Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
uu hahah kunnen we daar geen big mac menu van maken. Ik beschouw me met 2 keer mee rijden geen niewbee meer hahaha.

nee man gewoon nieuwe welkom en rijd gewoon mee. ik houd me nog wel beetje rustig tot de mei vakantie. dan gata hij naar de wema voor een grote beurt dus daarna kan ik weer knallen.
 
hahahaha een traktatie is natuurlijk geen probleem :-)

maar verzamelen bij de mac als ik het dus goed heb ?:-) Ik heb er in ieder geval al zin in! dit weekend wordt het volgens mij mooi weer. aankomende zondag wordt het volgens mij erg mooi weer dus ik ga sowieso een stukje rijden dan! Zaterdag heb ik helaas andere verplichtingen

Grtzz
 
ik zal dit weekeind ook wel gaan rijden dus houd het forum in de gaten.

de eerste keer dat ik mee reed volgde ik ook een r6 en een fireblade langs de riveren. dat was echt leuk. ik zelf weet nooit zoveel stukjes.
 
Ik ga Zondag weer bierelieren @ Bavaria house...whahahaha...ketszat naar huis strompelen.

Dus helaas geen motor-rijden voor mij a.s Zondag.
 
Heb al heel lange tijd niks meer gehoord van 'onze' Marc!
Er zal toch nix ernstigs / vervelends gebeurd zijn?

Joehoeeeeeeee Marc; waar zit je?

full
 
Nou ik ben er zondag ook nie,

Ben zojuist vader geworden en mama kan wel wat liefde gebruiken na de zeer zware bevalling.

Maar om 02:51 is onze 3105 gram wegende zoon Travis geboren.

travis1.jpg


travis2.jpg
 
Nou ik ben er zondag ook nie,

Ben zojuist vader geworden en mama kan wel wat liefde gebruiken na de zeer zware bevalling.

Maar om 02:51 is onze 3105 gram wegende zoon Travis geboren.

[afbeelding]

[afbeelding]

*O* Papa Harley en mama ? : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Travis! *O*

btw: 't is nu al een snelle jongen: bijna 3 weken te vroeg! :X
 
Laatst bewerkt:
Hoi... Hier in iedergeval iemand die voor de verandering wel denkt te komen op Zondag. Mijn CBFje heeft wel zin in wat bochtjes. Rij normaal gesproken alleen snelweg en N279 tot Den Bosch, dus Ik moet voorkomen dat mijn achterbandje plat wordt :)

VRAAGJE: Hoe laat verzamelen :?
 
Laatst bewerkt:
harley. gefeliciteerd.

en zondag mmm. ik heb weer iets. eerst moet ik een toets afnemen bij een trainer cursus en daarna een verjaardag in tilburg. echt balen.
maar na volgende week begint mijn vakantie en moet mijn motor op 4 mei onder het mes, nieuw bloed en het hart even opnieuw stellen. dus zondag2 mei ga ik zeker een stukje en dan rond 7 mei kan ik weer goed knallen.

mensen die zondag wel gaan rijden en niet alleen naar tilburg (want duu op de motor natuurlijk) veel plezier. en bart zo spaar ik je ook weer geld uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan