Naakte VFR750

10 w 40 half syntheet en nee je koppeling slipt er niet van ;) . Gewone verversingsinterval volgens het boekje .
Blok is nog steeds niet vastgelopen *D , ondanks stevige ritjes in de Alpen met rete hoge temperaturen en wat stevig boenderen op de Autobahn met verwijderde olie koeler :P . Vifferke is"still going strong" .
Wat nou 15 euro de liter betalen ;) :)

Kijk maar eens in het Action topic . Is wel lachen de discussie tussen de voor en tegenstanders en beslis dan zelf wat je erin mikt :Y
 
Bij mij gaat er gewoon extra virgine in. Ruikt nog lekker ook.

In ander nieuws: ik heb mezelf getrakteerd op een kerstcadeautje in de vorm van valdoppen. Een must aangezien ik volgend jaar aan de moto gymkhana competitie mee wil doen. vorige week besteld en wonder boven wonder maandag al bezorgd :).

zlsvsx.jpg
 
Bij mij gaat er gewoon extra virgine in. Ruikt nog lekker ook.

In ander nieuws: ik heb mezelf getrakteerd op een kerstcadeautje in de vorm van valdoppen. Een must aangezien ik volgend jaar aan de moto gymkhana competitie mee wil doen. vorige week besteld en wonder boven wonder maandag al bezorgd :).

[afbeelding]

Gaaf man
 
Even de boel tot leven wekken met eenn foto..
Ik heb mijn oliekoeler tijdelijk geherverplaatst naar de zijkant van de radiator met een beugeltje dat ik ergens vond en precies bleek te passen. Uiteindelijk komt de oliekoeler wel weer onder de koplamp omdat ie nu bij een val gelijk kapot gaat.
full
 
Ja jfj, ik doe mee met de moto gymkhana competitie en ik ga ervan uit dat ik in het heetst van de strijd wel een keer het asfalt zal kussen.
 
Raar.. ik post nu vanaf mijn telefoon en hier zie ik ze wel.. ik kijk er thuis wel naar.
 
wat minder massief kontje zou hem niet verkeerd staan :9 had jij nou nog een frame zonder kenteken liggen? of met kenteken? of is die al weg?
 
Ik had een frame, maar dat heb ik een tijdje terug al naar Roukama gebracht. En dat kontje tjaaaa.. Ik stoor me d'r niet zo aan en ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om daar weer in te gaan hakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan