Motorrijders groet

Misschien reed je op een 80-weg en dacht 'ie dat je op een opgevoerd 50cc brommertje reed. Levensgevaarlijk, zo'n brommertje dat 80 loopt, met remmen die op hooguit 40km/u berekend zijn. :)
 
Hallo daar ben ik weer ! :D

Heb alles nieuwe berichtjes snel doorgelezen..

Ben erachter wat het probleem was.. Het ligt aan de xenon lampen van de motor die achter me reed. Heb er op gelet bij andere motors.. en daar was het hetzelfde..
Vind het wel hele rare lampjes :P
 
Zwaaien jullie trouwens ook naar politiemotors, ambulancemotors ?

Ik zwaai nooit naar:
3 wiel motors
Choppers (In begin altijd gedaan maar ze zwaaien nooit terug :P )
Politiemotors
Scootermotors
Quads
Trikes
hmmm je maakt nogal onderscheid in naar wie je wel en wie je niet zwaait.
In het begin zwaaide je wel naar choppers maar nu niet meer, je hebt net een blauwe maandag je rijbewijs dus zo vaak zal het niet gebeurd zijn.

hier een chopper/trike/motor3wieler die niet te beroerd is naar jou te zwaaien hoor :W :W :W
 
Hallo daar ben ik weer ! :D

Heb alles nieuwe berichtjes snel doorgelezen..

Ben erachter wat het probleem was.. Het ligt aan de xenon lampen van de motor die achter me reed. Heb er op gelet bij andere motors.. en daar was het hetzelfde..
Vind het wel hele rare lampjes :P

Vriend heb je ooit eens gehoort van een burn-out?
Jij moet eens echt met vakantie gaan verdomme.
Kok/postbode/student/oververmoeid/angstaanvallenopdemotor/Pearl
 
Hallo,

Dit is de eerste topic dat ik open. Hopelijk doe ik niets verkeerd. O-)

Ik rijd nu zo'n +2/3maanden op de motor en vaak kom ik andere motorrijders tegen. Ze zwaaien of geven een knikje met hun hoofd. Ik groet natuurlijk terug :W .

Maar soms gaat het mij een beetje te ver. Vandaag reed ik rustig met de motor op de weg en ik zag een motor achter mij in mijn spiegels. Hij bleef constant "Flashen" met zijn groot licht. 10 minuten lang bleef hij achter me. Steeds maar blijven knipperen en kort op mij rijden.

Ik dacht ik neem gas terug zodat hij mij in kan halen, maar dat deed hij niet. Ik vond het best wel "Eng" :o .

Aan mijn motor is niks aan de hand. nadat hij mij was voorbij gereden stopte ik even bij een tankstation om te kijken of mijn lichten in orde waren e.d. En alles werkte naar behoren.

Is dit een normale groet? Of gewoon pestgedrag omdat ik misschien een 125cc 2takt "motor" bestuur en geen 1000cc'er als hij.


Dit is de 2e keer dat dit gebeurd |( . Mijn eerste ervaring met zo'n figuur was bij een stoplicht. hij bleef maar toeteren en flitsen met zijn groot licht. Waarna het licht op groen sprong trok hij mij dik uit.

gr,


Misschien zijn ze een beetje gefrustreerd door de lekkere geur van Castrol TTS oid....



over dat zwaaien:

Ik zwaai naar alles en iedereen dat zich op twee wielen met meer dan 50cc voortbeweegt (behalve scooters). Inclusief politieagenten, motorambulances, Harleys (zwaaien zelden terug), BMW's (GS1150 en ouder zwaait terug, GS1200 met pakken en helmen in matching colors zwaaien bijna nooit terug) etc etc
 
Misschien reed je op een 80-weg en dacht 'ie dat je op een opgevoerd 50cc brommertje reed. Levensgevaarlijk, zo'n brommertje dat 80 loopt, met remmen die op hooguit 40km/u berekend zijn. :)
Die remmen zijn over het algemeen op zo'n 60km/h berekend, nieuwe schakelbrommers op zo'n 80 en oudere zoals Kreidler en Zundapp op zo'n 100km/h (die delen vaak met de motorversies dezelfde remmen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan