Motorxtra circuitdag ma. 14 juli/fotograaf

Daantje

Die hard MF'er
13 dec 2001
295
0
Leiden
Hoi Allemaal,

Ik hoorde maandagmiddag de 14de juli van Sander dat de fotograaf niet was verschenen en dat MF-ers er zelf eentje hadden willen regelen. Die MF-ers zullen achteraf stevig gebaald hebben denk ik en terecht. Probleem is nu echter dat Ad Kievit ervan wordt 'verdacht' de fotograaf geweest te zijn die niet is op komen dagen. Lijkt mij wel goed om even hier te melden dat het niet Ad Kievit was die Sander ingehuurd had voor zijn circuitdag. Zie hieronder de mail die ik kreeg van Ad Kievit.

ciao Daan
_____________________________________________________________________

Hallo motormaniacs,

Afgelopen week stond er een trainingsdag in Zandvoort gepland georganiseerd door MotorXtra en met veel deelnemers uit de motormaniacs gelederen.
Al tijdens trainingen in Frankrijk in april had ik met Serge Smaling afgesproken op deze dag te fotograferen.
Een kleine week eerder was ik ook op Zandvoort bij een training en afsteldag van MotorXtra waarbij ik van Sander Scheepstra hoorde dat hij al een andere fotograaf had benaderd voor de trainingsdag van 14 juli. Sander is de eindverantwoordelijke in deze en ik ben niet naar Zandvoort gekomen om te fotograferen. Nu blijkt afgelopen maandag 14 juli geen fotograaf op Zandvoort geweest te zijn en tot mijn ergernis hoorde ik afgelopen week in Assen dat ik verstek had laten gaan. Dat klopt dus niet! Ik ben niet op het circuit geweest omdat mij gevraagd werd door Sander Scheepstra om ruimte te laten tijdens dit evenement voor een andere fotograaf. Hiermee hoop ik dat eventuele misverstanden uit de weg geruimd zijn en ik hoop jullie weer te zien tijdens trainingsdagen in Assen, Zolder, Lelystad of Zandvoort.

met groeten,

Ad Kievit
 
Tja...

Het is mooi Kut.

Want echt mooie foto's heb ik er niet op na gehouden.
1tje maar, met dank aan LCB :}

Maarja, weer een excuus om nog een circuit dag te doen :)
 
Tja...

Het is mooi Kut.

Want echt mooie foto's heb ik er niet op na gehouden.
1tje maar, met dank aan LCB :}

Maarja, weer een excuus om nog een circuit dag te doen :)
Ha, ha inderdaad, komen dus maandag 18 augustus ;-) Nee was inderdaad mooi KLOTEN en Sander baalde echt gigantisch maar ja volgende keer organiseren jullie gewoon je eigen fotograaf, Sander zie tegen mij dat hij daar dan geen bezwaar tegen had na deze mislukking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan