Motorrijder slaat vrouw in het gezicht

Op zaterdag 30 maart 2002 16:30 schreef poohbeer het volgende:Moet ik me dan minder schamen wanneer ik een ouwe lul van 50 in ze gezicht mep?!...

Vind ik wel. Is ook niet aardig, maar ondanks emacipatie zijn de meeste vrouwen toch minder goed in staat terug te meppen.
 
Vind ik wel. Is ook niet aardig, maar ondanks emacipatie zijn de meeste vrouwen toch minder goed in staat terug te meppen.

Alsof een man van 50 wel instaat is om terug te meppen?!
Je zou je moeten schamen omdat je mept, punt!
 
Sorry hoor, maar als je met elke mogelijkheid veroorzaakt door zo'n muts op de weg moet rekening houden, dan ben je sneller te voet af. Je kan kijken jah, en vaak zie je dan iets, maar als ze kijkt en dan doorrijdt?! Sorry hoor, maar dan word je ECHT wel pissig.

Na 5 jaar motorrijden heb ik intussen geleerd dat je een beetje paranoide moet zijn om te overleven in het verkeer. Ik ga er dus vanuit dat iedere automobilist op het punt staat een |( :( actie te maken. Of ik te voet sneller ben? Denk dat er redelijk wat motorrijders zijn die moeite hebben om me bij te houden.
 
Nee, maar die vrouw nog minder IMHO. Maar oke, punt.
En waarop baseer je dat? Die vrouw kan net zo goed arnolinda swarteneger geweest zijn hoor.
Kortom: kap met die onzin en doe wat geemancipeerder. En als je dan nog steeds geen vrouw wil meppen (hopelijk) blijf dan van andere mannen ook af!
 
Omdat ondanks alle emancipatie vrouwen over het algemeen nog steeds minder sterk zijn dan mannen.
 
Omdat ondanks alle emancipatie vrouwen over het algemeen nog steeds minder sterk zijn dan mannen.

Alsof jij gaat slaan op iemand waarvan je denkt dat je't niet kan halen.
hehe, sorry hoor, maar deze discussie win je zowiezo :P
 
Ach, 't is volgens mij al meer dan tien jaar geleden dat ik écht iemand geslagen heb, dus ik hou er nu ook over op :)
 
En waarop baseer je dat? Die vrouw kan net zo goed arnolinda swarteneger geweest zijn hoor.
Kortom: kap met die onzin en doe wat geemancipeerder. En als je dan nog steeds geen vrouw wil meppen (hopelijk) blijf dan van andere mannen ook af!

Er zijn natuurlijk altijd redenen waarvoor je een vrouw wel mag slaan. (hoe oud of jong ze ook is) Als een vrouw mij bv. in het gezicht krabt of in m'n klokkenspel trapt, dan is ze al bewusteloos voordat ze de grond raakt. Maar in het voorgaande geval vind ik het dus niet nodig om te slaan.
 
En waarom kan een spiegel wel dan?! Geef eens 1 goeie reden.
ach als je bijna dood wordt gereden kan ik me indenken dat je een beetje pissed off ben en daarom spiegeltje sloopt...

maar lichamelijk geweld ben ik absoluut tegen.
 
oke slogan is aangepast

was: Rot op met je koekblik, je verpest m'n bocht!!

nu: DOOD aan alle koekblikken
 
Laatst bewerkt:
ach als je bijna dood wordt gereden kan ik me indenken dat je een beetje pissed off ben en daarom spiegeltje sloopt...

maar lichamelijk geweld ben ik absoluut tegen.

Sjongejonge.. iemand maakt een fout en dat is voor jou reden om 1 en ander gaan af te breken?
Zet die fiets eens trug in de stal en ga voetbal kijken jah.
Owjah, bedenk dan ook eens hoe vaak jij zelf een fout hebt gemaakt met die fiets van je en ga dan eens een aantal eige spiegels aftrappen.
 
Sjongejonge.. iemand maakt een fout en dat is voor jou reden om 1 en ander gaan af te breken?
Zet die fiets eens trug in de stal en ga voetbal kijken jah.
Owjah, bedenk dan ook eens hoe vaak jij zelf een fout hebt gemaakt met die fiets van je en ga dan eens een aantal eige spiegels aftrappen.
VOETBAL nee daar schiet je veel mee op zeg...
 
iemand mij gezien? :?
ik werd :r ziek van dat wijf
ze wou zelfs meerijden :]
dach t niet, fuck off, mens. :j
En ze had nog wel mijn kenteken gelezen:NF-NR-??
(no fuck, no ride) *D
 
Ik zou dr echt niet geslagen hebben dat gaat mij toch te ver.

trouwens,
Wie gaat er morgen of maandag nog ff :] \

edit:
He Pooh heb jij die topic van die spiegel eigenlijk wel gelezen.

Er staat dus dat die vent me uitlachte toen ik er wat van zei.
Als ie nou had gezegt Sorry oid was er niks aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
He Pooh heb jij die topic van die spiegel eigenlijk wel gelezen.

Er staat dus dat die vent me uitlachte toen ik er wat van zei.
Als ie nou had gezegt Sorry oid was er niks aan de hand.

yeps, heb'k gelezen, en ik begrijp je reactie wel, maard at wil niet zeggen dat'k ze goedkeur he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan