Motorstudenten Delft deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
tsja harder dan 120 gereden zeker..........die centrifugaal krachtjes kan het niet aan natuurlijk :P . Duur geintje?
 
@jeff: 16,- bij van Wijk, maar een week wachten. Dus morgen even rond bellen of er iemand het toevallig op voorraad heeft.
 
@ Jeff: I Love Asian is iedere maand in de Hollywood in R'dam. Best OK :9
Hoor ik een MSD uitje aan komen? O-)


[me] Ik ben toegelaten tot de DSE "Design/Synthesis Exersize" van LR, dit jaar gaat mijn BSC dus toch afgerond worden! *O* *O* *O* *O*
Ik ga wel min of meer kut periode tegemoet: ongeveer 10 week 40 uur in de week bezig zijn met een opdracht. Nu klinkt dat hetzelfde als werken, maar het onderwerp kies je niet. Dus als je stom onderwerphebt, zit je er aan vast '( . Gaat weinig rijden worden... -O- [/me]
 
Laatst bewerkt:
nja, hoe dan ook toch gefeliciteerd!!

hoe isset trouwens afgelopen met je bros? zijn die roemenen nog langsgeweest?

p.s., uitje lijkt me wel wat jah :P
 
Laatst bewerkt:

De gat op de verleng stukje ga ik wel ff tot d=12mm opboren.
(De nordlockring die ik heb is te klein voor deze.. )



Tankring dikte is 12mm en de gaatjes in de ring is 5mm.

Ik kan je niet beloven dat ik die gietijzer stukje kan vervangen. Ik moet even kijken hoe dat kan van een aluminium U-balk zodat het lichter en toch nog stijf genoeg is... Maar dan kan ik weer zelf bepalen welke bout er doorheen kan... naja... voorlopig maak ik de verlengstukje passend.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de liniaal gekopieerd, 90graaden gedraaid en weer geplakd, om te meten.

Ik denk zo iets wordt het.

Eigelijk is die grote bout maat wel goed om momenten op te meten. Zo blijt het goed vast met al die scharnieren. Het trielt waarschijnlijk ook minder snel los.

EDIT:De bereking in de achtergrond heeft niks te maken met het ontwerp zit puur daar omdat ik anders op moest staan voor een schone vel papier en om het ontwerp indrukwekkender te maken....
 
Laatst bewerkt:
EDIT:De bereking in de achtergrond heeft niks te maken met het ontwerp zit puur daar omdat ik anders op moest staan voor een schone vel papier en om het ontwerp indrukwekkender te maken....
Ik zat het al te bekijken :P
Kreeg ineens sterkteleer flashbacks 1/12 bh3 kwam weer bovendrijven :P

Vroeg me al af of je nou dat balkje helemaal aan het doorrekenen was :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zat het al te bekijken :P
Kreeg ineens sterkteleer flashbacks 1/12 bh3 kwam weer bovendrijven :P

Vroeg me al af of je nou dat balkje helemaal aan het doorrekenen was :P
Eigenlijk niet, maar als iemand het vraag, die geen verstand van heeft, dan gewoon ja schudden :Y

hm, q=2000N/m, dat is genoeg veiligheids cooficient...
lol kan je met zij tweeen erop staan ;)
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk niet, maar als iemand het vraag, die geen verstand van heeft, dan gewoon ja schudden :Y

hm, q=2000N/m, dat is genoeg veiligheids cooficient...
lol kan je met zij tweeen erop staan ;)
:?

Ik=Bioloog

edit: sinds er toch nog niemand wakker is lul ik maar wat tegen mezelf:

Hoe zat het nou met die bikkelmeeting?

@Jan: Nee, ik heb mijn motor niet onder de scanner gelegd (raar idee trouwens) dit is gewoon een macro-foto-met-flitser bij nacht, bijgelicht met een trapfietslampje.
 
Laatst bewerkt:
Niemand wakker? Ik was toen ook al op hoor, alleen nog niet op forum. Ik moest toen, om te compenseren dat het weer gisteren te slecht was, al met een omweg richting mijn stage rijden.

@ Frank: volgens mij dacht Jan ook meer aan scanners op motoren leggen dan aan motoren op scanners. Ben jij volgende week nog een keer in Delft toevallig voor het shirt? Moet ff kijken of motor dan in Delft is of in Limburg.
 
Ik heb ff rondgebeld, vanmiddag ff langs Arie Molenaar want daar hebben ze toevallig zo'n opnemer liggen *O* Dan ff proberen erin te zetten (zonder hem kapot te maken). En ik kan eindelijk mn helm ophalen bij Goedhart *D

Nu nog ff werken (hard, want dan gaat de tijd sneller) B|
 
Whoa, je checkt een aantal dagen het forum niet, en er is al een nieuw topic, en ik sta niet in de openings post potverdikkie.

Ik zag de foto's van vorig weekend, zag er goed uit. Wanneer word er weer gereden? :)
 
Whoa, je checkt een aantal dagen het forum niet, en er is al een nieuw topic, en ik sta niet in de openings post potverdikkie.

Ik zag de foto's van vorig weekend, zag er goed uit. Wanneer word er weer gereden? :)

Zondag studenten-bikkel rit
Zaterdag wss richting leusden (ik iig)
 
Nieuwe deelte ziet er weer goed uit! Ik heb dat weeralarm ff helemaal gemist dus ik ben gisteren gewoon met de motor naar salestraining gegaan. Ik waaide zowat van de snelweg af op de heenweg. Op de terugweg had ik dan wel weer beschutting tussen de file door *O*
Wat betreft de bikkelmeeting... Lijkt me wel leuk maar ben zaterdag op zondag in Nijmegen. Veenendaal ligt wel op de terugweg, maar weet alleen niet hoelaat ik terug ga. Anywayz mocht ik nog op tijd zijn dan ga ik wel ff kijken.

Iemand die nog een rondje gaat doen vandaag trouwens?
 
kzit tot 1600 op mn werk

moet ff zien hoe ik t ga doen met de bikkelrit... heb wsl aanhang mee (vanuit zmeer), mgoed.. ff zien hoe dat loopt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan