MotorXperience op SBS6

sjezus, ipv dat jullie het nou s hebben over een leuke dame, bv de presentatrice ofzo O-) voeren jullie (stel kerels) hier discussie over wie van jullie het knapst minst lelijk is. Oftewel, ander onderwerp graag.

:+
 
Het zal mij volledig worst zijn wie het presenteert. Als ik een lekker wijf zoek dan heb ik Internet (kennen jullie misschien ook wel? ).
Ik wil geamuseerd worden!!! En, NEE, dat wordt ik niet door een stel die een "gezellige dag" hebben gehad!!!
 
Het zal mij volledig worst zijn wie het presenteert. Als ik een lekker wijf zoek dan heb ik Internet (kennen jullie misschien ook wel? ).
Ik wil geamuseerd worden!!! En, NEE, dat wordt ik niet door een stel die een "gezellige dag" hebben gehad!!!

Tja.... Misschien moet je dan tijdens dat programma een lekker wijf gaan zoeken ;) }) O-)

Op internet schijnen ze trouwens ook motor info te hebben :}

[me]Billy gebruikt internet ook om te converseren met een stel kale mannen 8-) [/me]
 
Waarom moet het trouwens altijd een 'wijf' zijn? DOe mij maar Huub Stapel of Corné Klijn ofzo.

Ik had het over "leuke dame" O-)

Huub Stapel, Corne Klijn, liever niet. Maar misschien moeten ze duo-presentatie invoeren. En niet door de 2 heren door jou genoemd.... ;)
 
Ja, nou kan ik dus niet meer kiezen hoor |(
Maar Van Dam is ook best lekker. Al zou een snorretje zekers niet misstaan. :9
 
Het zal mij volledig worst zijn wie het presenteert. Als ik een lekker wijf zoek dan heb ik Internet (kennen jullie misschien ook wel? ).
Ik wil geamuseerd worden!!! En, NEE, dat wordt ik niet door een stel die een "gezellige dag" hebben gehad!!!

Wellicht moet je een keer naar YabYum gaan... :?
Wordt je geamuseerd door lekker wijven en hoef je eens niet enkel over motoren te lullen... :)
ps...als je genoeg geld meeneemt, vinden ze je vast heel "knap"... :P
 
Idd, ik hoorde vanmorgen ook al zoiets op 3FM, Mentale Theo (alias Mental Theo) gaat de boel presenteren volgens mij :? .
oh my god, wordt het een programma voor "oudere" jongeren die nog veel VETTER zijn dan de echte jongeren. VET man, echt te lauw. eerst ff een BrEEzUhhhh.
 
Bla bla bla....bij voorbaat al een KUT programma...net als dat andere...hoe heet dat ook al weer?

Motorlife ofzo....? Heb het 1 keer gezien, die aflevering met de la Haye....bah wat een zeikprogramma...

Hopelijk is het programma van Corne Klijn beter.....
 
Volgens Theo wordt het een stoer programma en doet hij niet aan reclame tests, als het niet goed is zal hij dat ook zeggen. hij zal alleen de subjectieve tests doen en de expert doet de technische dingen.

Het blijft altijd afwachten, de eerste keer toch even kijken.
 
wat een ontzettend oppervlakkig kut programma.

"dit is een motor, tis een 4 cilinder, en hij is zo en zo duur. nu gaan we een rondje rijden."

broem broem

"wow theo, hij rijd wel lekker he? jazeker hans. en dat voor dat geld!"

zucht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan