij kan het geen kwaad...? Weet iemand overigens wat die ringetjes kosten???
 
inderdaad, is bij mij ook stuk dat grijze ringetje... '(

kan je bij elke Shark-dealer normaal bestellen, elk onderdeel van de helm zou je in principe moeten kunnen krijgen...

ik moet het mijne ook gaan bestellen, want m'n vizier gaat telkens een stukkie open boven de 130-140...

Wat koste dat grijze ringetje toen?

En, heb jij ook verschil in ringetjes ontdekt? (Iets langere lipjes dan andere, maar passen verder prima)....
 
Ik kreeg een gratis nieuwe bij Safe Z'meer toen de mijnes stuk was. Ze hadden een hele voorraad :+

Was na 2 jaar ofzo, dus buiten 'garantie', voor zover daar sprake van was.
 
Ik kreeg een gratis nieuwe bij Safe Z'meer toen de mijnes stuk was. Ze hadden een hele voorraad :+

Was na 2 jaar ofzo, dus buiten 'garantie', voor zover daar sprake van was.

Thanks voor je geruststelling.....Dus gewoon lekker rijden met m'n helmpie op en wanneer grijs ringetje het begeeft.....dan even nieuwe halen bij dealer!

Bedankt!

Gr. GJC
 
Wat zijn overigens de contactgegevens van Shark importeur NL?
Mailadres en telefoonnummer?

Weet iemand dit.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan