Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
uu ja zijn grote teen rechts. hahah

@bad wetter. plaatjes!!!!! ik ga zondag kijken voor mijn gouden kettingen enzo voor op mijn zwarte vriend/
 
uu ja zijn grote teen rechts. hahah

@bad wetter. plaatjes!!!!! ik ga zondag kijken voor mijn gouden kettingen enzo voor op mijn zwarte vriend/

Hey Tim, :W

Heb je er al zin in??
Ik moet ook nog kijken naar paar dingetjes, onder anderen handschoenen.
Vandaag geen plaatjes gemaakt vond het te vies weer :P
 
Laatst bewerkt:
uu ja zijn grote teen rechts. hahah

@bad wetter. plaatjes!!!!! ik ga zondag kijken voor mijn gouden kettingen enzo voor op mijn zwarte vriend/

Je bedoelt zo iets? :o :+

full
 
En weer terug van de Motorbeurs in Utrecht. Man, man, wat was het daar druk zeg.
Volgend jaar ga ik weer op donderdag of vrijdag. Weinig echt-leuke dingen gezien; viel een beetje tegen. Dan is de Intermot in Köln toch een heel wat leukere beurs!

@Bad wetter & Nithwith: veel plezier morgen. ( ze hebben iig weer broodjes Unox) :9
 
ja heb er zin in vandaag turn wedsrijd moeten coachen enzo. 12 uur lang. en oen met de motor terug. die snelweg erug was echt lekker verlicht niet dus. en wat nat enzo maar ik moest naar huis.

hahah. en ja idd het zal wel een slanke B.A. worden.
 
ja ach ja i den eerder dat mijn vinger kapot is.


maar trut sms dan maar waar we naar nmoesten kijken. ok groeten


Goeiemorgen! :W

Wou Tinus geen noppenfolie hebben, om op de tank te plakken?
Heb ik zien hangen op de beurs! :Y

btw: Dat wordt een nieuw toetsenbord: volgens mij is de letter 'K' ook stuk!
 
Laatst bewerkt:
hahah was zeker mooi.

en rut die noppen folie hebben we niet gevonden. we hebben alle hallen 2 keer gehad. Maar ok.
wel mooie carbon stickers hahah
 
zeker rebel. niks voor jou hahah.

beetje geld verdienen zonder iets te doen dan alleen lekkere kleertjes aan en beetje zwoel kijken. hahah

nee we hebben het goed gehad al had ik meer vrouwen verwacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan