Motortocht door regio tegen 'discriminerend' afsluiten dijkjes

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
In komkommertijd is alles nieuws
 
Als je echt op een goede manier je punt wil maken moet je alle (en alleen die) electrische motorfietsen die je kunt vinden over die dijk sturen. Netjes rijden en geen geluidsoverlast. Media erbij en laat de bewoners dan maar roepen dat het niet over alle motorrijders gaat omdat deze geen overlast en herrie veroorzaken. Dan is er nuance in de discussie...
 
Als je echt op een goede manier je punt wil maken moet je alle (en alleen die) electrische motorfietsen die je kunt vinden over die dijk sturen. Netjes rijden en geen geluidsoverlast. Media erbij en laat de bewoners dan maar roepen dat het niet over alle motorrijders gaat omdat deze geen overlast en herrie veroorzaken. Dan is er nuance in de discussie...
Ik denk echt dat die klagers t verschil niet horen,of iig niet willen horen,die zitten zo vast in hun zure leven dat t niet meer uitmaakt waar je mee langskomt 😥
 
Ik denk vooral dat die groep meewarig wordt aangekeken zaterdag, dat ze met die hitte op de motor stappen en hakketuf met horten en stoten in een lange trage sliert een dijk onveilig maken, waarbij er bij elke rem-/stopactie door obstakels, auto's, fietsers en wandelaars op de dijk een paar omvallen van de hitte en onder aan de dijk achterblijven en daarmee de indruk wekken of bevestigen voor sommigen dat motorrijders niet altijd de slimsten zijn. Als er eentje een voorligger aan tikt en op z'n plaat gaat, gaan ze zéker het nieuws halen maar dan niet op de gewenste manier.
 
Ik denk echt dat die klagers t verschil niet horen,of iig niet willen horen,die zitten zo vast in hun zure leven dat t niet meer uitmaakt waar je mee langskomt 😥
Nou, dat heb je vast heel erg mis.

Dan zou ik met alle kilometers die ik maak toch al heel wat vijanden gemaakt moeten hebben.

Niets van dat al.

Ik denk eerder dat jij vast zit in jouw denkwijze, je klaagt over klagers maar het meest klaag je zelf.
 
Nou, dat heb je vast heel erg mis.

Dan zou ik met alle kilometers die ik maak toch al heel wat vijanden gemaakt moeten hebben.

Niets van dat al.

Ik denk eerder dat jij vast zit in jouw denkwijze, je klaagt over klagers maar het meest klaag je zelf.
Ik zit niet zo vast in mijn denkwijze hoor ,ik klaag nergens over ,krijg ook nooit geen rare gebaren,ik denk dat jij een heel fout beeld van mij hebt ,daar zit jij vast in 👍maar dat geeft niet hoor ,ik zie de zon wel schijnen 👍ben niet zo verzuurd😁
 
Ik denk vooral dat die groep meewarig wordt aangekeken zaterdag, dat ze met die hitte op de motor stappen en hakketuf met horten en stoten in een lange trage sliert een dijk onveilig maken, waarbij er bij elke rem-/stopactie door obstakels, auto's, fietsers en wandelaars op de dijk een paar omvallen van de hitte en onder aan de dijk achterblijven en daarmee de indruk wekken of bevestigen voor sommigen dat motorrijders niet altijd de slimsten zijn. Als er eentje een voorligger aan tikt en op z'n plaat gaat, gaan ze zéker het nieuws halen maar dan niet op de gewenste manier.

Ze rijden over de A12, N44, N14, A4 en de A12 de andere kant op.
 
Ik zit niet zo vast in mijn denkwijze hoor ,ik klaag nergens over ,krijg ook nooit geen rare gebaren,ik denk dat jij een heel fout beeld van mij hebt ,daar zit jij vast in 👍maar dat geeft niet hoor ,ik zie de zon wel schijnen 👍ben niet zo verzuurd😁

Dan is dat vast een andere *Jan* die hier altijd de mond vol heeft over klagers die geen leven hebben en verzuurde mensen langs dijkjes.

Vast dezelfde die niet wil inzien dat het probleem door veel
motorrijders zelf veroorzaakt wordt.

Maar dat ben jij niet begrijp ik nu.
 
Dan is dat vast een andere *Jan* die hier altijd de mond vol heeft over klagers die geen leven hebben en verzuurde mensen langs dijkjes.

Vast dezelfde die niet wil inzien dat het probleem door veel
motorrijders zelf veroorzaakt wordt.

Maar dat ben jij niet begrijp ik nu.
Dat denk ik idd niet 👍1 ik rijd 99,9% alleen ,bi.b doe ik t rustig aan,ik kijk waar ik t gas erop doe, en mensen zijn verzuurd ,overal over zeiken ,ik denk nu zelfs over t weer😥 .
We gunnen elkaar t licht niet meer in de ogen👎
En nee ik ben geen heilig boontje ,maar ik loop niet te zeiken om te zeiken.de zgn" ik ben geweldig groep "doen zelf niets verkeerd ,alleen maar afgeven op een ander.tot zover 🥳
 
het protest dat precies de vorm aanneemt waartegen door bewoners wordt geprotesteerd.
het is in het belang van ons allen dat DAT niet gebeurt.
m.a.w. olie op t vuur gooien lost het niet op.

het is te hopen dat de initiatiefnemers nog met een beter plan kunnen komen.
anders zullen degenen die elders in ons land leven, maar nog niet aan de klaag-parade hebben meegedaan dit uiteindelijk wel gaan doen.
met als gevolg meer wegafsluitingen om de meeste onzin en flut redenen die de mens tegenwoordig maar bedenken kan.

laten we a.u.b. niet nog meer slapende honden wakker maken...
 
Unieke actie: het enige protest dat precies de vorm aanneemt waartegen door bewoners wordt geprotesteerd. Misschien wordt de hele actie vanavond wel verboden door Rutte...
Stel je zo'n protest voor tegen het verbod op wildplassen... ;)

Ondanks het feit dat deze protestrit goed bedoeld is, zal deze uiting van ongenoegen geen enkel, of zelfs een averechts effect hebben. Er is een goede mogelijkheid dat de "protestrit" gebruikt wordt om de afsluiting van wegen voor motorrijders juist te onderbouwen, want stil gaat het niet zijn met +/- 500 man waarvan een aantal met een niet al te sociale instelling c.q intelligentieniveau. Spek naar de bek van de klagers, die wellicht gewapend met decibel appjes in de berm staan te wachten.
 
Ik zie nu op Facebook dat vanwege de hitte de rit toch is verplaatst naar 20 september. Even veranderen in je agenda dus, zodat je niet voor niets bij McDonald's Oldenzaal staat.
 
Ik zie nu op Facebook dat vanwege de hitte de rit toch is verplaatst naar 20 september. Even veranderen in je agenda dus, zodat je niet voor niets bij McDonald's Oldenzaal staat.
Top, hopelijk dan ook een wat structureler en beter overdacht plan voor een publieksvriendelijke actie die minder kans heeft averechts te werken. 👍🏻
 
Nou, ze gaan volgens mij gewoon hetzelfde doen maar dan op een minder warme dag...
Dat zou jammer en een gemiste kans op verbetering zijn dan. Er is nu nog maanden tijd om de exacte invulling beter gestalte te geven en een actie die mogelijk meer kwaad dan goed zou kunnen doen te voorkomen.
maar goed, we zullen het zien.
 
Vleugels of geen vleugels, artikel 42 RVV 1990 zegt dat Jezus dan gewoon een bekeuring krijgt ... :+
Come to think of it ... ik heb ineens verschrikkelijke zin om een potje recreatief hard te lopen, lekker een rondje A4, A2, A27 en A12. Maar dat mag niet, want als voetganger mag je daar niet komen. Stom vind ik dat, er is immers plek zat. Nu voel ik me echt superdupergediscrimineerd ... Wie nog meer? Protesttochtje doen? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan