MyRouteApp Navigatie

Geluid gevonden

Was Navigatie wanneer App zichtbaar is ?????????
Geluid op uit gezet

Niet aan geweest toch aan gezet ??????
Heel bijzonder :+
 
Gents, ik ben nu op vakantie en gebruikt de navigatie app van MRA. Nu loopt de app telkens vast als deze moet herberekenen als ik van de route afga. Ik heb de offline landen gedownload, maar dat helpt dus niet. Iemand suggesties?
 
Loopt de app echt vast of komt de app in een soort loop (blijft herberekenen)?
Dat laatste heb ik ook. Ik heb daar melding van gemaakt.
 
Iemand die hier MRA actief gebruikt en ook het verschil tussen reisduur in de MyRoute-app ziet en de Navigation app? Gemiddeld zit er bij mij zo'n uur verschil in en dat vind ik toch vervelend. Denk je een leuke route te maken, moet je er tijdens het openen van de navigatie app (ook afkomstig van MRA) achter komen dat de route zo'n 1 uur langer is.

In het begin dacht ik nog: ach, misschien komt het door druk verkeer. Maar zelfs als ik op mijn laptop de MyRoute-site en mijn route open heb en daarnaast mijn telefoon met de navigatie-app open heb: zelfs dan groot verschil.
 
Heb je de optie "Traffic-aware Routing" ingeschakeld staan?

@Duke Nukem :
Dat is vervelend dat de app echt vast zit. Toch denk ik dat het komt door de "loop" die ik tijdens het herberekenen ervaar. Dat kost gewoon kracht van je smartphone.
Welke smartphone gebruik je?
 
Ik gebruik een iPhone 6s, 64gb. De route is wel behoorlijk groot, zou dat ook problemen kunnen geven? Misschien opsplitsen dan. Het is idd behoorlijk vervelend en tijdrovend.
 
Laatst bewerkt:
Een vraag van een lifetime member met een gorider Excalibur met daarop igo software, die me nog steeds uitstekend bevalt

Ik gebruik dus kml files die ik "bedraad "naar mijn navigatie stuur.
Welk type bestand kan ik het beste sturen naar gebruikers met de nieuwste tom tom riders, de 400,450, 550.? En welk bestand kan ik het best kiezen voor iemand met een Garmin zumo 390 ?
Ik weet hoe ik dus de routes maak, vergelijk met de garmin en of de tom tom en dergelijke maar weet niet het verschil tussen een gpx 1.0 file en een gpx 1.1 file. Misschien is er nog wel een andere manier die ik helemaal over het hoofd zie, dan hoor ik dit graag
Uploaden naar tom tom mydrive is me ook duidelijk.
In afwachting reactie vriendelijke groet
 
GPX 1.1 voor TTR4xx en TTR5xx plus Nieuwe Garmins
GPX 1.0 voor oude Garmins
Oudere Garmins gebruiken geen andere bestanden dan de nieuwere.
De verschillen tussen de types GPX zijn niet zo heel erg groot, en de GPX-onderdelen die MRA gebruikt zijn bij beide types zelfs gelijk. De aangeboden keuzemogelijkheid in MRA is dus zinloos (en verwarrend)
 
Dank voor jullie reactie, dus gewoon gpx downloaden en via mail beschikbaar stellen
 
Ik gebruik een iPhone 6s, 64gb. De route is wel behoorlijk groot, zou dat ook problemen kunnen geven? Misschien opsplitsen dan. Het is idd behoorlijk vervelend en tijdrovend.
Ik had gehoopt dat je een duidelijk langzamer toestel zou hebben. Dan zou je namelijk kunnen verwachten dat die "loop" tijdens het herberekenen te zwaar voor het toestel zou kunnen zijn en daardoor vastlopen.
 
Ik heb er op moment zelf niet zo veel vertrouwen meer in. Een paar maand geleden nog even weer geprobeerd maar na een paar kilometer gebeurden er al weer dingen waarvan ik zeer sterke twijfels had of het allemaal wel klopte. Voor mijn gemoedsrust en een plezierige dag, heb ik gauw TomTom GO maar weer gestart.
 
Herkenbaar. Heb voor de MRA nav app betaald, maar na een tweede poging een paar maanden terug heb ik t ook opgegeven. Teveel mankementen en teveel huis-tuin-en-keuken functionaliteit die ontbreekt.

Zou willen dat ze zouden focussen op routebeheer in MRA zelf, dat is voor mij toch de kern. Helaas zit daar op t moment ook niet veel beweging in.
 
Ik heb er voor betaald.., ben best blij met alles, maar heb soms ook problemen bij navigeren(soms sporadische uitval in navigation bijvoorbeeld)
Routes maken gaat bijna perfect in MRA desktop.
Wat is een goed alternatief voor navigation?
 
Om routes te maken ben ik inderdaad zeer tevreden met MRA. Voor Navigatie is het een ander verhaal. TomTom Go Mobile is voor mij toch de belangrijkste app op de smartphone. Uiteraard werkt het ook goed met huidige generatie Riders en Zumo's
 
TomTom Go Mobile is voor mij toch de belangrijkste app op de smartphone. Uiteraard werkt het ook goed met huidige generatie Riders en Zumo's

Maar bij Tomtom kan ik geen GPX bestanden inladen? Ik wil juist mijn telefoon gebruiken om mijn routes te kunnen rijden.
 
Bram, Tomtom Go op iPhone is inderdaad onbruikbaar icm MRA. :(

Vanuit de iOS MRA app open ik zelf de route in Sygic. Op dat moment moet ik online zijn, daarna werkt Sygic offline. Ben niet heel enthousiast, maar heb geen beter alternatief gevonden.
 
1391939

Hier zie je de truc: MRA app openen -> Tracking -> route kiezen en dan het pijltje rechtsboven. Je ziet dat ik dan Sygic kan kiezen. Op deze manier kan ik alleen de route openen (niet de track) en het kan zijn dat je gold member van MRA moet zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan