Motorkleding huren ?

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Hallo

Ik wil een keer een vriendin van mij meenemen achterop. Maar, ze heeft geen kleding etc.
Is er een mogelijkheid om kleding te huren in omgeving hoogezand-sappemeer tot een straal van 50km.

Misschien echt een hele gekke vraag, maar vroeg me af of er bedrijven zijn die dat eventueel doen ?
 
Op zich geen gekke vraag. Ik denk normaal gesproken dat mensen in de kennissenkring wat lenen.
Soms wordt tweedehands spul haast weg gegeven trouwens. Kan best vergelijkbaar zijn dan huren qua kosten.

Waar ze motoren verhuren hebben ze misschien ook kleding te huur? En bij rijles vaak kleding om te lenen voor de eigen leerlingen. Misschien kunnen die je helpen?
 
Op zich geen gekke vraag. Ik denk normaal gesproken dat mensen in de kennissenkring wat lenen.
Soms wordt tweedehands spul haast weg gegeven trouwens. Kan best vergelijkbaar zijn dan huren qua kosten.

Waar ze motoren verhuren hebben ze misschien ook kleding te huur? En bij rijles vaak kleding om te lenen voor de eigen leerlingen. Misschien kunnen die je helpen?
Kan er eens naar vragen ja. Misschien wel goedkoper om wat tweedehands kleding te scoren. Iniedergeval, broek, jas, handschoenen. Helm wou ze zelf al aanschaffen ivm scooter.
 
Houd dit forum ook goed in de gaten, word vaak kleding aangeboden. Soms voor een klein prijsje, maar ook wel eens gratis!

Is dan vaak wel herenkleding, maar om een keertje te proberen is dat prima als de maat een beetje in de buurt komt.
 
Houd dit forum ook goed in de gaten, word vaak kleding aangeboden. Soms voor een klein prijsje, maar ook wel eens gratis!

Is dan vaak wel herenkleding, maar om een keertje te proberen is dat prima als de maat een beetje in de buurt komt.
Ja precies, want het zal ook niet zo heel vaak zijn dat ze mee gaat achterop.
 
Houd dit forum ook goed in de gaten, word vaak kleding aangeboden. Soms voor een klein prijsje, maar ook wel eens gratis!

Is dan vaak wel herenkleding, maar om een keertje te proberen is dat prima als de maat een beetje in de buurt komt.
Het is ook niet altijd de juiste maat. :X

 
Het is ook niet altijd de juiste maat. :X

Jaa.. wel..... daar gaat ze echt in verzuipen.. dan vind ik der niet meer terug. ja in de lucht misschien. _O-
 
Kijk even oo marktplaats of je daar jets kunt vinden.

Ik heb toevallig deze week op marktplaats een broek en jas gekocht voor mijn vriendin zodat ze ook een keer achterop kan. Inclusief verzendkosten was ik 75 euro kwijt. Macna broek en jas, zo goed als nieuw. Waarschijnlijk ooit nieuw gekocht voor een vriendin die 1x achterop heeft gezeten. Daar kan geen verhuurder tegenop.
 
Mijn vriendin had haar eerste pak ook van Marktplaats. Volgens mij iets van 50-75€, alles compleet. Tweedelig leer, laarzen, handschoenen. Je moet er net tegen aan lopen.

Inmiddels heb ik ook een complete set 'reserve' motorkleding (mijn afdankertjes). Als iemand een keer mee wilt heb ik altijd wat liggen. Als het dan wat ruim zit maakt het voor die ene keer niet zo veel uit.
 
Old skool MQP damesjas,maat L,Helemaal heel en gratiesch ! Laat maar horen of niet natuurlijk. ;)
20200509_140957.jpg
 
20200510_111756.jpg
ik heb mijn vorige jas te koop voor een klein prijsje,eventueel de broek ook.
Die maar een pb als het je iets lijkt.
 
Marktplaats heeft kleding zat in alle prijsklassen.
Zou alleen investeren in een helm. Geen 2de hands. Geen leen, geen huur.
 
Mulder in Veendam verhuurt kleding. Normaal gesproken volgens mij alleen i.c.m. het huren van een motor, maar met dezelfde uitleg als die jij nu geeft hebben ze het mij ook eens voor de passagier verhuurd.
Niet geschoten is altijd mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan