Motortrip 5 juni- 5 juli. Oostenrijk/Italie/Dolomiti/Gardameer,Zwitserland,Duitsland, en terug

Rene C

Mooi Weer Rijder
13 mei 2020
2
0
rotterdam
Hai, wie rijdt er ook in die periode? Ik solo. Iemand tips voor motorvriendelijke hotels, en campings in Italie ?
 
Camping Marmolada in Canazei is wel een aanrader. Prachtig uitzicht, dichtbij een boel passen en sjiek sanitair.
 

Bijlagen

  • IMG_0740.jpeg
    IMG_0740.jpeg
    497,7 KB · Weergaven: 27
Mijn broer en ik gaan 20 juni naar Oostenrijk voor 5 dagen, als de maatregelen het tenminste toelaten, ik ben al aan het zoeken naar diverse gasthofen en hotels, maar ik denk dat wij op de bonnefooi gaan.
 
Oja, moest het zijn dat je via de Reschensee en de Stelvio rijdt..



Ook een aanrader! Heel lekker eten, uitbater is zelf ook motorrijder en je zit op een boogscheut van de Stelvio.
 
Hai, wie rijdt er ook in die periode? Ik solo. Iemand tips voor motorvriendelijke hotels, en campings in Italie ?
Ik vermoed als je de vraag stelt of er motorvriendelijk hotels zijn dat het je eerste keer is.
Tegenwoordig kan je overal terecht.................... je word al lang niet meer weggekeken.

Lijkt je iets leuk gewoon naar binnen en klaar...... thats it....
 
Deze trip lijkt me overigens tamelijk onhandig... Coronapaspoort is er nog niet dus bij elke grens (en dat zijn er nogal wat) een recente test laten zien. Lastig en kostbaar... nog los van de verplichte quarantaine.
 
Deze trip lijkt me overigens tamelijk onhandig... Coronapaspoort is er nog niet dus bij elke grens (en dat zijn er nogal wat) een recente test laten zien. Lastig en kostbaar... nog los van de verplichte quarantaine.
Coronapaspoort ligt in de verwachting rond 21 juni, Oostenrijk en Duitsland gaan akkoord met een Engelstalig vaccinatiebewijs, daarbij verwacht ik dat er wekelijkse meer maatregelen worden versoepeld naarmate de vaccinatiegraad verder toeneemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan