Motorman van het jaar verkiezing

Ik vond het ook weer erg leuk :} , vooral natuurlijk weer dankzij Daniel 'welke sloot' Willemsen en de do-or-die acties van de andere coureurs.

Ik heb nog gekeken of ik Elske-in-haar-opvallend-pak ergens zag, maar ik zal er wel weer langsgekeken hebben. :?

Nu lig ik hier weer dubbel van het lachen, die do-or-die acties zijn echt wreed. Wat ze allemaal uithaalden? Teveel om op te noemen. Tijdens de cross ook, Willemsen zette hem een beetje lomp binnen bij Reuser. Vervolgens beukte Reuser met een onvervalste schouderduw hem opzij in de volgende bocht. Of Willemsen die Bach (met die digicam) ff voor de gein zand liet happen. Meteen een Donut erachteraan, hij was nog niet klaar of die andere zijspancrosser kleunde bij Willemsen binnen.
 
Ja! Het was weer echt super cool! Wat heb ik genoten. Het mooiste vind ik nog dat het dan eigenlijk nergens om gaat en je toch -bijvoorbeeld- Jurgen hoort zeggen: ja mijn start was niet zo goed... :} Je bent een coureur, je blijft een coureur. En die Willemse is echt een wereldfiguur! Zo lomp kom je ze zelden tegen, maar wat gaaf! 2 Jaar geleden sloopte hij daarbij ook alles en werd hij steeds laatste, maar dat leek aardig mee te vallen. Ik zit nu iig met een :) op mijn gezicht.

En je hebt niet langs me heen gekeken, nou ok, misschien wel, maar ik had mijn pak niet aan... We waren nl. (mietjes die we er zijn) met de auto gekomen. (Overigens ben ik vanavond nog door de regen van Ede naar Delft gereden met de motor, dus dat heft het weer een beetje op.)
Dus jammer maar helaas, ook geen kwijlende mannen om mij heen.
Ik was evt. nog aan mijn lange blonde haar te herkennen, maar blijkbaar mocht dat ook niet baten.
Ach er waren ook best veel mensen, maar gelukkig niet te veel. Dit is echt het leukst met een klein publiek.

Over klein gesproken: elke keer valt het me weer op hoe klein Jurgen is.
En Barry Veneman leek er niet echt lol in te hebben, maar ja, als crossen ook niet je ding is, dan is het ws net te veel van het goede.
 
Over klein gesproken: elke keer valt het me weer op hoe klein Jurgen is.

Ja zag ik ook in de paddock in Assen. Kreeg nog een handtekening :} van de racegod van NL :) Maar wat is ie klein inderdaad. R.E.S.P.E.C.T. En wat een instelling idd "geen goeie start"...toppertje die vent
 
Wat ik geweldig vond is wat die ene gast :? na de de enduro zei (rondje op KTM 4takt en Suzuki 2-takt):
"De suzuki ligt me veel beter, de KTM is te zwaar , maar heeft wel een leuk kleurtje" :}
Heb ook wat fotootjes geschoten, maar die moeten nog ontwikkeld worden.
 
Ja, dat was een ERG grappige uitspraak! Was dat niet Reuven???? (Tegen mij zeiden ze laatst nog: ja maar, jij bent ook een vrouw, mannen kijken pas als laatste naar de kleur....)
 
1 december, Veldhoven

Vandaag hebben we in Veldhoven de Allround MOTOR-sportman Competitie gehad. Een super gezellige dag met veel fans en fanclubmembers, mooi weer en een goede sfeer! De dag had niet beter kunnen zijn voor me want na ieder jaar steeds in de top3 geëindigd te zijn (en ik heb het wel eens verloren op één punt!) mag ik me nu een heel jaar lang Allround MOTOR-sportman van het jaar noemen! Je begrijpt, ik ben blij met de titel en heb er hard voor geknokt om het te verdienen!

Het was erg gezellig vandaag met vele motortoppers. We hebben onderling weer erg veel gelachen en weer eens bij kunnen praten. Per slot van rekening zien we elkaar maar ééns per jaar: tijdens deze dag!

Er zijn vandaag verder geen gekke dingen gebeurd, al met al was het dus werkelijk super! Nu ga ik mijn spullen opruimen en Misha haar koffer in pakken; zij vertrekt morgen weer naar MC en ik overmorgen, de korte werkvakantie in Nederland zit er dus op! Ik meld me over een dag of wat weer bij jullie...

Groeten,

Jurgen
 
Jammer eigenlijk dat er niks mee gedaan wordt op de TV. Zou toch leuke beelden opleveren denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan