Nog even een paar gebrekjes. De Koppelingssensor kan ook defect raken. Er is inmiddels een nieuwe geplaatst. Ook is er een gemodificeerde valsensor geplaatst. Tijdens een volgas sessie is de olie het blok uitgeduwd, waarna het in mijn uitlaatsysteem is gekomen. Resultaat, een kapotte katalysator. Nu moet het oliepeil op het onderste peil streepje blijven. Mag niet erboven. Inmiddels enkele malen getest en het gaat goed. Overigens laatste mapping van mei 2014 was een stap terug. Kan helaas niet meer terug gedraaid worde. Wachten op een nieuwe mapping en hopelijk een betere.
Gereden met de 800 RR, briljant apparaat maar dan wel als speeltje voor erbij...
Het topic is toch in korte tijd verdubbelt met posters. Eerst was ik het alleen, nu jij ook Eric. Als we dit volhouden hebben we volgend jaar 4 actieve posters.
Schitterende fiets man.En dan de aanvulling in dit topic.
Nog even rustig aan het rijden vanwege het inrijden.
De QS bevalt heel goed. Terugschakelen met dat ding is nog wat onwerkelijk, maar heel gaaf. Ik kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment niets anders meer wilt. Overigens gaat terugschakelen met de QS alleen in sportmode...[afbeelding]
Is het geheel dan beetje op elkaar afgestemd? Standaard vering Is idd niet al te best , ben benieuwd hoe het resultaat samen is van bovenstaandeOma, ik heb nieuwe onderdeeltjes.
[afbeelding]
Voorvork aangepast, zwaardere veren, dikkere olie, vorkpoten gepolijst en bussen bewerkt om weerstand minimaal te houden
[afbeelding]
Custom YSS Idol schokbreker. Instelbaar in rijhoogte, veervoorspanning, rebound en high/low demping.
En dan de aanvulling in dit topic.
Nog even rustig aan het rijden vanwege het inrijden.
De QS bevalt heel goed. Terugschakelen met dat ding is nog wat onwerkelijk, maar heel gaaf. Ik kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment niets anders meer wilt. Overigens gaat terugschakelen met de QS alleen in sportmode...[afbeelding]
Lees het nu pas.Is het geheel dan beetje op elkaar afgestemd? Standaard vering Is idd niet al te best , ben benieuwd hoe het resultaat samen is van bovenstaande
Mooiste? Gewoon de beste als je tenminste van een naked houdt aan de sportieve kant van het spectrum.Ook ik ben gezwicht voor de looks van de mooiste Naked op de huide markt.
Brutale 800!
Donderdag word hij geleverd. Het is een jong-timer. 2014 2500 klm op de teller.
Ik zal tegen die tijd wat foto's uploaden
Je kunt de pook verstellen door de stang waaraan de QS zit te verdraaien. Eigenlijk niets anders dan bij anderen motorfietsen zonder QS. Het ene draad is links- en het andere rechtsdraaiend.Ik zal morgen eens wat foto's posten van mijn aanwinst.
Nu heb ik nog wel een vraag, ik wil de stand van de koppelingspook iets lager zetten. Echter er zit een QS aan bevestigd. Hoe kan ik dit het beste doen?
En de vering is vrij hard en met mijn 65 kilo breng ik amper extra gewicht op de fiets.
Hoe kan ik de afstelling het beste zetten?
Dit is mijn eerste fiets met instelbare vering... vandaar de vraagtekens.