Motorrijders groet

Keltow

Rookie
14 mei 2011
22
0
Maastricht
Hallo,

Dit is de eerste topic dat ik open. Hopelijk doe ik niets verkeerd. O-)

Ik rijd nu zo'n +2/3maanden op de motor en vaak kom ik andere motorrijders tegen. Ze zwaaien of geven een knikje met hun hoofd. Ik groet natuurlijk terug :W .

Maar soms gaat het mij een beetje te ver. Vandaag reed ik rustig met de motor op de weg en ik zag een motor achter mij in mijn spiegels. Hij bleef constant "Flashen" met zijn groot licht. 10 minuten lang bleef hij achter me. Steeds maar blijven knipperen en kort op mij rijden.

Ik dacht ik neem gas terug zodat hij mij in kan halen, maar dat deed hij niet. Ik vond het best wel "Eng" :o .

Aan mijn motor is niks aan de hand. nadat hij mij was voorbij gereden stopte ik even bij een tankstation om te kijken of mijn lichten in orde waren e.d. En alles werkte naar behoren.

Is dit een normale groet? Of gewoon pestgedrag omdat ik misschien een 125cc 2takt "motor" bestuur en geen 1000cc'er als hij.


Dit is de 2e keer dat dit gebeurd |( . Mijn eerste ervaring met zo'n figuur was bij een stoplicht. hij bleef maar toeteren en flitsen met zijn groot licht. Waarna het licht op groen sprong trok hij mij dik uit.

gr,
 
ehh persoonlijk nog nooit gehad, zou het me kunnen voorstellen als iemand mijn mf-sticker ziet (die heb je niet neem ik aan), hij een kennis van me is oid of als er iets technisch niet goed zou zitten met mijn motor...
normaal gesproken groet je gewoon met je handen, of als je iemand voorbij gaat met je rechter voet
 
Ben je lekker? Zie bovenstaande antwoorden.

En anders was het gewoon een gek, of hij vond je uitlaat leuk klinken, of hij wilde met je praten, of hij wilde tegenliggers waarschuwen voor de flitser die jij hebt gemist, of hij wilde zijn lichtknopje testen, of hij wilde je de ideale lijn voor doen, of hij wilde....


Dit, beste, is iets waar je nooit achter zal komen.
 
ehh persoonlijk nog nooit gehad, zou het me kunnen voorstellen als iemand mijn mf-sticker ziet (die heb je niet neem ik aan), hij een kennis van me is oid of als er iets technisch niet goed zou zitten met mijn motor...
normaal gesproken groet je gewoon met je handen, of als je iemand voorbij gaat met je rechter voet

En als je hem/haar rechts voorbij gaat O-) :X
 
^^ Ik ben btw een jongen. Hoe kan iemand nou zien of je knap bent als je een helm op hebt ?" :P

Ik heb geen MF sticker,, ga hem wel nog bestellen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Misschien was het er zo èèn die tweetakt niet kan waarderen ivm het heerlijke geurtje. :9

Ik heb zelf helaas nog geen meter met mijn 125 gereden dus ik kan je niet bijstaan in deze bijzondere ontwikkelingen. :)
 
wat bedoel je met groeten met je voet ? Je voet uitsteken ?
ja voet van je stepje halen omdat je als je iemand LINKS inhaalt je rechterhand zo moeilijk van het gas af kan halen :P
@freakie het lijkt mij duidelijk dat je daar gewoon je linkerhand/voet voor hebt hé? en blijkbaar wist TS niet dat je ook met je voet kan groeten, dus voor hij straks denkt dat iedereen hem van z'n motor wil schoppen heb ik het maar even vermeld :)
 
Als hij het niet lekker vondt ruiken kon ie gewoon inhalen :P

Ik denk zelf, naar gevoel dat andere motorrijders een 2takt 125cc motor, geen motor waardig vinden. Of hoe moet ik dat zeggen.

@ippenei0
Maar goed dat je het uitlegd, want ik zou echt denken dat ie me van de motor wilt schoppen :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Als hij het niet lekker vondt ruiken kon ie gewoon inhalen :P

Ik denk zelf, naar gevoel dat andere motorrijders een 2takt 125cc motor, geen motor waardig vinden. Of hoe moet ik dat zeggen.

@ippenei0
Maar goed dat je het uitlegd, want ik zou echt denken dat ie me van de motor wilt schoppen :P _O-
wat voor motor rij je precies? want als ze je op een scooter vinden lijken groeten ze gewoon niet haha, en omdat ze zelf geen 125cc zouden rijden wil nog niet zeggen dat ze je het leven zuur gaan maken door in je spiegels hun seinknopje je gaan misbruiken :P
 
Ik speelde vroeger Need For Speed (computerspel). Met getunede auto's op de weg racen... Als je een andere auto zag rijden dan moest je met groot licht flitsen om hem uit te dagen voor een (illigale) straatrace.

Kan dit mij zijn overkomen maar dan in Real Life en op een motor :P
 
Laatst bewerkt:
Dat is een kunst dat ik graag wil kunnen :}

@kippenei0
Een Aprilia RS (1996).. Veel mensen vergissen zich en vinden het op een 600cc lijken.
dat ziet er gewoon uit als een normale motor dus daar ligt het niet aan hoor, en als je wil dat iemand je voorbij gaat dan kan je dat ook gewoon gebaren :P
en over die kunst.. nouja, de meeste niet dikke vrouwen op motoren zijn aantrekkelijk toch? :P (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd :) )
 
Ik speelde vroeger Need For Speed (computerspel). Met getunede auto's op de weg racen... Als je een andere auto zag rijden dan moest je met groot licht flitsen om hem uit te dagen voor een (illigale) straatrace.

Kan dit mij zijn overkomen maar dan in Real Life en op een motor :P
dat doe je met je gashendel als je voor een rood stoplicht staat hahaha en niet met je grootlicht, verder is het niet abnormaal om met iemand mee te rijden, zorg dan wel dat je baksteen rijd (de een links de ander rechts van dezelfde rijstrook, dan kan je langs elkaar heen kijken en als er plots iets gebeurd zit je naast de ander en niet ertegen)
 
Laatst bewerkt:
Zwaaien jullie trouwens ook naar politiemotors, ambulancemotors ?

Ik zwaai nooit naar:
3 wiel motors
Choppers (In begin altijd gedaan maar ze zwaaien nooit terug :P )
Politiemotors
Scootermotors
Quads
Trikes
 
Zwaaien jullie trouwens ook naar politiemotors, ambulancemotors ?

Ik zwaai nooit naar:
3 wiel motors
Choppers (In begin altijd gedaan maar ze zwaaien nooit terug :P )
Politiemotors
Scootermotors
Quads
Trikes
wat bedoel je met 3 wiel motors?
quads zwaai ik niet naar, das geen motor vind ik hoor
politiemotors zijn ook gewoon motorrijders dus lekker zwaaien, die zwaaien ook altijd terug.
motorscooters alleen als ze eerst zwaaien
trikes wel, vind dat wel relaxte mensen (sta er bij het stoplicht/parkeer plaats oid wel eens mee te praten) en zwaaien ook meestal wel naar mij
en naar zo'n geval met een dak erop zwaai ik sowiso niet.. lol (bmw c1)
dit is wel echt een klassiek zwaaitopic geworden waar er nog maar 100000 van zijn haha maar ok lekker zwaaien hé :P :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Bij deze 100.001 :P :W :W :W

Maar het ging me er meer om die gast van vandaag. Na dat incident kon ik er niet over ophouden van wat er nou aan de hand was. Daarom schakelde ik hulp van MF in :P

Maar wat ik begrijp is dat het gewoon één of andere gek was dat van jongens en knipperen houdt hahah _O-
 
Laatst bewerkt:
Als hij het niet lekker vondt ruiken kon ie gewoon inhalen :P

Ik denk zelf, naar gevoel dat andere motorrijders een 2takt 125cc motor, geen motor waardig vinden. Of hoe moet ik dat zeggen.

@ippenei0
Maar goed dat je het uitlegd, want ik zou echt denken dat ie me van de motor wilt schoppen :P _O-

brommers moeten op het fietspad :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan