MyRouteApp Navigatie

Hmm. Ik had net besloten in juni 2300 km (500 euro challenge) te rijden met deze app op mijn iPhone. Verhalen hierboven doen me toch weer twijfelen om mijn oude Rider V1 mee te nemen...
 
Is dat die challenge die in 5 dagen vanaf Kopenhagen door Zweden en Noorwegen gaat?
 
Ik heb nog een abbo maar lang niet gebruikt. Mij nog net wat veel bugs. Wacht met smart op de 2.0 versie en ga die eens proberen. TomTom ben ik een soort van mee vergroeid.
Het is niet verkeerd maar het kan me ook nog niet overtuigen
 
Pas het abonnement vernieuwd. Meestal gaat het goed, maar er zitten idd wel wat bugs in. Soms ook heel vreemde routes die afwijken van myroute app, blijkbaar berekent de navigation app de route weer "anders" dan my route app. Maar ook tomtom is niet vrij van fouten. Als we met zijn tweeën rijden is tomtom rider ongeveer net zo vaak in de mist, gelukkig niet gelijktijdig. Wat ik verder nergens gelezen hebt is dat je bij de android versie kan kiezen hoeveel routepunten je kan overslaan. Dat gaat/ging met ios niet.
 
Wat is nu de beste app om mooie routes mee te kunnen maken?
Kurviger, Myroute app of is er nog een mogelijk beter alternatief?

En dan ook vooral de optie met de app op de telefoon onderweg een aardige route in elkaar te kunnen zetten en deze nadien over te zetten naar Garmin XT.
 
Wat is nu de beste app om mooie routes mee te kunnen maken?
Kurviger, Myroute app of is er nog een mogelijk beter alternatief?

En dan ook vooral de optie met de app op de telefoon onderweg een aardige route in elkaar te kunnen zetten en deze nadien over te zetten naar Garmin XT.
Je kan met de TomTom eenvoudig een route maken via het scherm. Je zet een paar punten uit en kies voor kronkelroute rondrit en gaan.
Helaas lukt het niet met de iPhone om GPX route naar de TomTom te zenden. Wel met de iPad. Maar er zijn zat routes te vinden op het internet.ik heb alleen ervaring met de TomTom en ben daar tevreden mee.
 
Wat is nu de beste app om mooie routes mee te kunnen maken?
Kurviger, Myroute app of is er nog een mogelijk beter alternatief?

En dan ook vooral de optie met de app op de telefoon onderweg een aardige route in elkaar te kunnen zetten en deze nadien over te zetten naar Garmin XT.
Ik maak mijn routes meestal met Kurvinger online en dan download ik de gpx voor tomtom (want ik gebruik tomtom) weet niet hoe je die in garmin kunt krijgen dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan