Motorpak Motorpolitie

Kan je beter zo'n pak laten maken:
full


})
 
echt wel! dwz. hangt een beetje van het comsysteem af, maar hier: een fragmentje van communicatie met 170 km/u: http://www.velltec.com/wav/RVD%20pol%20Utrecht%20JK%2009-12-03.wav das toch goed te verstaan.

en hier met het 'oude' systeem: http://www.velltec.com/wav/motophone_nokia6110_80-220kmh_6-9-2001.mp3 dat klinkt ook niet beroerd. had ik maar zulke spullen B| ownee, zo hard rijd ik toch nooit O-)

zo en ze zeggen dan dat systeem helmen ruisen? :+ zouden ze bewerkt zijn tegen het ruisen? want als een gewone nolan systeem helm ook zo stil is (wat ik mij niet kan voorstellen) dan vind ik het knap.
 
Wie zegt je dat er geen protectie in de leren kleding van Topskin past. Die kan er gewoon in worden verwerkt hoor.

Ik heb niet gezegd dat er geen protectie in kleding van Topskin past. Ik heb wél gezegd dat er geen protectie zit in de kleding van de politie. Tenminste, niet in de lederen kleding. Daar zit alleen wat van die "padding" in, je weet wel, wat van dat schuimrubber op je knieën wat zo weinig bescherming biedt dat het geen protectie mag heten. Er is IN DE POLITIEPAKKEN (!)ook geen mogelijkheid dit achteraf in te brengen, het spul is gewoon niet voorzien van "pockets"waar je dat spul in kunt schuiven. De cordura pakken zijn wel (te) voorzien van CE-goedgekeurde protectie. Die moet je er achteraf los bij bestellen. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat dit nog niet is aangepast, de nieuw geleverde pakken hebben nog steeds geen protectie erin.
 
IS het nog gelukt???
Ook ik ben op zoek naar een condura motorbroek ( ivm reflectie) Leer wil ik niet.
Stadler levert deze broek mijns inziens niet.
 
IS het nog gelukt???
Ook ik ben op zoek naar een condura motorbroek ( ivm reflectie) Leer wil ik niet.
Stadler levert deze broek mijns inziens niet.

Mijn Streetguard broek van BMW heeft langs de totale lengte van de pijpen een reflectie streep, en volgens mij heeft Rukka ook op zijn cordura broeken reflectie.
 
Hey slimmerik,

Ik bedoel natuurlijk zaken zoals legerdumps maar dan voor bijv. motorpakken van de politie

greetz, robert
Die pakken worden bijna op maat gemaakt. Als een agent er uitgroeit kan de oude denk ik gewoon de prullie in.

Het zijn igg wel mooie broeken Ik wil er ook al tijden een maar vindt dat toch ewat te duur.
 
Ja dames, nou wordt hij mooi.

BMW Streetguard is een mooie broek, die niet geissoleerd is. Ik ben een hele jaar door rijder. HEt gekke van BMW is dat ze alleen voering maken voor de jas.

Verder is er niet een hele reflectie, maar een klein gedeelte, die wel erg goed zichtbaar is.
 
Heb zelf de broek via marktplaats gekocht, na een paar weken rijden geconcludeerd dat ik niet zo'n donutbuik en luie hangreet had als de eerste eigenaar.
Ben toen naar Topskin gegaan en die hebben er een maatpak van gemaakt.

(Je kunt de broeken en aanritsbare bovenstukken daar ook kopen. De jas ook, maar als particulier alleen in zwart/reflectieuitvoering. In de jas zit alleen wat zachte bescherming op de ellebogen en het staat ook nogal suf. De broek is inderdaad super maar koop er wel een andere jas bij...)


 
Iedereen die met zo'n politiekpak rond mag rijden kan dat gewoon aan z'n werkgever vragen. Wellicht mag je wel met een politiepak van buitenlandse politie rondscheuren.
 
Maar goed, tussen alle onzin door... O-)

Ze worden vlgs. mij gemaakt bij TopSkin. En volgens mij zijn ze niet zomaar te koop voor Jan met de Pet (en dan niet die pet die ons allemaal past). Je kunt denk ik wel iets laten maken wat er op lijkt, maar de die politiebroeken zijn niet zo te koop, dacht ik.

 
Nou, nog één keertje dan. Ga naar Topskin in Prinsenbeek, vlak bij Breda. Daar hangen de politiebroeken gewoon in het rek en iedereen die bereid is er een hoop geld voor neer te tellen kan er eentje meenemen. Desnoods wordt de broek nog voor je op maat ge/vermaakt ook. Al zou ik nog steeds niet weten waarom je je centjes niet uitgeeft aan een ander merk. Meestal goedkoper en wat betreft kwaliteit absoluut niet slechter. Trouwens,in het gebiedje waar ik werk kom ik in het weekend regelmatig heren tegen die zo een broek dragen. Deze heren hebben nooit een motor bij zich. Is maar verstandig ook, want ik zie ze allemaal een bepaalde "kroeg" ingaan. Zijn trouwens geen collega's, al dragen ze wel vaak een (leren) pet.
 
Al zou ik nog steeds niet weten waarom je je centjes niet uitgeeft aan een ander merk. Meestal goedkoper en wat betreft kwaliteit absoluut niet slechter.

Eh sja, even over die kwaliteit van Topskin, zal wel aan mij liggen, maar wat ik er van gezien heb... nou, sorry dat ik het zeg, maar dat kon toch echt beter vwb. de afwerking én de kwaliteit van het leer. De top (god hoe heet dat ook al weer...) was ongevoerd en de naden waren niet netjes afgewerkt.
Dus heb ik maar zo'n zelfde setje van IXS gekocht (broek met top), beter en dikker leer, netjes met voering, en veel fraaier afgewerkt, en dat voor nog minder geld ook nog. Ik meen richting 400 €, dat is bijna 900 gulden en dat moet toch echt wel genoeg zijn. B|
 
hehe, ik heb zo'n broek uit breda. lekker ding hoor. liep al jáááren te zoeken naar een goede tuinbroek in leer. standaard maten pas ik niet. en dan niet vanwege gebuikdheid maar me lengte...... ze hadden een maatbroek van de belgse plisie, zwart met blauwe bies. gewoon nieuw maar voor de agent niet passend genoeg denk ik. voor mij als gegoten. en dat voor nog geen 175€.
 
Terug
Bovenaan Onderaan