Motorpak Vriendin

leren kleding moet je toch eigenlijk eerst passen voor je t koopt. die pasvorm komt zo nauw... zou zelf een webshop niet snel doen.
gewoon naar een winkel gaan en iets leuks uitkiezen en passen. ik zelf ben fan van Ter Maat, grote winkel, vriendelijk personeel en heel veel keus.
 
leren kleding moet je toch eigenlijk eerst passen voor je t koopt. die pasvorm komt zo nauw... zou zelf een webshop niet snel doen.
gewoon naar een winkel gaan en iets leuks uitkiezen en passen. ik zelf ben fan van Ter Maat, grote winkel, vriendelijk personeel en heel veel keus.

Die link die iknplaatste heeft ook een fysieke winkel ;)
 
Ga gewoon wat motorzaken langs en passen, geen idee in welke buurt je woont maar bv. ten kate en termaat hebben prima pakken voor max. 500 euro.
En strak kan overal, gewoon wat te klein kopen en daarna lachen als ze achterop wil klimmen :+
 
Als het enkel voor achterop is zou ik toch kijken naar 2de hands. Voor 200 euro heb je toch al iets degelijks zo. Heb zelf een lederen combi van 80 euro, enige wat er mis mee is, is de kleine strookjes grijze verf die loslaten. Voor de rest gewoon dik leder, dubbel gestikt, en de rode/zwarte/witte kleuren zien er nog geweldig uit.
Dat begrijp ik nu niet zie.
Wat is het verschil tussen achterop of voorop?
Als je valt, val je dan minder hard als je achterop zit?

Overigens, het kan ook voor véél minder geld hoor...
Bijna naakte chick maakt ritje op motor
 
Laatst bewerkt:
Ga gewoon wat motorzaken langs en passen, geen idee in welke buurt je woont maar bv. ten kate en termaat hebben prima pakken voor max. 500 euro.
En strak kan overal, gewoon wat te klein kopen en daarna lachen als ze achterop wil klimmen :+
_O-

Mijn ex had me ooit ook zo te pakken. Ze stelde de gordel met drinkflesjes die ik omdeed met hardlopen (in de zomer) steeds iets strakker af.

Als ik die dan weer omdeed dacht ik steeds weer dat ik was aangekomen.

De bitch! :( })

qua dit soort geintjes mis ik haar
 
_O-

Mijn ex had me ooit ook zo te pakken. Ze stelde de gordel met drinkflesjes die ik omdeed met hardlopen (in de zomer) steeds iets strakker af.

Als ik die dan weer omdeed dacht ik steeds weer dat ik was aangekomen.

De bitch! :( })

qua dit soort geintjes mis ik haar
Dat is het! Mn vriend maakt gewoon mn pak steeds kleiner, wat een @#$@#$% :( B|

*zucht* :')
 
Dat is het! Mn vriend maakt gewoon mn pak steeds kleiner, wat een @#$@#$% :( B|

*zucht* :')

Wat een rotzak inderdaad.

Misschien kun je stiekem zijn onderbroeken vervangen door een maat groter? Zodat ze niet meer mooi gevuld zijn. Gaat ie mooi twijfelen!
:X :X :X :X
 
Binnenkort ga ik mijn eerste brommert aanschaffen (witte ER-6N 2012) en om te zorgen dat mijn vriendin nog een beetje heel is als wij onverhoopt samen onderuit gaan ben ik op zoek naar een goed motorpak.

Haar eisen:
-leer (1 of 2 delen)
-mooi, geen opsmuk (een beetje strak en zwart)
-geen 2e hands

mijn eis:
-niet te duur (ze zal wel af en toe mee gaan op een tochtje, maar ook weer niet heel erg vaak achterop zitten)

Nu is mijn vraag; hebben jullie suggesties?



Bij Google gewoon eens Büse Motorkleding inkloppen
 
Tweedehands klinkt vies.
Maar er is een groot verschil tussen tweedehands en tweedehands.
Of het is compleet afgedragen en doorgezweet of het is 2x gedragen en ruikt nog als nieuw.

Het kan aanzienlijk in de prijs schelen.
 
Inderdaad passen..
Om ook maar direct even vermelden dat motorkleding in Duitsland aanmerkelijk goedkoper zijn dan hier in NL ( Polo-motorrad en Louis,dat laatste zelfde als motozoom)

Maak er een dagje uit van,maar met weinig financiele middelen kan je ver komen in Duitsland bij motorzaken,sommige zoals in Kleve praten ze al nederlands want steeds meer motorrijders hebben daar hun winkel gevonden.
Sorry hoor,maar ik gun de motorzaken in NL geen brood hoor,eigen schuld om idiote prijzen van 200,- te vragen voor handschoenen van bepaald merk,of een helm van 800,-

Ze vragen erom om over de kop te gaan,want hier in Apeldoorn zijn de nodige winkels gesloten gegaan.
Al jaren haal ik AL mijn motorspullen uit Duitsland,al is het olie.
Voorbeeld:

-zomerjas(doorwaai) textiel met protectie 69,95.
In Nederland betaal je geheid al 125,-

En voor dames is zat te krijgen,bij Louis speciale damescollectie allerlei.
Is een stuk rijden,maar benzine en boodschappen,leuk dagje moeite waard
en een waar feestelijk uitje.

Of eerst internet desbetreffende sites doornemen,scheelt teleurstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan