NitroMax
MF veteraan
Op een testbank zitten geen bochten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op een testbank zitten geen bochten
Op een testbank zitten geen bochten
zie topic he.. Gixxers @ Tovami/ Fredriks Dynojet, maar speciaal voor jou: 160 euro . Ja, dat is best veel maar voor meer pk's en minder verbruik absoluut dat geld wel waard. Ik stoor me er aan als een motor bij rustig gebruik 1:13 of zo doet, ook al duurt het best een tijd voor je die 160 euro terugverdiend hebt. Maar het is voor mij niet alleen dat, ook het feit dat je motor aardig goed loopt.. (perfect bestaat niet he?! ).Maar wat kost dat afstellen met zo´n Jostibandtool eigenlijk?
Ja, da's netjes. Hij wordt opgegeven voor 128 PK aan de krukas dus 120 op het achterwiel is dan zeker niet verkeerd lijkt me, zou overeenkomen met zo'n 135 aan de krukas.Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.
??????
Meer erin stoppenIs 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.
??????
Meer erin stoppen
PKs kosten geld, hoe dan ook en vaak veel.
ik heb 117,5 pk ahw.
het is een Srad 750 98' injectie model...moet toch meer uit te halen zijn.
niet dat het me echt boeit maar toch!
verbruik kan wel schelen..
De Bos zat er op maar ik heb van BOS zelf gehoord dat Suzuki zijn standaard pijpen heel erg goed voor elkaar heeft en dat je het hele systeem moet vervangen om echt een mooie pk winst te krijgen.
Ook ik kreeg het advies om de Yoshitool er tussen te laten hangen.
Voor de lol doe ik in het na jaar ook nog wel even een run, kijken of dat een beter resultaat geeft.
Ja, daarom, ik praat geen poep, dat is het verschil.En daar kan jij aardig over mee babbelen
das echt onzin. ik merk het verschil erg goed of ik nu met die hotcam rij of originele uitlaat. scheelt behoorlijk in de lagere toeren.
maar ik hoor wel vaker dat die gixxers te rijk staan.
ik heb blijkbaar een uitzondering want uit de run bleek dat ie eerder te arm stond. maar al met al stond de mijne standaard zeer goed afgesteld. zou er niet veel meer uit kunnen halen met een luchtfilter oid.
Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef Niels het volgende:Ja, daarom, ik praat geen poep, dat is het verschil.
Ik ga toch met Voske mee in deze... en dat luchtfilter, scheelt wel denk ik maar "wonderen", nee... dan is een bezoekje aan Fredriks meer waard.. want er zit echt WEL rek in de peekaas!!!Op dinsdag 22 juli 2003 07:34 schreef The Saint het volgende:Lijkt me geen onzin als MR. BOS zelf dat verklaart dat Suzuki zijn Gixxer pijpen erg goed voor elkaar heeft. Vandaar die kleine winst, elke winst is mee genomen.
Ik heb nog nooit met de orginele pijp gereden dus ik kan niet zeggen waar het verschil zit en of ik het zou voelen. Die van mij staat dus echt veel te rijk en doet een ander luchtfilter wel wonderen
Ok die 120 pk's zijn dus redelijk netjes! (bedankt voor de reply's)
Nog ff voor de goede orde de modificaties zijn:
(1) K&N luchtfilter
(2) 1 maatje grotere sproeiers
(3) ART race demper
(3) G-pack
Laters
Ik ga toch met Voske mee in deze... en dat luchtfilter, scheelt wel denk ik maar "wonderen", nee... dan is een bezoekje aan Fredriks meer waard.. want er zit echt WEL rek in de peekaas!!!
idd, g-pack werkt volgens mij alleen bij injectiefietsen right?? Maar daar kunnen weer geen andere sproeiers in... .heb jij carbs EN injectie
Op maandag 21 juli 2003 16:51 schreef purple-GiXXer het volgende:
Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.
??????
Gaan we dan weer samen Broer?? Naar Frederiks
Dit praat dus wel poep zoals ik het bedoel als poepOk die 120 pk's zijn dus redelijk netjes! (bedankt voor de reply's)
Nog ff voor de goede orde de modificaties zijn:
(1) K&N luchtfilter
(2) 1 maatje grotere sproeiers
(3) ART race demper
(3) G-pack
Laters
Dit praat dus wel poep zoals ik het bedoel als poep
Ik geef mijn poep praat verklaringhehe x2
We zijn scherp vanavond!