motorrijders gezocht!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan ook alleen als ze achterop zit! Ik heb meer dan genoeg verhalen van vrouwelijke motorrijders gehoord waaruit duidelijk bleek dat ze NIET GEZIEN ZIJN door zo\'n :z automobilist |( |( .

PS.Zou het misschien helpen als ik achterop zou gaan zitten en toch probeer zelf te rijden :? :? ?

Nee net als het gebruik van de carpoolstrook vroeger alleen mocht als er 2 of meer personen in de auto zaten ; een opblaaspop naast je neer zetten en je mag er ook doorheen.

Zo kan je op de motor ook gewoon een opblaaspop kopen, zorgen dat ze lang haar heeft, riem om haar heen, en zorgen dat de riem ook om jou gaat, zodat ze er niet vanaf waait, en dan ben je altijd zichtbaar. :) Er schijnen levensechte poppen te koop te zijn, real dolls ofzo, alleen die zijn iets van 15000 piek.
Ach, een echte vriendin kost ook flink veel geld :)
 
Op Dinsdag 09 oktober 2001 19:32 schreef Marc-oh het volgende:
Alleen die realdolls klagen nooit, hebben altijs zin in sex, alleen koken kunnen ze nog niet goed. *D

Hé, een kenner!! :+
 
Op Dinsdag 09 oktober 2001 19:26 schreef JK het volgende:Ach, een echte vriendin kost ook flink veel geld :)

Ik heb Fastcruiser nog nooit over horen klagen over het feit dat ik geld kost. Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd ;) ?
 
Op Woensdag 10 oktober 2001 09:08 schreef Spider het volgende:Ik heb Fastcruiser nog nooit over horen klagen over het feit dat ik geld kost. Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd ;) ?
a) moet bevestigt zijn :P
b) ben heel wijs en hou volgende opmerking voor me :P
 
Carmen, jij woonde toch in H\'sum? Ga jij nog naar de radio dag bij Corne Klijn?
 
Op Woensdag 10 oktober 2001 10:57 schreef Maximum het volgende:a) moet bevestigt zijn :P

Je hebt gelijk!
Maar ik kan me nog herinneren dat iemand over jou schreef \"als je net zo rijdt als dat je schrijft weet ik genoeg!\" Kortom: kijk eerst naar je eigen schrijffouten voordat je die van een ander gaat verbeteren! ;)
 
hallooooooo zou best willen rijden woon alleen een beetje uit de buurt , we komen wel naar klaverblad , hoeverlaken( gaan we binnenkort rondjes maken) zutphennnnnnn kom ik vandaan
 
Misschien ligt het aan mij, maar als een meisje/vrouw een topic maakt komen er VEEL meer reacties....

Hoe ken da? :P
 
hallooooooo zou best willen rijden woon alleen een beetje uit de buurt , we komen wel naar klaverblad , hoeverlaken( gaan we binnenkort rondjes maken) zutphennnnnnn kom ik vandaan

Laat ff weten wanneer luuk & neem schaperd mee dan, R6yes is van plan om daar voor\'t eerst haar lieve knietje aan de grond te zetten *D
 
Op Dinsdag 16 oktober 2001 20:20 schreef R1no het volgende:Laat ff weten wanneer luuk & neem schaperd mee dan, R6yes is van plan om daar voor\\\'t eerst haar lieve knietje aan de grond te zetten *D
Lukte mij nog net niet, nog ff dooroefenen en dan zijn de kneedowns ook mogelijk. 8-)
 
:z Muis = slaperd..... :z
Wist dat je naam in combinatie een XJ600 me ergens bekend van voorkwam... Kon alleen niet meteen plaatsen hoe & waarvan... Moet dit topic geweest zijn... :z En toch, vrienden die HEAO Arnhem gedaan hebben, Carmen? Je komt me ook qua gezicht enigszins bekend voor...
[me]Muis is nieuwegierig*[/me]
 
pff dit is bijna 6 jaar geleden en Carmen is hier in jaren niet meer geweest...
en Carmen heeft niet met met Gertjan gereden, want die rijd inmiddels al een paar jaar op mijn zus. :] en rijd al geen motor meer :X
 
Nou, een studente psychologie kan weer een tijdje vooruit met deze reacties... :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan