Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Geslaagd voor mijn AVD*O*
Er is een motormuisje (zoals mijn instructeur me noemde) bij!! Heerlijk rondje gehad tijdens het examen, de examinator had slechts 1 opmerking en dat was het. Nu lekker rijbewijs aanvragen en rustig oriënteren voor een motor:]
Yeah van harte gefeliciteerd🥳🎈🎉
Heel veel veilige Kilometers en veel rijd plezier🏍️
 
Geslaagd voor mijn AVD*O*
Er is een motormuisje (zoals mijn instructeur me noemde) bij!! Heerlijk rondje gehad tijdens het examen, de examinator had slechts 1 opmerking en dat was het. Nu lekker rijbewijs aanvragen en rustig oriënteren voor een motor:]
Gefeliciteerd! Weet je inmiddels al wat voor motor je wil gaan rijden?
 
Woop woop! Na de 13de eerst in Denhelder afgereden te hebben (❌ moest pittiger rijden, iets te besluiteloos) vandaag in Alkmaar examen gedaan en gehaald! Heb wel een uur gereden maar mage megablij. Op naar Azië om daar kilometertjes te gaan maken. Veel dank naar m’n instructeurs(& examinator ;) ) en gefeliciteerd voor alle geslaagden en succes voor alle lessers hier!
 
Woop woop! Na de 13de eerst in Denhelder afgereden te hebben (❌ moest pittiger rijden, iets te besluiteloos) vandaag in Alkmaar examen gedaan en gehaald! Heb wel een uur gereden maar mage megablij. Op naar Azië om daar kilometertjes te gaan maken. Veel dank naar m’n instructeurs(& examinator ;) ) en gefeliciteerd voor alle geslaagden en succes voor alle lessers hier!
Ook jij van harte! :t Maar waarom naar Azië? Is de benzine daar goedkoper?
 
*O*Woop woop! Na de 13de eerst in Denhelder afgereden te hebben (❌ moest pittiger rijden, iets te besluiteloos) vandaag in Alkmaar examen gedaan en gehaald! Heb wel een uur gereden maar mage megablij. Op naar Azië om daar kilometertjes te gaan maken. Veel dank naar m’n instructeurs(& examinator ;) ) en gefeliciteerd voor alle geslaagden en succes voor alle lessers hier!
Joepie! Gefeliciteerd! :]*O*
Wat een goed nieuws allemaal!
 
Ook jij van harte! :t Maar waarom naar Azië? Is de benzine daar goedkoper?

Zenks! Nee hoor, maar ik ga weer een paar maanden naar Thailand om te trainen (Muay Thai) duiken, t lekkerste eten te eten wat er bestaat, te reizen van plek naar plek en wie weet dan wel een paar motortochtjes te maken. Where better to learn how to really drive than in Thailand? ;))
 
Woop woop! Na de 13de eerst in Denhelder afgereden te hebben (❌ moest pittiger rijden, iets te besluiteloos) vandaag in Alkmaar examen gedaan en gehaald! Heb wel een uur gereden maar mage megablij. Op naar Azië om daar kilometertjes te gaan maken. Veel dank naar m’n instructeurs(& examinator ;) ) en gefeliciteerd voor alle geslaagden en succes voor alle lessers hier!
Van harte gefeliciteerd🥳🎈🎉
Heel veel plezier en veel veilige Kilometers🏍️
 
Dankjewel! Nog niet helemaal, moet wel kijken naar modellen die van zichzelf niet te hoog/breed zijn want ik ben erg klein. Naked bikes vind ik wel errug mooi:j
Misschien is een Bandit 600 wel iets voor je? Licht en makkelijk te hanteren, niet te groot en zwaar. En relatief goedkoop ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan