Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

motorolie hoeft niet duur te zijn!

justfred

Rookie
5 okt 2007
13
0
Hoek van Holland
Heb onlangs Kroon Expulsa 10W40 gekocht. In een 1 ltr fles kost dat spul 11 euro maar in een vat van 20ltr nog maar 4 euries de ltr. Incl btw!

Kan ik weer ff vooruit.
 
Heb een paar 4-liter flessen van Hein Gericke (eigen merk) in de schuur staan
Kosten standaard al €20 per fles en ze hebben er vaker aanbiedingen dat de olie voor
50% is. Dus dan meteen 2 lessen in slaan
Ververs m'n olie wel 2 keer per jaar dus dat scheelt me dan nogal wat i.v.g. met de "grote"merken olie.

En kan me niet voorstellen dat een motorzaak echt kwalitatief slechte olie zal verkopen.
 
Laatst bewerkt:



Is goed spul
 
Laatst bewerkt:


Dat is van Motul. Leuk he ?!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
<met een korreltje zout>1x olie in de motor doen en daarna nooit meer vervangen... ook het filter niet. olie verversen is toch helemaal niet meer nodig ! Lijkt mij de beste keuze.. En is het goedkoopst.</met een korreltje zout>
 
Laatst bewerkt:
75% van de prijs bij de meeste olie merken is standaart winst.
Vergelijk de specificaties maar met bijvoorbeeld Lidl olie en kijk dan naar de prijs per liter
Alleen de olie is niet geschikt voor in een blok met een natte koppeling.
Maar als je Harly, BMW, Ducatie, rijd is het super spul
Maar je kan je zelf ook laten naaien met je broek nog aan door olieboer praatjes
 
Laatst bewerkt:

Ja kom op zeg, nu heb ik al een heel krat leeg. Graag in het vervolg wat eerder reageren