Munro aan Vmax

Haha, ja het blijft natuurlijk behelpen als je maar 147 (canadeese Vmax) ponny's hebt

@JFJ, is dit een subtiele vraag of we even kijken wie van ons sneller op een illegale snelheid zit _O-
Ik denk dat Vortum ook wel mee wil doen :Y
 
Laatst bewerkt:
Maar te hard rijden 'MACH' toch niet O-)

Moet ik eerst nog nieuwe olie in het blok doen want de koppeling slipt een beetje.
Weet alleen nog niet welke ik het beste kan gebruiken.
 
Nou ik denk dat ik het met mijn 100Pk en 76Nm wel af moet leggen..
Al vind ik dat het prima gaat. Heb nog niet harder dan 150 gereden, maar toen was er nog zat adem over.
 
alles met een ;), ik denk dat ik straks eerst de combinatie weer moet leren kennen het zal wel anders sturen dus even geen dragrace ;( .
De spoorbreedte is toch wat groter geworden dan toen de Boxer eraan hing.
Vandaag het frame eraan gehangen en gehecht, vrijdag hoop ik de platen voor de schoren te laseren. Als die op de plek zitten dan gaat het frame mee naar het werk en las ik het af *O* .
Dan even proefrijden en als alles goed is het frame opnieuw poedercoaten en dan.............tot de 10e Mei.
 
Laatst bewerkt:
alles met een ;), ik denk dat ik straks eerst de combinatie weer moet leren kennen het zal wel anders sturen dus even geen dragrace ;( .
De spoorbreedte is toch wat groter geworden dan toen de Boxer eraan hing.
Vandaag het frame eraan gehangen en gehecht, vrijdag hoop ik de platen voor de schoren te laseren. Als die op de plek zitten dan gaat het frame mee naar het werk en las ik het af *O* .
Dan even proefrijden en als alles goed is het frame opnieuw poedercoaten en dan.............tot de 10e Mei.

Benieuwd benieuwd! Wij gaan zo naar Zwolle de poedercoating van de Sabre ophalen.
Die hebben we misschien de 10e april nog wel te koop staan. Ik heb gisteren de uitslag van de ruit gemaakt. Nu nog op zoek naar een Lexaan leverancier. Tips zijn welkom.
 
ik zou Makrolon AR pakken dit is volgens mijn Chef krasvaster dan gewoon.
 
zijn alletwee merknamen voor polycarbonaat.
het beste materiaal voor ruitjes.
het zou kunnen dat er uitvoeringen zijn met een krasvaste laag, zoals Jozzi roept. dat is dan wel handig, want het spul heeft geen grote oppevlaktehardheid.
 
Ik heb het enkel van horen zeggen, :? Op de munro zit nog de folie en daar staat Bayer op, die maken toch ook lexaan.
Je zou het dus eens aan EZS kunnen vragen
 
Komt allemaal op hetzelfde neer.
Heb via het werk nieuwe ruit besteld en de ene fabriek noemt het lexan de ander noemt het polycarbonaat. Zie het als Hilti, is gewoon een merk klopboormachine.

@jozzi

full
 
Ja da´s een hèle mooie spoorverbreder anders kan mijn velg niet in het spatbord bij de Munro.
EZS gebruikt niet zo´n brede banden en geen 17" dus je moet iets.
@ Vortum: Alvast bedankt *O*
 
Passen we hem morgen even en dan hoppakee anodiseren!

Moet het weer niet ontzettend slecht worden, krijg nu al een hekel aan deze rotzooi!!

Gaan zo meteen maar te voet naar de vergadering van de motorclub, want zo slecht is het hier!
 
Laatst bewerkt:
Passen we hem morgen even en dan hoppakee anodiseren!

Moet het weer niet ontzettend slecht worden, krijg nu al een hekel aan deze rotzooi!!

Gaan zo meteen maar te voet naar de vergadering van de motorclub, want zo slecht is het hier!

Ik heb er ook zo'n mooie op maat gemaakte spoorverbreder tussen. Wat is het voordeel van anodiseren dan? Ezs gebruikt wel brede banden, maar met een ET van 0. De meeste autowielen hebben een grote ET waarde.

Ze geven voor hier net een weeralarm af. Lekker als je storingsmonteur verwarming bent.. en dienst hebt.. Was om half drie vanmiddag thuis en vannacht ook al om 02.00 en vrees dus het ergste voor vanavond..

Als ik morgen niet in de lucht kom weten jullie genoeg.. :/
 
Ja maar niet zo´n brede banden, bij mij loopt de binnenkant van de velg aan op de arm van de ophanging die naar voren loopt.
 
Ja dat snap ik. Maar hoe ga je dat in je spatbord krijgen dan? De bak heeft een vast spatbord toch? Of goat ie die verbreden?
 
het spatbord is vastgeschroeft dus dat kan verbreed worden, ik gebruik de velg die ook op de boxerbak zat dan weet je wel welke maat het ongeveer is(het is me nu te koud om de velgmaat na te kijken).
 
Ik heb er ook zo'n mooie op maat gemaakte spoorverbreder tussen. Wat is het voordeel van anodiseren dan?
met anodiseren maak je een harde zuurstofdichte laag op aluminium. je hebt dan geen corrosie meer.
men roept altijd dat aluminium niet rot, maar dat klopt niet, het rot als de hel. de anodiseerlaag van de kozijnen, velgen of andere rommel houd de zuurstof buiten.

staal kan je het beste laten cadmeren, helaas is cadmium nogal verboden, dan blijft verzinken of vernikkelen over. meestal galvaniseren genoemd.
 
het spatbord is vastgeschroeft dus dat kan verbreed worden, ik gebruik de velg die ook op de boxerbak zat dan weet je wel welke maat het ongeveer is(het is me nu te koud om de velgmaat na te kijken).

Was een 18" toch? Die zal minimaal 225 breed zijn.. Kan die Munro wel hebben.
 
met anodiseren maak je een harde zuurstofdichte laag op aluminium. je hebt dan geen corrosie meer.
men roept altijd dat aluminium niet rot, maar dat klopt niet, het rot als de hel. de anodiseerlaag van de kozijnen, velgen of andere rommel houd de zuurstof buiten.

staal kan je het beste laten cadmeren, helaas is cadmium nogal verboden, dan blijft verzinken of vernikkelen over. meestal galvaniseren genoemd.

Dan zal ik dat deze winter ook maar even laten doen ergens. Ik rijd er niet mee door het zout, maar voorkomen is beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan