Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij heeft een paar gixxers staan een K5 en een K6 en nu ben ik wel enigzins op zoek naar verjonging :)
alleen nu nog afwachten of mijn pols weer helemaal goed gaat komen en anders koop ik daar wel een schaalmodel van een K6 })

Goeiemorgen! :W

Maar uhhhm; ik niet wat er precies aan de hand is, maar verwacht je op korte termijn verbetering van je pols? Anders misschien toch maar uitkijken naar een ander type motor? (Soes B-King) :X
 
ik heb mijn pols verbrijzeld met een aanrijding vorig jaar in Mei ...
nu ben ik 6 operaties verder en ben nu bezig om alles weer op kracht te kunnen.
alleen ben ik nu nog een half jaar bezig met de nasleep dus we zien wel waar het schip gaat stranden
maar ik ben wel alweer bezig om naar andere motors te kijken dus dat gaat al goed :)
 
ik heb mijn pols verbrijzeld met een aanrijding vorig jaar in Mei ...
nu ben ik 6 operaties verder en ben nu bezig om alles weer op kracht te kunnen.
alleen ben ik nu nog een half jaar bezig met de nasleep dus we zien wel waar het schip gaat stranden
maar ik ben wel alweer bezig om naar andere motors te kijken dus dat gaat al goed :)


Whahahahaha..

Ze zeggen weleens hé..

"als de kat van huis is,dansen de muizen". ;)

Maar leuk man...een nieuw Soeske *O*
 
Laatst bewerkt:
Whahahahaha..

Ze zeggen weleens hé..

"als de kat van huis is,dansen de muizen". ;)

Maar leuk man...een nieuw Soeske *O*
nee ons vrouw was al bijna weer thuis :)
vanmorgen heb ik ze op gehaald van het Elkerliek ...
dus de muizen waren mee en de vrouw weet ervan
en ook Sneak (Tim ) is aan het kijken naar een jongere uitvoering,daarom was ik mee
ik zou dat nooit doen zonder medeweten van de vrouw O-)
 
nee ons vrouw was al bijna weer thuis :)
vanmorgen heb ik ze op gehaald van het Elkerliek ...
dus de muizen waren mee en de vrouw weet ervan
en ook Sneak (Tim ) is aan het kijken naar een jongere uitvoering,daarom was ik mee
ik zou dat nooit doen zonder medeweten van de vrouw O-)

Natuurlijk niet! :N
Sterker nog; eigenlijk wil helemaal niet eens een andere motor; maar je vrouw dwingt je ertoe! :X :+
 
Nog niemand die iets heeft gemeld over 't schitterende weer???

Wat zal 't morgen druk zijn bij de Mac? Wie gaat er allemaal rijden?

(niet allemaal tegelijk).
 
:+

Wij kunnen niet.
We hebben morgen een klassiekerrit...en jaaaaaaaa..de ascona rijd dan ook mee,whahaha.

Have fun mannen.
Geniet van het zéér skonne weer.
X
 
Nog niemand die iets heeft gemeld over 't schitterende weer???

Wat zal 't morgen druk zijn bij de Mac? Wie gaat er allemaal rijden?

(niet allemaal tegelijk).

Héérlijk weer. Vanochtend de R6 uit de garage en........gestart, liep weer als een zonnetje 8-) . Vervolgens gewassen en lekker de hele middag staan blinken op de oprit.

Morgen mag ie voor eggie :] Dus ja, wel rijden, maar heb geen flauw idee wanneer ik ga, e.e.a. afh.v.k.& h :+
 
morgen ride in naar de kanaalparty in eindhoven bij Maurice

posterkanaalpartygroot.jpg
 
ik heb gisteren de heledag in een zaal gestaan. gelukkig wel met de motor er naar toe hahah. maar ook gisteren een feestje gehad maar nu ik aan het ontbijten ben. ja i wou wel gaan rijden. maar ja beetje erg rustig als niemand echt kan. dus rebbel kan enlambal vanmiddag. mm misschien dan volgende week. (moet mijn ketting enzo nog even sparen. kan hem pas over 2 weken missen) en hij moet de 24 000 beurt hebben. (in een jaar tij toch wel wat kilometers gemaakt. hij stond op 9500 en nu is hij al op 26000.
 
Zo; de formule 1 race zit er ook weer op.

Vanmiddag heb ik andere plannen met m'n schatjuh.
Ik ga dus nu nog maar ff rondje rijden.
Wellicht volgende week weer samen rijden.

Allemaal veel plezier vandaag. :W
 
Heb vanmiddag lekker ritje gemaakt richting Berg en Dal (Zevenheuvelenweg). :]

Onderweg nog gezwijnt tussen De Rips en st. Anthonis. Zat ff opgesloten tussen 2 auto's toen ik achter een dikke boom in de berm een agent passeerde met een lasergun in z'n handen. Hij was op dat moment duidelijk niet aan het meten; hij had het apparaat naar beneden gericht. Mogelijk omdat we met z'n 3-en te kort op elkaar zaten; wie moest ie 'pakken'. :P
 
Heb vanmiddag lekker ritje gemaakt richting Berg en Dal (Zevenheuvelenweg). :]

Onderweg nog gezwijnt tussen De Rips en st. Anthonis. Zat ff opgesloten tussen 2 auto's toen ik achter een dikke boom in de berm een agent passeerde met een lasergun in z'n handen. Hij was op dat moment duidelijk niet aan het meten; hij had het apparaat naar beneden gericht. Mogelijk omdat we met z'n 3-en te kort op elkaar zaten; wie moest ie 'pakken'. :P
oef dan kom je goed weg anders willen ze je nog wel eens pakken op afstand en die zijn niet goedkoop ....
dan kun je beter nog iets harder rijden :)
 
ik ook vandaag even naar meerssen gereden binnendoor naar nederweert en de rest knallen op de snelweg. Maar ja daar de heuvels in durfde ik niet aan met die amstel race fietsers.

volgende keer idd samen weer eens
 
Hey Gasten.

Ik ben helemaal nieuw en ik wilde mezelf graag even voorstellen.

Ik ben Bart van Lieshout 22 jaar en sinds een klein weekje trotse bezitter van een yamaha r6.
2003_YZF_R6_LHF_1024.jpg


Ik vroeg mezelf af of er wel eens afspraken via het forum worden gemaakt om te rijden. Het lijkt mij super om in contact te komen met wat andere rijders uit helmond!.

Groetjes Bart
 
hehe volgens mij moet dat zeker lukken met dit weer ;-)

Ik ga het hier gewoon een beetje in de gaten houden en als er een keer gereden wordt ben ik zeker van de partij!

Groetjes Bart
 
hebben we al verteld dat we samen komen bij Ronald ?

nee ?


we verzamelen meestal aan de mc flurry machine
althans diegene die wel gaan rijden dan

:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan