Wauw, wat een hartverwarmende reacties, zou bijna doorgaan
MusicXtra is een hobby van me, nooit de intentie geweest om daar de kost mee te verdienen door de errug onregelmatige werktijdenen de ongezonde leefstijl die dat werk met zich meebrengt, de liefde voor geluidstechniek is de drijfveer achter MusicXtra.
En wat BeursXtra betreft; wie denkt dat het een stoffige bezigheid is voor oude mannetjes met wat spaarcentjes komt bedrogen uit, het is een bijzonder boeiende wereld waarin techniek een belangrijke rol speelt en waar je ook met kleine bedragen al heel leuke dingen kunt doen.
Gezien de snelheid waarmee de site groeit zijn er ook in deze tijd meer dan genoeg klanten (je kunt ook verdienen aan dalende koersen).
Dus zeker nog geen hedgefunds, ook nog even (bijna) geen aandelen maar wel opties en andere derivaten.
Voor mij dus de ideale combi van kennis overdragen en techniek.
Maar zoals in mijn eerste post al gemeld, ik ben aan het broeden op een nieuw plannetje dus in 2010 is de kans groot dat ik weer wat ga doen in het motorgebeuren.
Wauw, wat een hartverwarmende reacties, zou bijna doorgaan
Sander, kan je mij eens bellen of mailen als je tijd hebt. Jouw PB-berichten staan uitgeschakeld...Wauw, wat een hartverwarmende reacties, ..........
.......
.....dus in 2010 is de kans groot dat ik weer wat ga doen in het motorgebeuren.
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.
Sander, kan je mij eens bellen of mailen als je tijd hebt. Jouw PB-berichten staan uitgeschakeld...
Zeikers vind ik nog wel meevallen maar vooral zuinig (ook wel begrijpbaar).geen zin meer denk ik, motorrijders zijn best zeikers weet je
Naast mijn bedrijf zit ook een zelf sleutel garage voor motors.(regio Alkmaar)[spam]MADRacing [spam]Vond het ideaal, zo'n zelf-sleutel garage!
Heb je verhaal ook elders gepost, zodat de speculaties(kredietcrisis, achterstallige betalingen e.d.) ook van tafel kunnen worden geveegd.Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ........verhaal....
Wauw, wat een hartverwarmende reacties, zou bijna doorgaan
MusicXtra is een hobby van me, nooit de intentie geweest om daar de kost mee te verdienen door de errug onregelmatige werktijdenen de ongezonde leefstijl die dat werk met zich meebrengt, de liefde voor geluidstechniek is de drijfveer achter MusicXtra.
En wat BeursXtra betreft; wie denkt dat het een stoffige bezigheid is voor oude mannetjes met wat spaarcentjes komt bedrogen uit, het is een bijzonder boeiende wereld waarin techniek een belangrijke rol speelt en waar je ook met kleine bedragen al heel leuke dingen kunt doen.
Gezien de snelheid waarmee de site groeit zijn er ook in deze tijd meer dan genoeg klanten (je kunt ook verdienen aan dalende koersen).
Dus zeker nog geen hedgefunds, ook nog even (bijna) geen aandelen maar wel opties en andere derivaten.
Voor mij dus de ideale combi van kennis overdragen en techniek.
Maar zoals in mijn eerste post al gemeld, ik ben aan het broeden op een nieuw plannetje dus in 2010 is de kans groot dat ik weer wat ga doen in het motorgebeuren.
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.
Waar nu circuit dagen zandvoort boeken
Motorextra deed z'n circuitdagen in samenwerking met tracktraining.
Zal me benieuwen, nieuwe data hebben ze nog niet daar..
MX was een klant van ons, wij (www.TrackTraining.nl) hebben dit jaar gewoon circuitdagen...staan een tweetal op de site en komen er nog meer bij
Hoe zou het met Sander zijn, wat doet hij tegenwoordig?