Motorrijders onder elkaar

dus jij maakt een testrid om uit te vogelen wat er kappot is in de versnellingsbak.....jaaajaa. Wat zij je toen je terugkwam: Ik weet wat er buiten de benzine aan scheelt, er is een borging van de schakelwals stuk en die is nu drie keer je bak rondgegaan.....
 
Wat ik vind opvallen is dat veel motorrijders lopen zeiken over "koekblikkers" en dat die geen rekening houden met motoren op de weg,maar andersom..................zondag reden er nog twee motorrijders bijna mijn kofferbak binnen.

En dat was niet de eerste keer! Zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.

Ik vind dat je op de weg gewoon "iedereen" moet respecteren,maakt niet uit wat je rijdt en over "koekblikkers" gesproken,.............sommigen houden WEL van auto rijden,ik heb er mn beroep van gemaakt.

Dus laat gewoon iedereen in zn waarde :)
 
Zeg bijdehandje: als je een te horen krijgt dat er 'iets' niet in orde is met de bak maar die persoon kan niet goed omschrijven wat er is maak ik een testrit ja :W
trouwens ook briljante probleemanalyse, jammer alleen dat 'ie niet klopt.

Voor wat betreft die HD rijders....wat een onzin.....dus omdat er mensen zijn die niet terugzwaaien die toevallig ook HD rijden zijn alle HD rijders dus standaard niet okay?

Een koe is een zoogdier maar niet ieder zoogdier is een koe....

geweldig toch dat al die mensen op elkaar af lopen te geven en lopen te generaliseren en toch nog als eerste met het vingertje staan te wijzen als een ander dat doet.

Altijd gezeik over koekblikkers hier ook terwijl de meeste hier zelf het grootste deel van de tijd auto rijden en ooit wel eens opgelet hoeveel motorrijders de meest linke of ronduit debiele acties uithalen op de weg?

Oh, en nee het was niet op de snelweg, niet bij Osdorp en hij is niet oranje.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik vind opvallen is dat veel motorrijders lopen zeiken over "koekblikkers" en dat die geen rekening houden met motoren op de weg,maar andersom..................zondag reden er nog twee motorrijders bijna mijn kofferbak binnen.

En dat was niet de eerste keer! Zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.

Ik vind dat je op de weg gewoon "iedereen" moet respecteren,maakt niet uit wat je rijdt en over "koekblikkers" gesproken,.............sommigen houden WEL van auto rijden,ik heb er mn beroep van gemaakt.

Dus laat gewoon iedereen in zn waarde :)
Sja, zo zat ik zondag achter een taxi in Almelo, die remde zo plotseling... wilde zeker even checken of ik ook ABS had |(
 
Taxi chauffeurs kunnen er ook wat van,dat ontken ik absoluut niet!

Maar zoals motorrijders niet allemaal t zelfde rijden,zo ook chauffeurs niet.

Die 2 motorrijders zondag zaten continu al vlak achter me,kon de neusharen zowat tellen B| Ik hou niet van dat ""geplak".
 
Wat ik vind opvallen is dat veel motorrijders lopen zeiken over "koekblikkers" en dat die geen rekening houden met motoren op de weg,maar andersom..................zondag reden er nog twee motorrijders bijna mijn kofferbak binnen.

En dat was niet de eerste keer! Zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.

Ik vind dat je op de weg gewoon "iedereen" moet respecteren,maakt niet uit wat je rijdt en over "koekblikkers" gesproken,.............sommigen houden WEL van auto rijden,ik heb er mn beroep van gemaakt.

Dus laat gewoon iedereen in zn waarde :)


Ik snap het in almelo e.o is autorijden nog ontspanning,
hier is het meer inspanning.
 
tja iedereen weet wel dat taxi's bedoelt zijn om mensen af te zetten, dus je weet ook dat er meer kans is dat ze plotseling remmen of afslaan dan de gemiddelde auto...

daar moet je maar rekening mee houden denk ik.

net zoiets als kleine kinderen op fietsjes, die haal je ook ruimer in dan een vent van 40 op een fiets.

theorie boekje 'veschillende weggebruikers' misschien even doorlezen nog?
 
Taxi s bedoeld om mensen af te zetten B| Ja klopt,op het eindadres.

Niet praten over zaken waar je geen weet van hebt :N
 
Wat een ontzettend treurig mannetje ben jij zeg, omdat anderen het geld hebben om een nieuwe (dure) motor te kopen, ga jij ze dus niet helpen als het noodzakelijk is. Met andere woorden pure afgunst, iets anders kan ik er niet van maken :r |(
Niet gelijk zo grof aub.
Hoe vaak ben jij de afgelopen jaren gestopt bij een motorrijder met pech?
Hoe vaak heb je het defect kunnen verhelpen?
Stop je ook voor een auto met pech? En een vrachtwagen?
De wegenwacht en de wegsleepdiensten zijn er niet voor niets hoor.

En over afgunst gesproken: ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik elke nieuwe motor die ik hebben wil contant kan betalen.
 
Nou daarin moet ik toch discrimineren (=onderscheid maken).
Dat helpen stamt nog uit de tijd dat er weinig of geen professionele hulpverlening bestond.
Destijds waren motorrijders ook nog armoedzaaiers die geen garage of wegenwacht konden betalen.
Toen had de motorgroet ook nog zin.
Als ik een patser met zijn dure motor langs de weg zie staan weet ik ook dat hij hulp kan betalen of organiseren. Daar stop ik dus niet meer voor. :N

Sorry hoor, ben ik het absoluut NIET mee eens. :r Misschien heeft die 'patser' wel zo ongelooflijk hard gespaard, dat ie met pijn en moeite net zijn droompje kon veroorloven. (misschien nog wel een dikke lening erbij)
Als je een onbekende langs de kant van de weg ziet staan kan je niet zeggen of deze persoon rijk is toch?

Racisme not done, maar vooroordelen wel? :N Erg kort door de bocht...

En hoezo zou een 'rijke' geen hulp mogen krijgen??
 
Laatst bewerkt:
lul niet zo dom, die lui met hamers en sikkels hebben meer doden op hun geweten. Die lui met een maan in hun vlag die ontkennen het nog, die van het rode boekje hebben er ook wat over de klink gejaagd hoor, kan adolf nog een puntje aan zuigen.

laat ik de cow-boys nog buiten beschouwing, of de kruisridders.

Of rij jij soms ook gewoon altijd door?
of de gouden oude V.O.C. ;)
en --> :W
 
hoevaak het voorkomt dat er naar mij niet gezwaaid word door die gasten op die tupperware fietsen wil je niet weten .... en ik heb niet eens een harley .....nog niet
 
Niet gelijk zo grof aub.
Hoe vaak ben jij de afgelopen jaren gestopt bij een motorrijder met pech?
Hoe vaak heb je het defect kunnen verhelpen?
Stop je ook voor een auto met pech? En een vrachtwagen?
De wegenwacht en de wegsleepdiensten zijn er niet voor niets hoor.

En over afgunst gesproken: ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik elke nieuwe motor die ik hebben wil contant kan betalen.

Ahhh bahhh, weer zo één die zichzelf maar alles kan permiteren wat hij wil. Patser. :+
 
met een doorlopend krediet kan iedereen toch alles contant betalen....??
ik houd niet zo van contant betalen, ik doe meestal girotel ofzo....

wel apart trouwens, groeten doen ze zelden of bij vergissing die harley riders.....

en als ze dan met pech staan vinden ze het gek dat bijna iedereen doorrijdt....

misschien moeten ze eerst zelf een beetje gaan beseffen dat ze gewoon onder de

motorrijders behoren....net als de jongens die ook veel geld in een duc, of een

japanner gestoken hebben.....!! wat maakt het verschil???
 
Sorry hoor, ben ik het absoluut NIET mee eens. :r Misschien heeft die 'patser' wel zo ongelooflijk hard gespaard, dat ie met pijn en moeite net zijn droompje kon veroorloven. (misschien nog wel een dikke lening erbij)
Als je een onbekende langs de kant van de weg ziet staan kan je niet zeggen of deze persoon rijk is toch?

Racisme not done, maar vooroordelen wel? :N Erg kort door de bocht...

En hoezo zou een 'rijke' geen hulp mogen krijgen??
Laatste geld besteed aan een dure motor en geen geld meer voor de wegenwacht? _O-
Zie verder mijn post van 18:12.

(Het lijkt wel of ik mij aan het verdedigen ben. :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan