Motorrijder aangehouden -- is dit een MF-er?

Hewi... ik hou er niet van om mensen op een forum in de grond te trappen maar van jouw uitspraken hier word ik echt kotsmisselijk!
In de paar weken dat je hier actief bent heb ik je alleen maar zien zeiken en mensen proberen te vertellen hoe het zit.
doe ons allemaal een lol ver emigreer naar een eiland waar ze geen internetaansluiting hebben en geniet daar van je verdere leven, maar val ons ALSJEBLIEFT niet meer lastig met je moraalridderpraat!

:r


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Volgens mij ben je lang niet hier geweest, dat je zulke oude uitspraken naar boven moet halen :?

Voor jouw info, Hewi heeft tijfelijk een ban en weet inmiddels dat men zijn postgedrag enigzins zat is... :X :X :X

Ik kom op het forum wel vaker hoor....maar deze verhaaltjes lees ik meestal niet....word ik maar ziek van.
Aangezien ik me een beetje zat te vervelen toch maar even gekeken.....ik had dus gelijk....word ik ziek van..!!
 
misschien moet dan ipv motor oma gewoon elk topic ouder dan twee weken weggegooid worden? Lijkt me niet dus.
Wanneer je op vakantie was kun je je misschien voorstellen dat je, wanneer een oud topic geopend wordt en bovenaan de lijst staat, je deze voor de eerste keer leest en reageerd. Of is er sinds de vakantie een regel dat er niet gereageerd mag worden op een oud topic? Laat het even weten dan, dan haal ik deze reactie even weg.
 
Morgen is de rechtzaak mensen.

Ik bel morgen met mijn maat. Dan zal ik vertellen wat hij te horen heeft gekregen.

Zal wel tegenvallen vrees ik '(
 
mmm...succes wensen helpt denk ik ook weinig...met 146km te hard... :)
anyway..we zullen duimen...
 
Kan het niet zo'n visje geweest zijn?

full
 
Hewi heeft gelijk, alleen brengt hij het op zijn eigen fijne manier.

Dat jullie daarop reageren...prima. Maar doe dat wel normaal. Uitschelden en over hem heen kotsen hoeft nou ook weer niet.

Krijg toch de tering, jou mogen ze ook in een lek rubberbootje de Noordzee opschoppen, zijn wij tenminste verlost van weer zo'n moraalnicht. :9

Zwem ze, zal je niet missen. *D
Dergelijke opmerkingen...ik hoef het denk ik niet eens uit te leggen. Doe normaal zeg...

(Late reactie, maar maar beter laat dan nooit.)
 
Laatst bewerkt:
:^
Probeer je zelf er boven te zetten en als je zijn niveau laag vindt, verlaag je dan niet tot een nog lager niveau ;)

Ben benieuwd wat de mannen in zwarte pakken met pruiken zullen zeggen
 
wat zal de uispraak zijn???spannend...
nu komen de bubba's iig niet voor mij :)
 
Nou, de uitspraak is:

- Een geldboete welke waarschijnlijk niet mals is aangezien mijn maat het niet wil vertellen.
- 2 jaar voorwaardelijk. Bij een overtreding binnen de twee jaar boven de 50 KM,
krijgt hij een celstraf van 6 maanden en is hij zijn rijbewijs voor zeer lange tijd en direct inbeslagname van het voertuig.
- Op 14 November krijgt hij zijn rijbewijs en zijn motor terug. Hij is deze dan 4 maanden kwijt geweest.

Al met al dus zwaar klote en naar mijn idee overdreven. De officier van justitie had alleen een geldboete geeist. De rechter deed er een schepje bovenop met die 2 jaar voorwaardelijk.

Hij gaat zijn motor nu verkopen :(

Dus een zeer dure les en mischien een waarschuwing voor anderen B|
 
Nou, de uitspraak is:

- Een geldboete welke waarschijnlijk niet mals is aangezien mijn maat het niet wil vertellen.
- 2 jaar voorwaardelijk. Bij een overtreding binnen de twee jaar boven de 50 KM,
krijgt hij een celstraf van 6 maanden en is hij zijn rijbewijs voor zeer lange tijd en direct inbeslagname van het voertuig.
- Op 14 November krijgt hij zijn rijbewijs en zijn motor terug. Hij is deze dan 4 maanden kwijt geweest.

Al met al dus zwaar klote en naar mijn idee overdreven. De officier van justitie had alleen een geldboete geeist. De rechter deed er een schepje bovenop met die 2 jaar voorwaardelijk.

Hij gaat zijn motor nu verkopen :(

Dus een zeer dure les en mischien een waarschuwing voor anderen B|

auw :X

ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft je laatste opmerking, maar we blijven mensen he O-)
Sterkte aan je maat.

zal me een verkooptopic worden zeg :+ . top is iig goed vastgesteld :+
 
auw :X

ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft je laatste opmerking, maar we blijven mensen he O-)
Sterkte aan je maat.

zal me een verkooptopic worden zeg :+ . top is iig goed vastgesteld :+

Maat is geen MF-er :? Weet ook niet waarom.
Motor gaat waarschijnlijk terug naar de dealer. (Goedhard te Bodegraven)
 
Hahaha jullie weten waarschijnlijk al wat ik ga zeggen .

Ik rij gewoon verder met mijn motor naar mijn vriend , en ga snel naar de politiebureau om de motor als gestolen op te geven .

Daarna ga ik naar huis en ga een potje acteren als ze aan de deur komen .
Indien ze dan moelijk gaan doen schiet ik ze af en verhuis ik naar mexico .

Waar ik tot het einde van mijn leven in een el camino ga rondrijden .

MAAK NOG EEN EXTRA BAAN EN LAAT DE VRACHTWAGENS EN MENSEN BOVEN 80 JAAR HELEMAAL RECHTS RIJDEN .
 
Terug
Bovenaan Onderaan