Motorrijles: Kletsen over lessen #8 'A1?.. AM-zwaar!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk te vinden Chantalluh.

Je kunt natuurlijk via iTheorie een pakket afsluiten. Kost wel belachelijke €69,-

Ik heb nog een cd van Veka Best thuis liggen van 2013 als je interesse hebt.
 
Moeilijk te vinden Chantalluh.

Je kunt natuurlijk via iTheorie een pakket afsluiten. Kost wel belachelijke €69,-

Ik heb nog een cd van Veka Best thuis liggen van 2013 als je interesse hebt.

Mijn instructeur is zo lief geweest om deze week ff samen door de theorie heen te ploeteren ;)
Die pakketten had ik inderdaad ook al gevonden maar dat is idd veel geld.
Ik hou het anders wel bij het boek en oefenboek.
 
Zelf mn theorie boek en oefenboek bij de bibliotheek geleend, zelf niet lid maar als je even rondvraagt kom je vast wel iemand tegen die wel lid is. Kost dan geen drol.
 
De vraag is in hoeverre dit up to date is maar je hebt gelijk.

Voor de hoofd richtlijnen mbt regels zou je het kunnen gebruiken.
Ik heb er zelf mee geleert, meeste is gewoon up to date. Zoveel veranderd er ook weer niet in het verkeer... Ik kan niet zoveel meer bedenken dan de maximum snelheid op de snelweg die nu 130km/u is.
 
Vanmorgen rijles gehad!
Was weer lekker fris! Stuk over de weg ging prima.. tot dat we een parkeerplaats op gingen. Daar was het toch wel glad. Voorwiel gleed weg maar kon de motor gelukkig wel overeind houden.
Verder toch de rest van de les wat minder ontspannen op de motor gezeten. Ging allemaal een stuk minder soepel als normaal. Zaterdag maar weer opnieuw proberen! :D
 
Vandaag weer les gehad. Slalom *check*, wegrijden parkeervak *check*, met de motor aan de hand lopen *check*, halve draai links voelde gelijk niet goed, teveel rem te weinig gas, nog een keer geprobeerd, ik hoorde mijn instructeur nog roepen "hou gas erop" en toen ineens was het wegdek wel heeeel kortbij, oftewel ik ben gevallen. Wat was ik toch een potje boos :( op mezelf dat ik op zo'n onnozele manier onderuit ben gegaan. Maar goed dat heb ik dan ook maar weer gehad en nu weer vooruit kijken. De halve draai is voor vandaag in ieder geval niks meer geworden.
 
Ik precies het zelfde gister chantalluh. Ofja was 2de les. Dus ben nog niet zo ver.
Maar wel ook onderuit gegaan met de U bocht, teveel geremd,en toen sloeg hij af :(
Rechtsom gaat bij mij ook stuk fijner dan linksom :/
 
Ik precies het zelfde gister chantalluh. Ofja was 2de les. Dus ben nog niet zo ver.
Maar wel ook onderuit gegaan met de U bocht, teveel geremd,en toen sloeg hij af :(
Rechtsom gaat bij mij ook stuk fijner dan linksom :/

Het is niet mijn 2e les _O- ik vind linksom juist fijner. Maar de halve draai en 8 gingen op zich altijd wel goed zo zie je maar hoe snel het dan toch nog mis kan gaan. Ik was echt pisnijdig op mezelf.
 
Laatst bewerkt:
Niet doen! (Iets met een pot, een ketel en verwijten)
Volgende keer fris beginnen, komt helemaal goed. Je hebt het toch al wél goed gedaan!
 
Chantalluh, als ik het zo lees gaat er dus ook best al wat wèl goed! Ik ging afgelopen dinsdag bij mijn AVD les nog bijna omver, en heb het met AVB lessen ook 4x gehad. Komt goed!!! Maar ik snap heel goed dat je ervan baalde.

Heb nu alweer zo'n zin in de volgende les! Dinsdag weer... Inmiddels weet ik dat ik 18 maart voor mijn AVD op mag! Vind het nu al spannend... Die week weer twee examens, AVD dus, en mijn tweede praktijkbegeleiding voor mijn cat. B bevoegdheid. Ach, komt vast goed!
 
Chantalluh, als ik het zo lees gaat er dus ook best al wat wèl goed! Ik ging afgelopen dinsdag bij mijn AVD les nog bijna omver, en heb het met AVB lessen ook 4x gehad. Komt goed!!! Maar ik snap heel goed dat je ervan baalde.

Heb nu alweer zo'n zin in de volgende les! Dinsdag weer... Inmiddels weet ik dat ik 18 maart voor mijn AVD op mag! Vind het nu al spannend... Die week weer twee examens, AVD dus, en mijn tweede praktijkbegeleiding voor mijn cat. B bevoegdheid. Ach, komt vast goed!

Jawel hoor. De remproeven gaan goed, de slalommen, wegrijden parkeervak, lopen met motor aan de hand, uitwijkoefening gaat goed, vertragingsoefening gaat niet perfect maar is wel OK. De draai is eerder ook gewoon gelukt maar vandaag ff niet haha

Succes met je examens
 
Heel veel succes dan morgen! Zelf mag ik overmorgen! Morgen nog wel 1 rijles om even de laatste puntjes op de i te zetten. Maar zie het zonnig tegemoet.

Dus hopelijk al snel men roze A'tje en dan nog wat kleding kopen en proefrit maken op een motor die ik op het oog heb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan