Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Dennis!

MF'er
13 okt 2020
114
62
Overigens is er gisteren en vandaag op veel nieuws websites genoeg te lezen dat de lockdown hoogst waarschijnlijk langer gaat duren, hoop dit niet voor allen die examen willen doen (en vooral mijn maat.... )
Erg vervelend idd! Ik heb eerlijk gezegd flink lopen balen de afgelopen dagen dat ik hoogstwaarschijnlijk over 2,5 week mijn A rijbewijs nog niet zal hebben..maar ik heb me er ondertussen maar bij neergelegd dat het nog wel eens flink wat weken kan gaan duren.. Het is niet anders helaas!:)

Afgelopen maandag wel lekker weer een AVD-les gehad, was wel weer genieten om weer even te rijden!*D

Freezown

MF'er
30 jun 2009
46
1
Harderwijk
Ik heb hetzelfde Dennis, lessen gaat lekker, en het is heerlijk om op de motor te zitten (zelfs met natte sneeuw). Het wachten is nu op een moment dat we af mogen rijden!

Dennis!

MF'er
13 okt 2020
114
62
Idd, erg jammer! Ik lees dat het CBR t/m 31 maart examenplekken heeft gereserveerd voor de examens die in de huidige lockdown gepland stonden. Aangezien mijn examen een week na de lockdown zou zijn zou dat in theorie betekenen dat mijn avd waarschijnlijk dus na 1 april pas gepland zal worden helaas. Dat is flink wat maanden later dan vooraf bedacht.. :X

Ik heb maar besloten mijn spaarpotje voor de motor aan te breken om vervroegd te tekenen voor een nieuwe rentevaste periode van onze hypotheek. :P

LPC1970

Rookie
4 aug 2020
15
24
Ik bleek mazzel gehad te hebben....

Mijn Praktijk examen stond voor 04JAN, maar op 10DEC belde de rijschool dat er op zaterdag 12DEC een examenplekje vrij was gekomen.
Ik vlug nog een les genomen en op 12DEC in Tilburg op examen: en jawel geslaagd 8-)

Hoor ik achteraf dat op maandag 14DEC alle examens opgeschort zijn?!
Balen als je examen wordt uitgesteld (ik zou eigenlijk ook bij die groep gehoord hebben)

Bovenaan Onderaan