Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo..................en weer terug van een lekker ritje! :9 :]

En die opkomst bij de Mc: uiteindelijk 8 man!!! Hoewel 't maar kort was; toch ff. kennis kunnen maken met opajoop; mooie brommer, die trx! Volgende keer wel meerijden opajoop! Beetje jammer, dat er in Echt niet zoveel te beleven was. Nog méér jammer was het, dat ik m'n schatjuh had beloofd, om ook met haar iets te ondernemen vanmiddag. Misschien een keer een langere rit van te voren inplannen?

btw: waar zijn jullie nog naar toe gereden?
 
Zo..................en weer terug van een lekker ritje! :9 :]

En die opkomst bij de Mc: uiteindelijk 8 man!!! Hoewel 't maar kort was; toch ff. kennis kunnen maken met opajoop; mooie brommer, die trx! Volgende keer wel meerijden opajoop! Beetje jammer, dat er in Echt niet zoveel te beleven was. Nog méér jammer was het, dat ik m'n schatjuh had beloofd, om ook met haar iets te ondernemen vanmiddag. Misschien een keer een langere rit van te voren inplannen?

btw: waar zijn jullie nog naar toe gereden?

:W inderdaad kort maar erg leuk jullie eens "in het wild" :+ te zien.
volgende keer zorg ik dat ik wat meer tijd heb en een volle tank.
 
Ik had erg graag aanwezig willen zijn maar ik zit net met de opening van mijn nieuwe kantoor en ik haalde het helaas niet om zondag aanwezig te zijn omdat er nog te veel meot gebeuren.

Hopelijk wordt het volgende week net zon mooie weer als deze week en dan ben ik er zeker wel bij!!!
 
idd ik had ook graag gewilt maar moest een cursus toets afnemen.

ach heb zelf ook een stukje gereden naar tilburg binnen door. Maar komende zondag?? of zo laat je horen.
 
natuurlijk heeft de internetverbinding storing als we thuis komen :(

Alles gaat hier verder goed. geboortekaartjes zijn gisteren verstuurd

geboortekaartje.jpg


Geboortebord staat in de tuin
(complete verassing van mijn broertje, airbursher van beroep en 2 dagen werk want hij is perfectionist :D )
Kwam eergisterenavond om 23:00 langs met het bord in de bus nog heet van de spuitcabine (70 graden om het zsm te laten drogen)
geboortebord.jpg

De gezellige poepluiers komen van opa af. Altijd leuke verassing bij thuiskomst toch ;)

En natuurlijk al een eigen Hyves (dankzij zijn nichtje) HyvesGames en een email adres :P Hij moet wel mee met de tijd hé !
 
natuurlijk heeft de internetverbinding storing als we thuis komen :(

Alles gaat hier verder goed. geboortekaartjes zijn gisteren verstuurd

[afbeelding]

Geboortebord staat in de tuin
(complete verassing van mijn broertje, airbursher van beroep en 2 dagen werk want hij is perfectionist :D )
Kwam eergisterenavond om 23:00 langs met het bord in de bus nog heet van de spuitcabine (70 graden om het zsm te laten drogen)
[afbeelding]
De gezellige poepluiers komen van opa af. Altijd leuke verassing bij thuiskomst toch ;)

En natuurlijk al een eigen Hyves (dankzij zijn nichtje) HyvesGames en een email adres :P Hij moet wel mee met de tijd hé !

Is een erg leuk,origineel kaartje, Harley!
Ik zie wel, jij komt uit een creatieve, artistieke familie! :}
 
Ik had erg graag aanwezig willen zijn maar ik zit net met de opening van mijn nieuwe kantoor en ik haalde het helaas niet om zondag aanwezig te zijn omdat er nog te veel meot gebeuren.

Hopelijk wordt het volgende week net zon mooie weer als deze week en dan ben ik er zeker wel bij!!!

Je had ons gerust kunnen bellen; we waren met 8 man sterk genoeg om je nieuwe kantoor in te drinken! :9

idd ik had ook graag gewilt maar moest een cursus toets afnemen.

ach heb zelf ook een stukje gereden naar tilburg binnen door. Maar komende zondag?? of zo laat je horen.

Komende zondag helaas een 'no-go' voor mij; heb dan een familiedag met m'n schoonfamilie. We gaan dan met 40 man varen op de Maas; treinfietsen in Thorn; wederom varen op de Maas en tot slot met z'n allen 'basket-grillen' in Wessem.

Kijk wel, of ik op Koninginnedag en/of zaterdag een lekker ritje kan maken.
 
misschien morgen ook even rijden. maar het kan zijn dat mijn schoonvader me nodig heeft. mmm zo maar even bellen.
 
Iemand interesse om mijn vader te verassen?
Hij is morgen jarig en heeft nog nooit op een motor gezeten.
Nou heb ik geen helm die op zijn hoofd past... (M) En wil ik hem graag een ritje trakteren.
Ook heb ik een sportmotor: CBR. En denk niet dat hij daar met zijn lengte 1,85 lekker op kan zitten.
Kortom iemand die mij uit de brand wil helpen met hem een ervaring te geven?
Het hoeft maar max 10 min te zijn.
^^
 
Iemand interesse om mijn vader te verassen?
Hij is morgen jarig en heeft nog nooit op een motor gezeten.
Nou heb ik geen helm die op zijn hoofd past... (M) En wil ik hem graag een ritje trakteren.
Ook heb ik een sportmotor: CBR. En denk niet dat hij daar met zijn lengte 1,85 lekker op kan zitten.
Kortom iemand die mij uit de brand wil helpen met hem een ervaring te geven?
Het hoeft maar max 10 min te zijn.
^^

Bart;
Allereerst alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! Helaas kan ik je morgen niet uit de brand helpen. Ik heb morgen een familiedag met m´n schoonfamilie.
Wellicht dat iemand anders van hier je kan helpen, met die originele verrassing voor je vader. De Goldwing met zijspan van onze kersverse papa Harley zou ook wel gaaf zijn!
 
Bart;
Allereerst alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! Helaas kan ik je morgen niet uit de brand helpen. Ik heb morgen een familiedag met m´n schoonfamilie.
Wellicht dat iemand anders van hier je kan helpen, met die originele verrassing voor je vader. De Goldwing met zijspan van onze kersverse papa Harley zou ook wel gaaf zijn!
die is op dit moment niet rijdbaar. Wordt in orde gemaakt voor over 1 maand en tot die tijd zal het ook wel duren aangezien betalende klanten voor gaan :P
 
Iemand interesse om mijn vader te verassen?
Hij is morgen jarig en heeft nog nooit op een motor gezeten.
Nou heb ik geen helm die op zijn hoofd past... (M) En wil ik hem graag een ritje trakteren.
Ook heb ik een sportmotor: CBR. En denk niet dat hij daar met zijn lengte 1,85 lekker op kan zitten.
Kortom iemand die mij uit de brand wil helpen met hem een ervaring te geven?
Het hoeft maar max 10 min te zijn.
^^


En hoe laat zou dat moeten gebeuren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan