Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Zo. Ik ben weer thuis.

Reed nu voor het eerst met nat wegdek en (lichte) regen, maar dat ging foed.

Het banaantje heeft weer goed zijn werk gedaan hahahaha

Ik ben GESLAAGD!

Dus eijbewijs A is binnen!
Morgen aanvragen (met spoed)

Zaterdag mijn motor ophalen :)
Geweldig :t Gefeliciteerd! *O* Goed werk jonguh :Y ondanks je nick 😁
 
Zo. Ik ben weer thuis.

Reed nu voor het eerst met nat wegdek en (lichte) regen, maar dat ging foed.

Het banaantje heeft weer goed zijn werk gedaan hahahaha

Ik ben GESLAAGD!

Dus eijbewijs A is binnen!
Morgen aanvragen (met spoed)

Zaterdag mijn motor ophalen :)
Super! Gefeliciteerd!
 
Ook maar weer eens een update van mijn kant.
Nu 3 AVD lesjes gehad, blijft opletten op volgafstand, eerder kijken, en de wegpositie moet iets natuurlijker worden.
Gisteren aangegeven dat als het mogelijk is ik ff gas wil geven (no pun intended) voor mn AVD examen, zodat ik deze kan hebben voordat ik aant klussen mag in ons nieuwe huis.

Nu dus mn AVD examen gepland staan voor 7 oktober. Nog ff maximaal oefenen de komende tijd, en dan op 7 Oktober maar eens dat pasje zien te halen.

Mooie datum ik moet dan ook voor avd. Hoop wel dat het droog is, ben een mooi weer rijder _O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Hape
Thanks allen voor de felicitaties! Ben er super blij mee.
Kan niet wachten tot het zaterdag is en dat ik mijn motor op lan gaan halen.

Helaas is mijn goede vriend (en lesmaatje) gezakt vanmiddag :( wel jammer.

Van de 4 kandidaten van onze rijschool vandaag was hij de enige die het niet gehaald heeft
 
Ik mag morgenvroeg weer, volgende week nog 2 lessen en dan maandag op voor AVD. Heb de afspraak bij het gemeentehuis om het rijbewijs aan te vragen ook al gepland 😁

Hahahaha, ik had ook mijn afspraak bij het gemeentehuis al gepland voordat ik examen had gedaan. Heeft goed uitgepakt uiteindelijk.
 
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jullie zijn, maar de levensverwachting hier in Nederland ligt rond de tachtig jaar en velen zitten tot na hun zeventigste nog op de motor. Wat scheelt dan een of twee dagen? :?
 
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jullie zijn, maar de levensverwachting hier in Nederland ligt rond de tachtig jaar en velen zitten tot na hun zeventigste nog op de motor. Wat scheelt dan een of twee dagen? :?

Als je ergens lang op wacht (corona-vertraging), dan zijn die twee dagen net te veel 🙂
 
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jullie zijn, maar de levensverwachting hier in Nederland ligt rond de tachtig jaar en velen zitten tot na hun zeventigste nog op de motor. Wat scheelt dan een of twee dagen? :?

Als je ze moet hangen is het best lang 😅

Maar goed, heb die maandag vrij en de rest van de week niet. Daarom dus. En waarom niet...doorpakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan