Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt idd erg heftig, Marc!
Wij zijn in Juni, heel burgerlijk, 11 dagen naar Rhodos geweest.
Nix mis mee, maar toch net iets anders als jouw vakantie.

Wanneer kom je weer eens een bakkie doen bij de Mac?
Overigens missen we jou natuurlijk ook als creatieve vóórrijder!

Zaterdag heb ik een verlaat trouwfeestje van een vriend van me in Brouwhuis..dus..zondagochtend kan ik eventjes (met vriendin) een kopje koffie komen doen. Helaasch niet meerijden (als het al goed weer zou worden), maar beetje bijkletsen is ook altijd geinig :)

Met Rhodos is ook niks mis. Ben in mei naar Kreta geweest (had nog nooit gevlogen en voordat we die verre reis zouden maken..wilde ik toch ff weten of ik dat wel zou trekken)..en heb daar een hele gave vakantie gehad.
 
Eej Hallo allemaal!

Plannen voor dit weekend zijn iets gewijzigd en ik ben dus zondag in Helmond. Wordt er dan nog gereden als het weer een beetje redelijk is?
 
hahah ja ik heb nog een weekje vrij. alleen mijn avond programma begint weer,
ik heb ook een nieuw helmpje besteld. werd tijd. hopelijk komt die vlug binnen.
 
hier schijnt de zon al heel erg lang :)
op dit moment is het hier 29 graden en weinig wind.
gisteren hadden we heel veel wind en was dus niet grappig op het gele zandstrand.
rara waar zit Devil ???

Hint 1 : Zee
 
hier schijnt de zon al heel erg lang :)
op dit moment is het hier 29 graden en weinig wind.
gisteren hadden we heel veel wind en was dus niet grappig op het gele zandstrand.
rara waar zit Devil ???

Hint 1 : Zee

Hai Devil! :W

Ik heb zo'n vermoeden, dat jullie in Spanje zitten.
Het zou me ook niet verbazen, als je Jantine en Edwin op bezoek hebt (gehad). :o :+
 
Hai Devil! :W

Ik heb zo'n vermoeden, dat jullie in Spanje zitten.
Het zou me ook niet verbazen, als je Jantine en Edwin op bezoek hebt (gehad). :o :+
Klopt die zitten nu vanaf 19:10 uur in het vliegtuig terug naar Weeze dus zullen om 21:10 daar landen en weer om 22:00 weer in Helmond zijn.
pffff weg rara spelletje :)



:+
 
hahah ja maak ons maar jaloers. maar het wordt hier ook weer goed weer.
maar dat is mooi dan kan trut mijn tanktas in orde maken want heb hem volgende week toch wel weer nodig.

mzzl en nog veel plezier daar in spanje.
 
Haiiiiiiiiii

Hier is Trutje weer. :W
Na een lekker gezellig en fijn weekje,weer terug int koude kikkerlandje...brrrrr.
Koud mannnnnnnn.


Nithwith...volgende week Donderdag ben ik weer op de stomerij aanwezig....dus hoop dat dat niet te laat is voor je.
Anders haal ik hem van het weekend wel effe op daaro....kun je hem bij ons thuis ophalen.




Lambal:
Gecondoleerd met je bull '(

Las het op de hyves van je dochter.
 
Haiiiiiiii Tinus; fijn dat je er weer bent; we hebben je gemist! :W

Zo.........nog één dagje werken; en dan heb ik ook weer weekend!
De zaak bestaat 30 jaar en om dat te vieren mag het hele personeel met aanhang en kinderen een lang weekend naar "Bosrijk" in de Efteling. *O*

@Lambal: ook namens mij: gecondoleerd met je bull!!! '(
 
è mensen. lampbal ook gecondoleerd. moet er niet aan denken dat ik ascheid moet nemen van een van mijn twee hondjes.

trut. is er niemand in son dan deze week? anders moet ik inderdaad even kijken want komende week moet ik toch wel mijn tas weer op de motor kunnen zetten.

ik ben net terug van een stukje rijden met een straat genoot. ik begon op kop en daarna zou hij het overnemen. Maar we zijn net mierlo uit. (langs de a67) zit daar een mooie bocht om over de snelweg te gaan naar lierop. ik kom die bocht uit niet eens heel hard rijd daar in eens een kraanwagen. zo'n grote vrachtwagen achtig ding. ik kon op een vreemde manier mijn spiegel redden en en duwde nogh nog even met mijn schouder tegen de wagen aan. maar vooruit de adreline stond hoog. hahah. ik denk bij de chaufeur ook. hij bleef door remmen (zag ik in de speiegel. verder hebben we heerlijk gereden
 
hoi hoi. mijn nieuw helmpje is binnen even opgehaald en stikje gereden. zit goed lekker licht.
shark rsi carbon
full
 
HaHa, Edje had een spannend dagje vandaag....maar ging allemaal wel goed, toch?
Channel Red (of hoe heten die gasten) e.d. helaas gemist; ik he bhier thuis een BBQ gehad met het nodige bier en een liter griekse wijn achter de kiezen. Stuk goedkoper dan een nieuw bankstel :+

Nitwith bedankt voor het voorrijden.

Hoe is 't trouwens met Marc1832? En Rebbel? En Speedy? Komen julllie dit jaar ook nog eens langs?

:W

:W joehoe......daar zijn we weer *O*

druk, druk, druk, vakantie, vakantie vakantie........ik ben in ieder geval weer op het forum, dat is al iets :]
 
trut. is er niemand in son dan deze week? anders moet ik inderdaad even kijken want komende week moet ik toch wel mijn tas weer op de motor kunnen zetten.


Euhhh,jawel...maar ik wilde je korting geven.
En omdat mijn baas niet zo van de korting is :(
Had al wel een mooie prijs opgeschreven voordat ik op vakantie ging,wat natuurlijk ruim onder de prijs ligt ;), maar weet niet wat die daar mee doet...vandaar.

Kijk maar of je hem deze week haalt.
Je weet het...anders vanaf Donderdag.
 
hoi rebbel.

ja trut dan ben ik er wel donderdag hahaha (als mijn rooster het toe laat op school). ken de bij jullie pinnen????
 
Jup...je kan pinnen. ;)
Ik wil hem ook wel meenemen naar huis...kun je hem ophalen wanneer het jou het beste uitkomt (avond)
Laat ik je via PB de prijs wel effe weten.

Ik heurrrrrr het wel *D
 
E trut is ook goed. doe da maar want ik moet elke dinsdag en vrijdag avond in helmond zijn. dus is misshcien net zo hendig


P.s. mensen wordt er nog gereden dit weekeind. wordt mooi weer dus ja. laat je horen!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan