SavagePielk
MF veteraan
even wat inspiratie Jeroen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kudos voor de blauwe bovenaan, die is netjes verbouwd en erg mooi geworden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
even wat inspiratie Jeroen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de kosten hoef je het niet te doen. sterker nog, de vorige twee keer dat ik nieuwe kuipdelen nodig had, heb ik winst gemaakt (2x een sloper op de kop kunnen tikken voor 500/600 euro en de onderdelen doorverkocht), dit kost me alleen maar. En als je het mooi wilt hebben ben je nog wel wat meer kwijt.. Maar het houdt je van de straat .Waar ga je eigenlijk met alle snoeren heen? En achter de kuipen zitten een hoop electronica onderdelen verstopt. Waar plaats je die of blijft dat straks in het zicht??
Soms zit ik er aan te denken om mijn VFR ook naked te maken maar ach, mijn kuipen zijn allemaal prima en ik vind het eigenlijk ook weer niet waard om er dure onderdelen in te stoppen. Want kuipen er af betekent nieuwe spiegels, koplamp, tellerset, knipperlichten, oliekoeler verplaatsen enz enz.. dan ben je ook weer 500 euro verder.
Ik kwam laatst trouwens iets tegen wat ik zelf wel goed vond smoelen op een naakte VFR, namelijk dit:
...................
B-King koplamp.
De oliekoeler is wat lastiger, daar moet ik nog een oplossing voor verzinnen. Als iemand daar tips voor heeft dan hoor ik het graag!
-----> Buell 1125 cr.
Dat zou wel de makkelijkste oplossing zijn. Hoe intensief werd jouw VFR gebruikt? Die van mij gaat ook op vakantie en naar moto gymkhana treffens, dus veel rijden met lage snelheden > weinig windkoeling.Oliekoeler kan er af gelaten worden . Koelt veel beter door gebrek aan plastic Doorverbinden en een olietempsensor in de doorverbinding plaatsen .
De koeler zat voor de voorvork aan het kuipframe. Nu die weg is, bungelt de koeler aan de twee olieslangen op mijn spatbord. En dan valt ie wat meer op dan toen ie nog in de kuip verstopt zat. Ik kan een beugeltje maken zodat ie op z'n originele positie blijft onder de koplamp, maar dat vind ik niet de mooiste oplossing..De oliekoeler is toch niet zo groot/aanwezig? Je ziet dat ding amper.
Met jouw tips is de tank eraf gekomen. Er was inderdaad een busje verschoven. Thanks!!
Ik heb inmiddels ook het stuur erop zitten. De kabels ook verlegd en met de gaskabels gaat alles prima. Gashendel springt ook weer mooi terug. De remleidingen hoefde ik ook niet te vervangen. Die zijn lang genoeg.
Ohja . Even een momentje van verstandsverbijstering.Dat zou wel de makkelijkste oplossing zijn. Hoe intensief werd jouw VFR gebruikt? Die van mij gaat ook op vakantie en naar moto gymkhana treffens, dus veel rijden met lage snelheden > weinig windkoeling.De koeler zat voor de voorvork aan het kuipframe. Nu die weg is, bungelt de koeler aan de twee olieslangen op mijn spatbord. En dan valt ie wat meer op dan toen ie nog in de kuip verstopt zat. Ik kan een beugeltje maken zodat ie op z'n originele positie blijft onder de koplamp, maar dat vind ik niet de mooiste oplossing..
Mwah die van mij heeft inmiddels ruim 185 000 op het klokje . 2 keer rondje europa gereden van dik 5000 km per vakantie met bloedheet weer in zuid Frankrijk . Geen probleem hoor zonder olie koeler Kan je gerust verwijderen
( psssss rij ook al tijden met action olie zonder problemen maar dat vooral niet verder vertellen hoor )
Mwah die van mij heeft inmiddels ruim 185 000 op het klokje . 2 keer rondje europa gereden van dik 5000 km per vakantie met bloedheet weer in zuid Frankrijk . Geen probleem hoor zonder olie koeler Kan je gerust verwijderen
( psssss rij ook al tijden met action olie zonder problemen maar dat vooral niet verder vertellen hoor )
Welke olie gebruik je dan van Action. die van mij moet ververst worden is erg zwart en ik wil er goedkope olie in doen, en dan een kilometer of 500 rijden en dan weer verversen.
Mijn c5 heeft inmiddels 360.000 op de klok waarvan ongeveer 2 ton met de beruchte action olie.