Motorrijdende politici / bekende Nederlanders?

zal edgar niet op een Bulldog rijden??

Hans Klok, rijdt zelf niet, maar zat nog wel eens achterop op een K75. Maar ja nu het uit is met zijn vriend zal ie misschien zelf wel gaan rijden. Hij had er tenminste altijd een grote bek over in de kroeg
 
Voor een nieuw motorprogramma wat vanaf december bij Yorin te zien zal zijn ben ik op zoek naar Bekende Nederlanders die in het bezit zijn van een motor. Het is de bedoeling dat bij elke aflevering een BN-er met een toerclub mee zal rijden en daarbij verteld waarom hij/zij zo'n passie heeft voor het motorrijden.

Ik weet dat deze topic al erg oud is, maar misschien kan iemand met helpen welke BN-ers er op dit moment motor rijden en eventueel weten wat voor een motor.
 
748 geel 2003 laatste model alarm 11000 km prijs 9.900 euro
748 rood 2002 laatste model 7000 km prijs9.900 euro
996 rood 2001mono of biposto alarm termioni 18000 km prijs 11.950
996 sps 2000 olhlins voor en achter 17000 km prijs 13.950 euro
998 rood 2002 veel carbon 7000km prijs 13.500 euro
998s Ben Bostrom replica 2900 km prijs 21.900 euro
mv agusta f4 bwj 2000 km 5000 12.500 euro
mv agusta brutale bwj 2003 rood km 5000 prijs 14.500 euro
aprillia tuono bwj 2003 rood km 5000 prijs 9.250
alle motoren zijn in nieuwstaat en absoluut schadevrij
binnenkort komt binnen 998s weinig kminruil mogelijk

dat zijn de motoren die Gerard van Velde aanbied op marktplaats. Zoals je ziet is Gerard een echte motorfreak. Dus al je iemand voor je programma zoekt, dan moet je hem zeker vragen.
 
Ik weet dat deze topic al erg oud is, maar misschien kan iemand met helpen welke BN-ers er op dit moment motor rijden en eventueel weten wat voor een motor.

Ik weet me te herinneren dat ik ooit in een blad bij de motorrijschool gelezen heb dat Winston Post (GTST) een R1 of R6 rijdt.
 
Voor een nieuw motorprogramma wat vanaf december bij Yorin te zien zal zijn ben ik op zoek naar Bekende Nederlanders die in het bezit zijn van een motor. Het is de bedoeling dat bij elke aflevering een BN-er met een toerclub mee zal rijden en daarbij verteld waarom hij/zij zo'n passie heeft voor het motorrijden.

Ik weet dat deze topic al erg oud is, maar misschien kan iemand met helpen welke BN-ers er op dit moment motor rijden en eventueel weten wat voor een motor.


Toch niet weer zoiets als het reclame filmpje motor xprience met toertochtjes waarbij je motoren met 30kmph voorbij ziet tuffen :Z .

Kijk nu eens naar onze engelse vrienden van :} Top Gear :}
 
Voor een nieuw motorprogramma wat vanaf december bij Yorin te zien zal zijn ben ik op zoek naar Bekende Nederlanders die in het bezit zijn van een motor. Het is de bedoeling dat bij elke aflevering een BN-er met een toerclub mee zal rijden en daarbij verteld waarom hij/zij zo'n passie heeft voor het motorrijden.

Ik weet dat deze topic al erg oud is, maar misschien kan iemand met helpen welke BN-ers er op dit moment motor rijden en eventueel weten wat voor een motor.

Ja!!!!!! DAAR zitten we op te wachten. Zo'n halfslachtig met reclameboodschappen doorspekt programma waar naast het hosé hosanna roepen (tja, de sponsor wil ook wat) ook nog eens nietszeggende BN'ers hun opwachting maken.

Wanneer wordt het uitgezonden dan kan ik de video alvast programmeren om weer een stukje televisie historie vast te leggen.
 
Ja!!!!!! DAAR zitten we op te wachten. Zo'n halfslachtig met reclameboodschappen doorspekt programma waar naast het hosé hosanna roepen (tja, de sponsor wil ook wat) ook nog eens nietszeggende BN'ers hun opwachting maken.

Wanneer wordt het uitgezonden dan kan ik de video alvast programmeren om weer een stukje televisie historie vast te leggen.

Ik zal wel even een berichtje posten als het wordt uitgezonden. Maar dit duurt dus nog wel even (december). Er zullen trouwens 13 afleveringen zijn *D . Je moet maar laten weten wat je ervan vindt.
 
Ja!!!!!! DAAR zitten we op te wachten. Zo'n halfslachtig met reclameboodschappen doorspekt programma waar naast het hosé hosanna roepen (tja, de sponsor wil ook wat) ook nog eens nietszeggende BN'ers hun opwachting maken.

Wanneer wordt het uitgezonden dan kan ik de video alvast programmeren om weer een stukje televisie historie vast te leggen.

Er komen ook meer onderwerpen naast de BN-ers en de toerclubs aan bod. Ook zullen we de nieuwe motoren uittesten, verschillende motorFreaks zullen aan bod komen en verschillende motor tips en trends.

Als jullie (of iemand anders) mij nog kan helpen met de BN-ers zou tof zijn.
Alvast bedankt voor de reacties die ik al gehad heb.
 
Er komen ook meer onderwerpen naast de BN-ers en de toerclubs aan bod. Ook zullen we de nieuwe motoren uittesten, verschillende motorFreaks zullen aan bod komen en verschillende motor tips en trends.

Als jullie (of iemand anders) mij nog kan helpen met de BN-ers zou tof zijn.
Alvast bedankt voor de reacties die ik al gehad heb.

Als je me nu eerst mee laat doen, wordt ik vanzelf een BN-er ;)
 
Ruud de Wild en Tatum Dagelet kunnen ook motor rijden, of ze het ook doen (motorrijden dus hè) en waarop is mij onbekend

Heb met Ruud en Tatum in 2002 theorie examen gedaan en Ruud had toen al een Harley vertelde hij.
Hij was trouwens toen niet geslaagd, Tatum wel (0 foute antwoorden zelfs)
 
Er komen ook meer onderwerpen naast de BN-ers en de toerclubs aan bod. Ook zullen we de nieuwe motoren uittesten, verschillende motorFreaks zullen aan bod komen en verschillende motor tips en trends.

Als jullie (of iemand anders) mij nog kan helpen met de BN-ers zou tof zijn.
Alvast bedankt voor de reacties die ik al gehad heb.
Presentator(en) en makers moeten motorfreaks zijn. "Tips en trends", dat daar nou nog nooit eerder iemand op is gekomen. ;)

hoe meer motorprogrammas hoe beter toch?
Ja, kijk maar naar al die prima autoprogramma's die we hebben... :X
 
Laatst bewerkt:
Er komen ook meer onderwerpen naast de BN-ers en de toerclubs aan bod. Ook zullen we de nieuwe motoren uittesten, verschillende motorFreaks zullen aan bod komen en verschillende motor tips en trends.

Als jullie (of iemand anders) mij nog kan helpen met de BN-ers zou tof zijn.
Alvast bedankt voor de reacties die ik al gehad heb.
Hoe komt het toch dat de media zo weinig fantasie hebben dat ze al gauw teruggrijpen op... personen die bekend zijn in hun wereldje? De wereld is echt iets groter dan die borreltafel.

Maar goed, afgezien daarvan; gaan jullie motoren afraggen, kijken waar de limieten liggen, of krijgen we filmpjes te zien met een roze kadertje eromheen?

Of mag ik dat niet zeggen van Remakil :? })
 
\'Daarna hadden we het over Motorfietsen. Hij zwoer nog altijd bij Ducati\'s, ik bij Buells. Hij vond directe injectie maar niks, ik wel. Hij was een fan van een zeer groot koppel, ik ook. En ik liep naar buiten om m\'n Buell een paar kilometers te roderen.\'

(Uit: Vergeef mij de liefde, 2000)

in een ander boek, Mank van Brusselmans heeft ie het steeds over dat ie een Moto Guzzi rijdt. ik denk dat ie er dan ook zo een gehad heeft.
 
Hoe komt het toch dat de media zo weinig fantasie hebben dat ze al gauw teruggrijpen op... personen die bekend zijn in hun wereldje? De wereld is echt iets groter dan die borreltafel.

Maar goed, afgezien daarvan; gaan jullie motoren afraggen, kijken waar de limieten liggen, of krijgen we filmpjes te zien met een roze kadertje eromheen?

Of mag ik dat niet zeggen van Remakil :? })

Ja mag hopen, dat het niet weer zo'n afgelebberd reclameprogramma wordt,
er is maar 1 goed (en bekend) voorbeeld van hoe het wel moet: TOP GEAR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan